Wild Child Labradors
-
pihla
- Ei riitä.
Wild Child Labradors
Avasin tuossa kesä-heinäkuussa kennelini Wild Childin ja kasvatan siis labukoita. Pentuja tulee, kunhan olen kisannut. Kisaan paljon ja toimintaa on satunnaisesti. Tällä hetkellä koiria on kaksi. Toisella niistä teetän pennut joskus. Myös avajaiskisat tulossa jossain vaiheessa!
Osoite on http://vkwildchild.webs.com/
Comments?
Osoite on http://vkwildchild.webs.com/
Comments?
- Iljan
- Kriisissä
Re: Wild Child Labradors
Linkkiä? (:
-
pihla
- Ei riitä.
Tuli kiire, nii unohtu. Lisäsin.Nina kirjoitti:Linkkiä? (:
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Nimi on ihan kiva, vaikka en tiedä sopiiko Wild Child labbiksille kovin hyvin. Kennelin ulkoasu on siisti mutta aika persoonaton, etusivulla sais olla enemmän tekstiä. Oikealla sivulla olevat mainokset häiritsee kokonaisuutta. Koirien sivuja hieman ihmettelin kun ei niillä ole kisakalentereita taikka sukutauluja. Koiran tiedot on muutenkin tosi epäselvästi esillä. Ja miten sun koirat voi kisata näyttelyissä, kun ei niillä ole minkään valtakunnan rakennekuvia?
Enemmän panostusta sisältöön ja koristekuvat olisi kanssa mukava piriste muuten tyhjille sivuille.
Enemmän panostusta sisältöön ja koristekuvat olisi kanssa mukava piriste muuten tyhjille sivuille.
-
Noomi
- Le-ppä-ker-ttu
Nimi on OK. Sisältöä saisi olla huomattavasti enemmän. Ulkoasu mainoksineen mun mielestä aika karmea... koirien sivut saisivat kertoa enemmän koirasta ja kaipaan rakennekuvia. Oon Erosin kanssa aika pitkälle samalla linjalla.
Mun neuvo olis, että jos mahdollista, vaihtaisit Websin easy puolelta html-puolelle, tai värittelisit nykyistä ulkkaa pikkukuvilla, omilla teksteillä, otsikkokuvalla jne. koska persoonallisuus tosiaan on aika tärkeää. Seuraavaksi voit keskittyä koirapuoleen ja mahdollisesti parannella kennelin kahden koiran sivuja ja etsiä noille rakennekuvat yms.
Mun neuvo olis, että jos mahdollista, vaihtaisit Websin easy puolelta html-puolelle, tai värittelisit nykyistä ulkkaa pikkukuvilla, omilla teksteillä, otsikkokuvalla jne. koska persoonallisuus tosiaan on aika tärkeää. Seuraavaksi voit keskittyä koirapuoleen ja mahdollisesti parannella kennelin kahden koiran sivuja ja etsiä noille rakennekuvat yms.
_____niin kovin monta tapaa katsoa, kovin monta tapaa nähdä
_____ja kuitenkin on ainoastaan
_____yksi tapa ymmärtää
-
pihla
- Ei riitä.
Joo, mä vaihdan kyl jossain vaiheessa html:llään. Sivut vielä pahasti kesken, parantelen.Noomi kirjoitti:Nimi on OK. Sisältöä saisi olla huomattavasti enemmän. Ulkoasu mainoksineen mun mielestä aika karmea... koirien sivut saisivat kertoa enemmän koirasta ja kaipaan rakennekuvia. Oon Erosin kanssa aika pitkälle samalla linjalla.
-
pihla
- Ei riitä.
Ei kiinnosta vai ei jaksa kommentoida???
-
Quattro
- Kanada
Voisin tässä jotain kommentoida.
Ulkoasu on minun makuuni tylsä. Kuvaa piristäisi koirat ulkoasussa,tässä tilaanteessa labradoreja. Väri on ehkä turhan räikeä,eikä mielestäni sovi vuodenaikaan(noh,eihän kaiken tarvitsekkaan mutta...). otsikko on turhan alhaalla, sillä tuo musta palkki "ikään kuin imee sisäänsä." Tekstiä voisi olla etusivulla hieman enemmän. Linkit osion linkit ovat toisaalta ihan hauskat,ja erillaiset. Koirien sivut ovat ihan mukavat, kiva lisäys nuo lääkärikäynnit. Sivut ovat kuitenkin turhan hajanaiset,ja turhat tekstit voisi ottaa pois.
Kokonaisuus on 7 kieppeissä.
// Numero paranisi huomattavasti jos sivut olisi HTML-puolella!
Ulkoasu on minun makuuni tylsä. Kuvaa piristäisi koirat ulkoasussa,tässä tilaanteessa labradoreja. Väri on ehkä turhan räikeä,eikä mielestäni sovi vuodenaikaan(noh,eihän kaiken tarvitsekkaan mutta...). otsikko on turhan alhaalla, sillä tuo musta palkki "ikään kuin imee sisäänsä." Tekstiä voisi olla etusivulla hieman enemmän. Linkit osion linkit ovat toisaalta ihan hauskat,ja erillaiset. Koirien sivut ovat ihan mukavat, kiva lisäys nuo lääkärikäynnit. Sivut ovat kuitenkin turhan hajanaiset,ja turhat tekstit voisi ottaa pois.
If you can dream it you can do it
-
pihla
- Ei riitä.
Quattro kirjoitti:Voisin tässä jotain kommentoida.
Kiitti kommista. Olin nyt aikas pitkään ilman konetta, niin on päivttely jääny vähemmän, mut yläkuvan teen kohtapiakkoin.