O: Labradori ja/tai joku muu
-
pihla
- Ei riitä.
O: Labradori ja/tai joku muu
Hakisin labradoria Wild Childiin. (http://vkwildchild.webs.com)
Haussa olisi uros/narttu (miel. uros), jonkin verran kisannut kuvat-mukaan-labradori. :)
Tarjoan koiralle loppuiän kodin (jos joudun jostain syystä luopumaan niin ilmoitan), kisausnäyttöä nyt ei ole, mutta koira saisi tälläiset sivut (http://vkwildchild.webs.com/coral.htm) ja Coralin sivuilla nyt kisanäyttöä näkee (neljät kisat). En teettäisi koiralla ehkä kuin yhden pentueen, jos sitäkään, sopikaamme asiasta yhdessä.
Jos sinulla on labradori tai joku muu, jonka möisit minulle, niin ilmoitathan säpöllä twilight-girl98@hotmail.com tai YV:llä?
Haussa olisi uros/narttu (miel. uros), jonkin verran kisannut kuvat-mukaan-labradori. :)
Tarjoan koiralle loppuiän kodin (jos joudun jostain syystä luopumaan niin ilmoitan), kisausnäyttöä nyt ei ole, mutta koira saisi tälläiset sivut (http://vkwildchild.webs.com/coral.htm) ja Coralin sivuilla nyt kisanäyttöä näkee (neljät kisat). En teettäisi koiralla ehkä kuin yhden pentueen, jos sitäkään, sopikaamme asiasta yhdessä.
Jos sinulla on labradori tai joku muu, jonka möisit minulle, niin ilmoitathan säpöllä twilight-girl98@hotmail.com tai YV:llä?
- Aamu
- Kanada
- Viesti:
Re: O: Labradori ja/tai joku muu
Jos kiinnostaa suomenlapinkoirauros, niin:
Aamu kirjoitti:BAD BOY BY JOIKHAS "POJU" synt. 13.03.2010
Pojullakaan ei meriittejä, mutta vepestä sove ja paimennuksen perusrata hyväksytty. Kuvan saa mun puolestani mukaan, mutta kysythän piirtäjältä, Danay:ltä, lupaa myös. Ei himokisatusta (ellei halua), vepe, näyttelyt (piviko?) ja paimennus ainakin kuitenkin. Jalostusoikeus pieneen pentueeseen. Lisää kysy jos on kysyttävää!
It lurks behind you.
- - Padronen bortsut - Piiritetyn partikset & perrot - Northeastin terrierit -
-
pihla
- Ei riitä.
Ei nyt tällä hetkellä suomenlappari nappaa, mutta kiitos tarjouksesta kumminkin.Aamu kirjoitti:Jos kiinnostaa suomenlapinkoirauros, niin:
Aamu kirjoitti:BAD BOY BY JOIKHAS "POJU" synt. 13.03.2010
Pojullakaan ei meriittejä, mutta vepestä sove ja paimennuksen perusrata hyväksytty. Kuvan saa mun puolestani mukaan, mutta kysythän piirtäjältä, Danay:ltä, lupaa myös. Ei himokisatusta (ellei halua), vepe, näyttelyt (piviko?) ja paimennus ainakin kuitenkin. Jalostusoikeus pieneen pentueeseen. Lisää kysy jos on kysyttävää!
- Aamu
- Kanada
- Viesti:
Sen lisäksi mulla on perroja tulossa.
It lurks behind you.
- - Padronen bortsut - Piiritetyn partikset & perrot - Northeastin terrierit -
-
Quattro
- Kanada
Mulla olis todennäköisesti tulossa pentue (labradori). Sekä sitten täytyy kysellä yheltä kasvatinomistajalta,että kisaako se tai mitään. Kun tuntuu, ettei koiran kanssa tehdä mitään. Jos siis kasvattipalautus tulisi,koira olisi narttu,oikealta nimeltä Funside's Bling Bling. Kutsumanimen saisit keksiä ite. Syntymäpaivä pennulla on 31.12.2009.
Eli piakoin täytää jo 10 kuukautta. kuvann saisit varmaankin multa. Pentueesta voin kertoa että uros on vielä auki,mutta enköhän sekin etsi pian. Narttu olisi joko BH Suklaanapin Aika Aleiva / vFIN KVA Funside's Aloha. Koirat voi katsoa ak:sta ja sieltä linkki Funside's -->Lauma.
Olisi mukava jos saisin aktiivisen kasvatin omistajan ;)
Eli piakoin täytää jo 10 kuukautta. kuvann saisit varmaankin multa. Pentueesta voin kertoa että uros on vielä auki,mutta enköhän sekin etsi pian. Narttu olisi joko BH Suklaanapin Aika Aleiva / vFIN KVA Funside's Aloha. Koirat voi katsoa ak:sta ja sieltä linkki Funside's -->Lauma.
If you can dream it you can do it
-
Slee
- Alkupalat
Mulla olis tarjolla omia kasvatteja kaksi kappaletta. Koirien rotu on pomeranian.
Myynnissä A-pentueesta yksi koiraa.
A-poikue
- synt. 10.01.2007
- i: Letun Abschied
- e: Spitrin's Snick Alin
u. vKTV, GERW-06, LUXW-07 Spitrin`s Alberti Osmos, om Slee
C-poikue
C-pentue
n. Spitrin's Cmolaitin tan, om Kukka
Myynnissä A-pentueesta yksi koiraa.
A-poikue
- synt. 10.01.2007
- i: Letun Abschied
- e: Spitrin's Snick Alin
u. vKTV, GERW-06, LUXW-07 Spitrin`s Alberti Osmos, om Slee
C-poikue
C-pentue
n. Spitrin's Cmolaitin tan, om Kukka
-
pihla
- Ei riitä.
Quattro kirjoitti:Mulla olis todennäköisesti tulossa pentue (labradori). Sekä sitten täytyy kysellä yheltä kasvatinomistajalta,että kisaako se tai mitään. Kun tuntuu, ettei koiran kanssa tehdä mitään. Jos siis kasvattipalautus tulisi,koira olisi narttu,oikealta nimeltä Funside's Bling Bling. Kutsumanimen saisit keksiä ite. Syntymäpaivä pennulla on 31.12.2009.
Toi Funside's Aloha ois kiva, mut mun kennun sivut on vielä sekaisin, joten en ainakaan vielä voi ottaa sitä.
-
Quattro
- Kanada
^ En myy Alohaa lainkaan. Mutta jos sua kiinnostaa pentu tosta pentueesta, niin kävis sekin ;)
// Niin ja ei kiirettä!
// Niin ja ei kiirettä!
-
pihla
- Ei riitä.
^ No kiinnostaa, mut emmä tiiä. Kun mä en osaa muoksii mun kennun sivuja (vielä) niin sivuissa vois kestää.
-
Quattro
- Kanada
Voin toki auttaa sivujen tekemisessä, jos haluut.
-
pihla
- Ei riitä.
^ Kiitos. Pyydän sitten kunhan tarviin apuu.