Welcome to America's winner 2010
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: Welcome to America's winner 2010
Miksi pyreneittenkoirissa oleva uros Libre Fría Heroico Rafael on ROP, vaikka koiran sivuilla lukee, että se on pyreneittenmastiffi ?
// Myös narttu Dotempra's B Clever on pyreneittenmastiffi
-
- Höpsö veitikka
Eikö tolle mun dobermannille tehdä mitään? Sen tuomaroiminenhan ei vaikuttaisi muiden dobukoitten tuloksiin...
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
- Höpsö veitikka
Onko tuloksia tullut tuomareilta? Oon tietysti vähän omaan napaan tuijotteleva kun toivoisin eritoten nahkoilta, sammareilta ja salukeilta ;)
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Onko noille lopuille kolmosille tuomaria vielä, entä vitosille? Jos ei ole, niin mä voin tuomaroida, nimellä Netry siis :--)
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^^ei oo noille roduille vielä tuloksia
^joo kaikki mille ei oo merkitty tuomaria on vapaana, siitä vaan tuomaroimaan (:
tervujen, gronttujen , osan FCI9:stä ja EFR:n tulokset , lisäilen ne sivuille mahd pian.
^joo kaikki mille ei oo merkitty tuomaria on vapaana, siitä vaan tuomaroimaan (:
tervujen, gronttujen , osan FCI9:stä ja EFR:n tulokset , lisäilen ne sivuille mahd pian.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mä oon noita terriereitä nyt tuomaroinut, pistänkö sulle yv'llä ne tulokset vai jonnekin sähköpostiin? :-)
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^pistä säpöön mjjuinttu @ kattimukset.net (:
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Tulikos perille? :-)
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Joko nämä ja pyreneittenkoirat menevät pian korjaukseen ja uusinta arvosteluun ?Varga kirjoitti:Miksi pyreneittenkoirissa oleva uros Libre Fría Heroico Rafael on ROP, vaikka koiran sivuilla lukee, että se on pyreneittenmastiffi ?
-
- Ei enää ikinä uudestaan
odottaa korjausta yhä :)piatsu kirjoitti:FCI6 Rhodesiankoirissa narttuni on merkattu urokseksi. Luultavasti mun moka, mutta voisitko korjata? :)
u. Seashawna's Misty Morning on oikeasti narttu
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Haluutko kuitata, tuliko loppujen vitosten tulokset perille? :)
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^juu on tullut ^^ kiitos että olit noin paljon titteleitä miun koirille antanu :D
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
^ Mä muuten totesin, että gmail on taas tunkenut tonne ylimääräisiä " merkkejä noihin osoitteisiin eli ne pitää poistella (kolmosissa ja vitosissa)
Pomeranianeiden PU3 voi muuten tunkaista CACIB:in, multa jäänyt laittamatta.
// Jackrusseleilla mulla on muuten jäänyt laittamatta ROP-junnulle PU2 sija, eli sen saa myös laittaa sinne. Niiiin ja sille PU2 pitää laittaa serti ja poistaa se pn2 Anteeks ihan hirveesti kun piinaan sua mä oon russeleilla nyt jotain seonnut D--:
Pomeranianeiden PU3 voi muuten tunkaista CACIB:in, multa jäänyt laittamatta.
// Jackrusseleilla mulla on muuten jäänyt laittamatta ROP-junnulle PU2 sija, eli sen saa myös laittaa sinne. Niiiin ja sille PU2 pitää laittaa serti ja poistaa se pn2 Anteeks ihan hirveesti kun piinaan sua mä oon russeleilla nyt jotain seonnut D--:
-
- Ei enää ikinä uudestaan
Kuulostan varmasti ilkeältä, mutta miksi olet ottanut tämän hoidettavaksi jos et ole vieläkään saanut kaikille luokille tuomereita (huomioiden, että muut samoihin aikoin pidetyt voittajat on jo saaneet tuloksensa..), etkä ole vieläkään tehnyt pyydettyjä korjauksia? Eikö olisi helpompaa vain hoitaa tämä nyt kunnolla loppuun mahd pian? : )
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^no nyt viimein korjasin ton sun rhoden nartuksi, anteeksi että olet saanut odottaa ikuisuuden laiskuuteni takia, ja lähettelin äsken muutamalle tuomarille säpöä noita tuomaroimisia koskien ;)