vSBTY SIVUT AVATTU!

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Kitu
Vuohenruokaa

vSBTY SIVUT AVATTU!

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Kuva

KuvavSBTY
Sisään
Virtuaalisen staffordshirenbullterrieri yhdistyksen oma topic, jossa sitten puidaan yleensäkkin kaikkea yhdistyksestä, mahdollisesta toiminnasta tulevaisuudessa ja mikä tärkeintä itse rodusta. Kysymykset ovat aina sallittuja!

Liiton ylläpitäjinä toimii Kitu ja Vanda jotka molemmat ovat staffordshirenbullterriereitten kasvattajia.

Tilanne:

05.10. SIVUT AVATTU!

Logo by: Neranne
Kuva: Hoppingham's
Jebi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

Re: vSBTY

Viesti Kirjoittaja Jebi »

Kiva et staffiyhdistystä ollaan pystyttämässä. :) Yhdistyksen ylläpitäjäksi periaatteessa oisin voinut tulla, mutta en tiedä riittääkö aika kun syksy on nyt vähän kiireisempää mulla ja virtuaalikoirat hiljemmalla. Pidän kyllä edelleen staffeista, vaikka mulla ei oo kun Elvis. Uusi staffi ois kiva hankkia, mut taas sit mietityttää se et riittääkö mulla uudelle virtuaalikoirallekkaan aika.. Mut jos jollekkin pentueita on tulossa niin mulle vois mainita niistä! Mielenkiinnolla seurailen tätä keskustelua, toivottavasti saatte yhdistyksen tehtyä.
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
Kitu
Vuohenruokaa

^Joo kyllä mä tän, vaikka yksin hätätapauksessa pystyyn laitan! Kanta on todella suppea ja pentueesta joko e tai i joutuu olemaan evm. koira, koska sukuja ei tietääkseni ole kuin pari.
En tiedä montako kokonaan evm. sukuista staffia täällä on, mutta mulla on kokonaan evm. sukuinen Varmnats Her er Jeg "Ruu" jolle ajattelin pentuetta, kun ainakin agility, flyball ja toko ollaan saatu suoritetuiksi. Siltä on odotettavissa, mutta vasta ensvuoden lopulla, tosin riippuu ihan miten pärjätään.

Että jos sua yhtään kiinnostaa odottaa jopa siihen asti ja tykkäät Ruu:n ulkomuodosta, luonteesta yms. niin voin alustavasti sulle kyllä luvata, jos vaan pennun haluat.
Sitten mulle on tulossa mitä luultavammin vielä staffi narttu (evm.), jotta suvut ei yleisty liikaa.
Itteeni harmittaa, kun Edgarin suku on niin yleinen, että sillä en toista pentuetta voi teettää.
Olivia
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Olivia »

Joo, mutta jos päätätkin Jebi tulla mukaan sittenkin yhdistykseen, niin olet ainakin minun osaltani tervetullut. Ja jos vähän mainostetaan meiltäkin, niin minullekin on mahdollisesti tulossa tämän vuoden puolella pentue, emänä "Jilla" vKREW-09 vNW-09 vFRAW-10 vKRE & vFIN MVA Chastaff's Jillian Lane, mutta isäehdokas on vielä hyvin epävarma. Lisäksi syksyn aikana on tarkoitus kisata Jillan kanssa vielä käyttölajeissa mm. agility ja toko + BH-koe.
Kitu
Vuohenruokaa

^ Psst.. mulle mahdollisesti pentu varaukseen?
Jebi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jebi »

Kaksi hyvää pentuetarjousta, eli pitää miettiä vielä :) Molemmat osuis silleen hyvin et ei ihan vielä, koska tällä hetkellä mulla ei kauheesti oo aikaa v-koirille.
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
Kitu
Vuohenruokaa

Jeps. Silleen hyvin, että Ruu on käyttöpainoitteinen, vaikka kyllähän siltä hyviä näyttelytuloksiakin löytyy, ja Jilla kai (?) kisakalenterin perusteella näyttelypainoitteinen. Riippuu siitä mitä hakee.

Vanda// Minkälaista isäehdokasta etsit? Vai ootko ehtinyt miettiä?
Olivia
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Olivia »

En ole vielä sen tarkemmin ehtinyt ajatella, mutta tietenkin kisattu ja terve koira. Näyttelyt eivät ole mulle kuitenkaan tärkeitä, joten EH laatumaininta riittää parista näyttelyistä isäehdokkaalle.

// Niin ja Jillaa kisautan vielä käyttölajeissa, ettei ihan pelkkä näyttelypuolen koira ole. Ja kannattaa vilkuilla Zafir Clawnin Kasvatussivua. Siellä on tällä hetkellä tietoa mahdollisesta tulevasta pentueesta,
emästä luonteen piirteineen ja isäehdokkaan kriteerejä.

Ajattelin tehdä parin päivän päästä tuolle mahdolliselle staffipentueelle pentuetopikkia tänne turrilaan, että sinne vaan kaikki kiinnostuneet katsomaan informaatiota pentueesta. Lähinnä kiinnostuineita etsiskelen, että onko pentueelle kiinnostusta.
Kitu
Vuohenruokaa

Nyt ollaan saatu ulkoasu liitolle, kiitos Neranne! Ulkoasun voit käydä katsomassa tästä.
Vastaa Viestiin