Kreikan voittaja 2o1o PARROILLE JA PK.COLLIEILLE TUOMARI
-
- Kanada
Re: Kreikan voittaja (KV) 2o1o
Pehko sun on tullut lisäilen juuri. Jael kumpaan säpöön oot laittanut? Ja isot kiitokset bambille!
If you can dream it you can do it
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Minun koirat on jo lisätty. (;
We gonna take over the world
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
- Nikke
- Kanada
Minun fci8 ja fci9 koiria ei olla lisätty, vaikka alussa ne ilmoitin. Onko viesti tullut perille (jaana_nelli@hotmail.com) vai ilmoitanko uudelleen?
Virallinen vFCI näyttelytuomari
Virtuaalimaailman Kennelliitto VMKL
Yhdistyneet virtuaalinäyttelyliitot YVNL
Akishi
Hopslin
-
- Ei enää ikinä uudestaan
Kyselen nyt uudestaan, onko mun ilmoa mailista josefinalin @gmail.com (FCI1) tullut ollenkaan? Maili on lähetetty 13.9, eli aika kauan aikaa sitten.
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way
Vuoden Optimisti 2013
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way
Vuoden Optimisti 2013
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Peppi kirjoitti:Multakin löytyy yks koira väärästä rodusta ja väärästä luokasta.
Mun mielestä mä ilmotin koiran Lumikirsun Sweet Caroline polski owczarek nizinnyksi, NUO-luokkaan. Nykyään löytyy partacolliesta, AVO-luokasta.
-
- Syvällistä
- Viesti:
Pitkäkarvainen collienarttu Kesäheinän Hymyilevä Aurinko, saa poistaa, poistin sivut..
- Aamu
- Kanada
- Viesti:
Nikke // Ei ole tullut, laita vaikka yvllä
Peppi // tämä on jo mielestäni muutettu.
Weekku // asia ok.
Peppi // tämä on jo mielestäni muutettu.
Weekku // asia ok.
It lurks behind you.
- - Padronen bortsut - Piiritetyn partikset & perrot - Northeastin terrierit -
-
- Analysaattori
Voiskohan mitenkään mahdollisesti koirani osoitteet korjata. Olen lähettänyt jo sähköpostitse asiasta viestiä, mutta ei. Eli siis tässä korjatut koodit nyt viiielä kerran. Ja näyttää tosin siltä, että FCI6 koiriani ei ole ollenkaan lisätty Aamun sähköposti onkin katsottu. Koodeissa ei ollut kyllä mitään vikaa, kun lähetin ne. Hmmm :o
Koodi: Valitse kaikki
Valkoinenpaimenkoira, AVO
n. <A href="http://samuraits.webs.com/linni.htm" target="_blank">Celtic Vision's You Only Live Twice </A><br>
Harmaa norjanhirvikoira, NUO
n. <A href="http://samuraits.webs.com/tilta.htm" target="_blank">Usagin mettämiehen Tilta</A><br>
Jämtlännipystykorva, AVO
n. <A href="http://samuraits.webs.com/aamu.htm" target="_blank">Sananlaskun Aamuvirkku</A><br>
LOPETTANUT!!
-
- Höpsö veitikka
Niin?Susityttö kirjoitti:Onkohan tarkoitus lisätä mailista susityttogrr[at]gmail.com loputkin osallistumiset 2-5ryhmiin? Toinen nöffi näytti olevan lisäämättä ja sitten nöffeistä eteenpäin kaikki koirat noista ryhmistä. Kuhan kyselen, koska kyseessä kuitenkin voittajanäyttely. Samalla voisin kysellä onko Aamulle tullut osallistumiset perille samasta osoitteesta?
-
- Kanada
Huomenna tyhjennän ja korjaan kaikki mahdollisesti, jaksattehan oottaa sinne saakka!
-
- Analysaattori
Onkohan mun 19.9 lähettämäni viesti (klo 10 jälkeen aamulla) tullut perille? Sähköpostiosoitteesta pilvinn@gmail.com ja Aamulle tosiaan laitoin, Quattrolle lähettämäni on lisätty oikein. Mikäli ei ole tullut, niin onnistuisiko Aamu että laitan yv:llä että tulee varmasti perille, VIP on kuitenkin jo huomenna.
-
- Vuohenruokaa
^ Samanlaista kyselisin ryhmien 7-10 osallistumisistani, lähetetty osoitteesta hubbleballo@gmail.com. Mäyräkoira on lisätty jo aikoja sitten.
-
- Kanada
tellu mää korjailen tänään. Susityttö mulle voi lähettää uudelleen jos sulla on koiria tulossa vielä FCI 1-5 ryhmiin.
Tänään tyhjensin säpön ja toivottavasti kaikki korjailutkin on tehty. Aamu lisäilee aivan varmasti, mutta jos susta tuntuu, ettei Aamu lisää "ikinä" voi mullekkin lähettää.
Ja vielä tarvitaan kovasti tuomareita. Vapaaehtoisia?
// Niin ja tellu en oo saannut korjauksissta mitään viestiä sähkäriin.
Tänään tyhjensin säpön ja toivottavasti kaikki korjailutkin on tehty. Aamu lisäilee aivan varmasti, mutta jos susta tuntuu, ettei Aamu lisää "ikinä" voi mullekkin lähettää.
Ja vielä tarvitaan kovasti tuomareita. Vapaaehtoisia?
// Niin ja tellu en oo saannut korjauksissta mitään viestiä sähkäriin.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Edelleen weimarit ovat settereissä, kaikki muut ovat vihdoinkin lisätty ja oikeissa paikoissa. :)Kirsi kirjoitti:Laitoin Quattron mailiin koirat uudestaan, toivottavasti pääsevät perille asti tällä kertaa. Mut saisko noi mun weimarit (u. Scarlets Xylos & n. Earthsea's Orm Irian), jotka on nyt punavalkoisissa irlanninsettereissä, oikeaan rotuunsa?
-
- Höpsö veitikka
Onko nyt tullut perille osallistumiset (susityttogrr[at]gmail.com) Quattrolle? :) Edelleen mua kiinnostas myös, onko Aamu saanut mun viestini.