M: englanninsetterinarttu

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
kirby
Höpsö veitikka

M: englanninsetterinarttu

Viesti Kirjoittaja kirby »

Kasvattipalautusta. Englanninsetterinarttu African Nights Of Cotongrass "Ciara" (viral.&kutsumanimeen mahd. vielä vaikuttaa) etsii uutta, kiinnostunutta ja joksenkin aktiivista uutta kotia. Kuvat (uudet, ei nykyiset) mahd. saada mukaan. Lisää tietoa koiran sivuilta. Pentueen oma topic jossa mm. lisää nimivaihtoehtoja, kantsii vilkasta! :-) Ei mainittavia kilpailutuloksia.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
kirby
Höpsö veitikka

Re: M: englanninsetterinarttu

kiinnostuneita? :-)
vuoden kadehdituin 2012
welmu
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja welmu »

"Hei nimeni olla Stefan Linberg ja olisia voida olla kiinnostunut Ciarasta. Ciara muuttaisi kihlattuni Wilhelmiinan kenneli Hellyydenkipeään. Ostaisin koiran siis vaimolleni kihlajaislahjaksi. Koira olisi tietenkin minun nimi rekisterissä. Koiran kanssa kisauttelisin varmaan aglity tai toko, myös näyttely mahdollinen. Voit otta yhteys minuun sähköposti. Pahoittelen minä huono suomenkieli, koska minä olla saksalainen.

Terveisin Stefan Linberg
@: aune.hakula@gmail.com"

Jos meille lähtis? Ja otan mieluusti kuvat mukaan.
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
kirby
Höpsö veitikka

Wilhelmiina, valitettavasti en nyt kovinkaan vakuuttunut tekstistäsi, joten ei lähde sun mukaan tällä kertaa.
vuoden kadehdituin 2012
Domi
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Domi »

Olen aina tahtonut englanninsetterin, rotu on aina kiehtonut ja nyt kun on noin hieno koira myynnissä, niin ei tässä pysty vastustamaan.
Tarjoaisin tälle kotia uudesta kennelistäni Villainista. Kasvatamme kaikkea muuta kuin englanninsettereitä, mutta sinne neiti varmaan sopisi joukkoon. Kisaisimme hieman näyttelyissä, mutta tietenkin tulisi kisattua muutakin. Hankittaisiin BH-merkintä ja varmaan muutama valionarvo. Kisattaisiin varmaan eniten tokossa ja agilityssä.
Neiti sais meiltä pitkän kodin ja mahd. aktiivisen.
kirby
Höpsö veitikka

Tää vois sulle pooli lähteä. :-) Nimee saat pohtia viellä uudelleen jos tarvis, sivuja mulle reilussa viikossa. Kuvia ei mukaan.
vuoden kadehdituin 2012
Domi
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Domi »

Ei sitä tarvii vaihtaa, musta se on ihana. =)

/ Olikos siis mahollista saada jotain uusia kuvia mukaan? Niin ja mikäs syntymäaika oli, kun se ei lue missään.
// Ciaran sivut: http://kennelvillain.webs.com/ciara.htm
Vastaa Viestiin