englanninspringerspanielinarttua?

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
kirby
Höpsö veitikka

englanninspringerspanielinarttua?

Viesti Kirjoittaja kirby »

Ess uros Cottongrass Whiplash'ille olis narttua tarkoitus hiljalleen etsiskellä - muutamia tuloksia koitetaan pojalle vielä kisata (mm. BH- tunnus, hyväksytty taipparikoe). Sukua löytyy isän puolelta, emä on edesmennyt, todella menestyksekkäästi kilpaillut evm- sukuinen narttuni. Nartulta odotan hieman kisatuloksia. Suvussa ei tulisi esiintyä samoja nimiä, evm- sukuinen käy myös. Pennut syntyisivät loppuvuodesta tai ensi vuoden puolella, kisamenestyksestä riippuen, todennäköisesti Scarletsin nimen alle.

Kysy toki lisäinfoa jos jäi jokin puuttumaan! :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Vera
Vuohenruokaa

Re: englanninspringerspanielinarttua?

Viesti Kirjoittaja Vera »

Eiiih, mulla olis ollu evm. narttu Zoanda Coat's Piece Of Me, se on monen maan muotovalio, suomen mejävalio + kisaa myös parissa muussa maissa VOI:ssa. Mut ainoa huono juttu on, että Freehostia poisti sen sivut pari kuukautta sitten, että en tiedä onko mahdollista käyttää sitä pentueen emänä... mun piti joskus ite teettää sille pentue Zoanda Coatsin nimen alle, mut niin kuin sanoin, toi tyhmä Freehostia poisti ne sivut. :/
the weather changes
kirby
Höpsö veitikka

Vera, voinhan mä sukutauluissa käyttää tätä? :)
vuoden kadehdituin 2012
Vera
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vera »

Ainiin, hyvä että mä rekisteröin sen joskus. :D

Jos se sulle kelpaa niin voin ettiä kaikki vanhat tulokset (laitoin kisasivut yleensä suosikkeihin) ja tehdä Maylle uudet sivut esim. yksityisiin, tai sitten pelkästään vain ettiä kisatulokset. Ja ainiin, May on muistaakseni myös suorittanut spanieleiden taipparin.

Mut siis kyllä mä sitä sulle voin lainata jos se kerran kelpaa. :D
the weather changes
kirby
Höpsö veitikka

Kelpaa kelpaa! :) Jos sä jaksat sen vaivan nähdä niin olishan se tosi upeeta. Mut menee se näinkin. :)
vuoden kadehdituin 2012
Vastaa Viestiin