Ess uros Cottongrass Whiplash'ille olis narttua tarkoitus hiljalleen etsiskellä - muutamia tuloksia koitetaan pojalle vielä kisata (mm. BH- tunnus, hyväksytty taipparikoe). Sukua löytyy isän puolelta, emä on edesmennyt, todella menestyksekkäästi kilpaillut evm- sukuinen narttuni. Nartulta odotan hieman kisatuloksia. Suvussa ei tulisi esiintyä samoja nimiä, evm- sukuinen käy myös. Pennut syntyisivät loppuvuodesta tai ensi vuoden puolella, kisamenestyksestä riippuen, todennäköisesti Scarletsin nimen alle.
Kysy toki lisäinfoa jos jäi jokin puuttumaan! :)
englanninspringerspanielinarttua?
-
- Höpsö veitikka
englanninspringerspanielinarttua?
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
- Vuohenruokaa
Re: englanninspringerspanielinarttua?
Eiiih, mulla olis ollu evm. narttu Zoanda Coat's Piece Of Me, se on monen maan muotovalio, suomen mejävalio + kisaa myös parissa muussa maissa VOI:ssa. Mut ainoa huono juttu on, että Freehostia poisti sen sivut pari kuukautta sitten, että en tiedä onko mahdollista käyttää sitä pentueen emänä... mun piti joskus ite teettää sille pentue Zoanda Coatsin nimen alle, mut niin kuin sanoin, toi tyhmä Freehostia poisti ne sivut. :/
the weather changes
-
- Höpsö veitikka
Vera, voinhan mä sukutauluissa käyttää tätä? :)
vuoden kadehdituin 2012
-
- Vuohenruokaa
Ainiin, hyvä että mä rekisteröin sen joskus. :D
Jos se sulle kelpaa niin voin ettiä kaikki vanhat tulokset (laitoin kisasivut yleensä suosikkeihin) ja tehdä Maylle uudet sivut esim. yksityisiin, tai sitten pelkästään vain ettiä kisatulokset. Ja ainiin, May on muistaakseni myös suorittanut spanieleiden taipparin.
Mut siis kyllä mä sitä sulle voin lainata jos se kerran kelpaa. :D
Jos se sulle kelpaa niin voin ettiä kaikki vanhat tulokset (laitoin kisasivut yleensä suosikkeihin) ja tehdä Maylle uudet sivut esim. yksityisiin, tai sitten pelkästään vain ettiä kisatulokset. Ja ainiin, May on muistaakseni myös suorittanut spanieleiden taipparin.
Mut siis kyllä mä sitä sulle voin lainata jos se kerran kelpaa. :D
the weather changes
-
- Höpsö veitikka
Kelpaa kelpaa! :) Jos sä jaksat sen vaivan nähdä niin olishan se tosi upeeta. Mut menee se näinkin. :)
vuoden kadehdituin 2012