Syksy tuli Filyraan.

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Syksy tuli Filyraan.

Viesti Kirjoittaja Eros »

Noniin, muutaman päivän aherrettuani suurin osa sivuista on jo uudessa kuosissa. Myös tekstejä vähän uusittu, vaikka mä olen siitä totaallisen surkea. Koirien sivut vielä vähän kesken, mutta esimakua saa kahden alimman nartun sivuilta. Ulkoasusta ja koodauksesta suuret kiitokset Kirsille!
Mutta lyhyestä virsi kaunis ja ei muuta kuin ihailemaan meitä uudessa kuosissa:

Step in!

Kaikenlainen kommentti toivottua, eritoten parannusehdotukset ja kirjoitusvirheistä saapi kanssa huomauttaa. :)

Eros kiittää ja kumartaa! :mrgreen:
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Syksy tuli Filyraan.

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Sivu avautui niin hitaasti, että etusivun latautumista odotellessa ehdin kuunnella ainekin musiikkia ja katsoa pienen hetken telkkaa, sillä kone oli vähällä tiltata kun avautui niin hi-taas-ti, et jos joku varotus tohon sivun hitaasta latautumisesta? mut no joo, en uskaltanut etusivun jälkeen muille sivuille klikkailla, mutta ihan kivan näkönen leiska, tosi Kirsimäinen ainekin :D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

^ Leiska on paloiteltu osiin, joten en usko siitä johtuvan... Mutta toi etusivun animaatiokuva voi olla syy siihen miksi se lataa niin hitaasti.
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Tosi harvoin enää nykyään tänne alueelle kirjoitan, mutta oli pakko tulla sanomaan sananen ah niin tutusta Filyrasta. Ulkoasu tosiaan latautui hitaasti, jopa meidän nopealla netillä. Kellosta vilkaisin aikaa, niin 5 minuuttia meni ennenkuin sivu oli kokonaan latautunut. Höllii toi ulkoasu, aivan ihana! Tuijotin tota sivua pitkään ja sit vasta tajusin että siinä on animaatiokin! :D Ja noi pikkukuvat on hauskoja.

(psst. muistan vielä kun mulla oli sun kasvattis Filyra's Fateful Grand Canyon )
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mulla taas latas ihan sekunneissa, meillä ei oo erityisen hidas tai nopea netti. Kiva ulkoasu.
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Pakko tulla puolustamaan, hitaus lataus johtuu luultavimmin Tinypicin tilttailuista. JPG-palat ei vaan voi ladata hitaasti!!!1 :mrgreen: :mrgreen:

/ Siitä ei kuitenkaan voi mua syyttää. :mrgreen:
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Kirsi kirjoitti:Pakko tulla puolustamaan, hitaus lataus johtuu luultavimmin Tinypicin tilttailuista. JPG-palat ei vaan voi ladata hitaasti!!!1 :mrgreen: :mrgreen:
mutta animaation voi ^__________________^ ja tappaa samalla Juinttu-paran tietokonevanhuksen
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Tuulia
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

Mulla lataa 2 sekunnissa :D Näin lyhyesti ja ytimekkäästi pakko sanoa, että ihanan syksyinen ulkoasu! (: Kirsi on taas onnistunut tekemään nappivalintoja värejen ja linkkien kanssa, upea kokonaisuus. :)
Kuva
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Kiitoksia kaikille positiivisesta palautteesta! Mä vaihdan noi otsikon kuvat websiin, niin katotaan jos sit edesauttaisi hitauteen.

Täytyy tunnustaa et mä vähän pelkäsin tota pinkin vastaanottoa.. se oli mun idea, mutta pelkäsin että haukkaan liian suuren palan. :mrgreen:
Noomi
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Noomi »

Puol sekuntia ja leiska on animaatioineen kaikkineen latautunut - vaikka en omista ollenkaan nopeaa konetta. :--)
Hienot värit ja silleen, kivan näköstä!

_____niin kovin monta tapaa katsoa, kovin monta tapaa nähdä
_____ja kuitenkin on ainoastaan
_____yksi tapa ymmärtää
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

Leiska latasi nopeasti, mutta animaation lopullisen lataamiseen(=toimii sujuvasti tökkimättä) meni sitten muutama tovi. Ei kuitenkaan pistänyt tökkimään silmään tai lagittanut nettiä. Mielelläni kuitenkin odotan pienen tovin hienoa grafiikkaa(kuten tässäkin tapauksessa) kuin odottaisin pienen tovin huonoa grafiikkaa. Värit, texturet/brushit on kyllä niiiiiin Filyraa! Sellasta vähän likkamaista, mutta kuitenkin sitä potkua ja draivia löytyy.

Tykkään tosi paljon noista linkkipalkeista, tänäpäivänä näkyy ihan liikaa mappilinkkejä... Koirien yhteissivulla odotin jotain vähän prampeampaa, mutta toi on yksinkertaisuudessaan ihan ok. Esimerkiksi vähän texturea noihin kuviin tmv, voisi toimia noissa! Koirien sivut(niiden, joiden sivut on käsitelty) toimivat oikein hyvin, tykkään hurjasti noista kisakalentereista! Kuvien avaukseen sopisi ehkä hieman paremmin se lightbox(?) menetelmä, mutta toi toimii hyvin nytkin, kun kuvista saa selvää. Kasvatus- ja Muuta-sivujen koristekuvat laittaisin sivun loppuun, nyt tossa yläosassa on mielestäni liikaa ruuhkaa kuvien osalta.

Oikein jouheva kokonaisuus ja tulen kyllä myöhemminkin vierailemaan!
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Nyt on kuvat vaihdettu websiin, eli ei pitäis niin pahasti tilttailla.

Bambi, jos opetat mulle miten sen lightboxin saa toimimaan niin vaihdan. :D Kokeilin joskus vuosi sitten, mutta en koskaan saanut niitä toimimaan kunnolla joten luovutin.

Vieläkin kaipaillaan kommenttia toimivuudesta, sisällöstä, ulkoasusta jne.
Vastaa Viestiin