Furonian schipperket ja pinserit

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Mimmu
Nostaa rautaa

Furonian schipperket ja pinserit

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Furonia

Päätin nyt siis uudistaa entisen Pinschip's kennelin. Nimikään ei oikein soinut korvaan niin oli sekin pakko vaihtaa. Odottaisin edes jonkun näiköistä palautetta, oli se sitten hyvää tai huonoa niin pääsee tekemään parannuksiakin :).

Astukaa ja tutkikaa...
Noomi
Le-ppä-ker-ttu

Re: Furonian schipperket ja pinserit

Viesti Kirjoittaja Noomi »

Nopeasti katsottuna kivanoloinen kennel, sellainen, jota jää mielellään katsomaan ja tutkimaan tarkemminkin. Musta teksti on kuitenkin vähän tökkivää ja parissa paikassa hiukan jankkaavaa, mutta ei siis mitenkään pahasti, ja tekstin määrä on sopiva. Koiramme sivulla tykkään tavasta, jolla koirien nimet ja kuvat on laitettu. Siististi ja tyylikkäästi. Ulkoasu on nätti, vaikka värimaailma ei olekkaan ihan parhaita. Kuvat on kivat. Nimi on tosi ihana, mä ottaisin sen mielellään ihan omaan käyttöönkin. Suna ehkä oikolukisin tekstin vielä kertaalleen ja tarkistaisin muutamat kohdat, en niinkään kirjoitusvirheiden takia, vaan ihan sujuvuuden. (:

_____niin kovin monta tapaa katsoa, kovin monta tapaa nähdä
_____ja kuitenkin on ainoastaan
_____yksi tapa ymmärtää
Mimmu
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Kiitoksia Noomi oikein paljon palautteesta. Tarkistan tekstit huomenissa : ).
Memmu
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Memmu »

Jos jotain pientä kirjoittaisin kokonaisuus on minun makuuni kerta kaikkiaan UPEA jotain pientä lähtisin itse korjaamaan oisi varmaankin otsilkko..... Mutta todella upeat sivut!!! <3_<3
Anna mun olla syypää sun hymyyn
Vastaa Viestiin