shite! vol 2

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Timberwolf
Velho
Viesti:

shite! vol 2

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Öö. Joo. :--D

Joku ehkä muistaa mun edellisen shite!-nimisen blogin? Ai ei? No ei se haittaa! Mä päätin uudistaa shitin sarjakuvablogista omahyväiseksi itsenikehumisblogiksi eli nykyään kirjoittelen sinne kaikkea nettisivuihin, koodaamiseen ja kaikkeen sellaiseen liittyvää. Tää blogi tulee pysymään elinvoimaisena alle vuoden, koska lähen Ausseihin tossa joskus, mutta yritän pitää sitä hengissä siihen asti! Mulla kuitenkin on toooooooooooosi paljon sanottavaa (not) ja sitten kun sanottava loppuu, voin tehdä tutoriaaleja! Eiks tää kuulostakin ihan hyvältä?

Ja kiltit, kertokaa, jos joku ärsyttää! Mulla on jotenkin onneton itsekritiikki, mitä tulee kirjoittamiseen, joten sanokaa, jos kuulostan kusipäiseltä idiootilta tai jotain. Lupaan ottaa kritiikin avosylin vastaan, jos vain ilmaisette itseänne kohteliaasti ja niin edelleen.

Pidemmittä puheitta, astukaa sisään: PS. Ulkoasu on edelleen Miljan tekemä, koska tykkään siitä paljon!
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
noel
Lassien tassuhiki

Re: shite! vol 2

Viesti Kirjoittaja noel »

Ensinnäkin, ulkoasu on hirmusen suloisen yksinkertainen. Vaikka siinä on vain taustaväri, otsikko ja pieni brushi, se on kaikessa yksinkertaisuudessa järjettömän söpö. Ja jotenkin sellainen, jonka voisin sulle kuvitellakin. Vaikuttaa juuri sellaselta, jossa riittää aina tasaisin väliajoin värinmuutos ja kaikki ovat silti tyytyväisiä! :D Ja blogilla on kiva nimi, muistaa helposti.

Hih, ja sulla on niin kiva tyyli kirjoittaa. "Suurin ongelma aloittelevilla koodaajilla tuntuu olevan se, että he kopioivat valmiita koodeja ja yrittävät yhdistellä niitä, vaikka heillä ei olisi pienintäkään hajua, miten ne oikeastaan toimivat. Ihan niin kuin mä teen matikantunneilla. Ja tulos on sen mukaista." Hyppelehdit aiheesta toiseen, ja juuri tollasta tekstiä mä haluan lukea. Yhden asian kaipaan tonne jos et ole sitä vielä aatellut, että tunge välillä tekstin sekaan kans kuvia. Tekstihän siinä on pääroolissa, mutta jotenkin jos homma jatkuu ton ensimmäisen postauksen tyyliin, saattaa se kuvaton ulkoasua koitua pirulliseksi. : D
Timberwolf
Velho
Viesti:

Re: shite! vol 2

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Jepaa, kiitos kommentista. Noita kuvia tosiaan oon itsekin miettinyt, mutta mulla ei ole hajuakaan, millaiset kuvat sopisivat höystämään noita postauksia! Kun nettijututhan on mun mielestä enemmän sellaisia abstrakteja, enkä osaa yhdistää niitä mihinkään konkreettisiin kuviin. :--D Mutta yritän keksiä joitain hienoja assosisaatioita, että löydän kuvia keventämään tekstiä!

Toinen postaus, olkaa hyvät.

//: Kolmannenkin jaksoin vihdoin kirjoittaa!
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Vastaa Viestiin