Etsinnässä collienarttu - LUKKOON

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Lukittu
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa

Etsinnässä collienarttu - LUKKOON

Viesti Kirjoittaja Spyro »

Elikkäs, suunnitelmissa olisi varmaankin talven puolelle Acarden ensimmäinen pehkopentue. Tähän tarkoitukseen olisin siis etsimässä nyt pitkäkarvaista collienarttua.

Pentueen isänä tulisi ensinnäkin olemaan oma urokseni, Blackenna's Viva La Vida eli tutummin pelkkä Venga. Venga on siis väriltään soopeli, joten morsion tulisi näinollen olla joko soopeli tai tricolour. Meriittejähän Venga on kerännyt jo sen verran, että se on BH SchH1 Jk1 Tk1 vPVA vFIN vSPA vFRA vKRE MVA vJKREW-09 vJFRAW-10 vJISW-10, mutta tavoitteena ennen pentuetta meillä on vielä saada Venga toko- ja käyttövalioksi, eli aivan heti nartun (mahdollisen) löytymisen pentuetta ei olisi kuitenkaan tulossa.

Nartulta vaatisin tietysti hyvää terveyttä ja luonnetta. Kilpailutulosten kannalta taas toivoisin ainakin sitä vPVA -arvoa, muut (esim. KVA) valionarvot ovat tietysti plussaa. Näyttelyistä koiran olisi tullut saada vähintään EH, H'kin kyllä käy, mutta enää siitä ei valitettavasti käy. Väriltään, kuten jo edellä mainitsin, nartun tulee olla joko soopeli tai tricolour.

Eipä kai tässä muuta, jos jotain oleellista tai epäoleellista jäi puuttumaan, kysyä saa.
Milja
Vuohenruokaa

Re: Etsinnässä collienarttu

Viesti Kirjoittaja Milja »

Kiinnostaisiko sua Wolfeye`s Belong To Your Dreams? Tittelirivi kokonaisuudessaan on BH VPVA VAVA VFIN KVA JK3 SCHH3 HK3 EK1 VK3 VKTV TK2 RH-E RH-FA vIT & vSWE & vN & vDK & vPOHJ PMVA, joten eiköhän se ainakin tuolta osin täytä Vengan vaatimukset (: Olin ajatellut pennuttaa Edlan Winnteamin alaisena, mutta mulla on nyt sen verran koulukiireitä, että olisi tosi hienoa, jos Edla voisi nyt saada yhden pentueen ja siirtyä sitten vihreämmille laitumille paimentamaan.

Tavoitteita ennen pentuetta ei oikeastaan ole, saavutti lähes kaiken mahdollisen. Tosin jos sopivasti sattuu tokokisoja, niin ehkä siinä valioksi asti (puuttuu kolme tulosta). Ilmottelehan mikäli Edlan huolit (:
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa

Re: Etsinnässä collienarttu

Viesti Kirjoittaja Spyro »

^ Oho, heti ilmaantui sopiva ehdokas, eli kyllä Edla sopii vallan mainiosti. Luonteeltaankin vaikutti ihan mukavalta tytöltä, joten eiköhän tää sitten ollut tässä. Ilmoittelen sulle vaikka sitten kun pistän jotain pentuetopicia pystyyn, jos haluat pysyä ajantasalla :)
Milja
Vuohenruokaa

Re: Etsinnässä collienarttu - LUKKOON

Viesti Kirjoittaja Milja »

Käy hienosti (: Itse en varmaankaan aio ottaa pentua, koska olen tyytyväinen tähänhetkiseen koirakiintiööni
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Lukittu