Teemapentue

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Teemapentue

Viesti Kirjoittaja Mima »

Olen kehitellyt aika monia koirien nimiä, jotka liittyvät jotenkin toisiinsa. Onko joku tehnyt A-B-C -pentueiden väliin "teemapentueita"? Olen itse suunnitellut.
Tentueet listani näyttäisi esim. tältä:
A-penteu
B-pentue
C-pentue
Teemapentue
D-pentue
jne...
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Teemapentue

Viesti Kirjoittaja Netry »

Mulla on teemapentueet olleet just jotain noita pentueita, A, B, C, D. Esimerkiksi vaikka C-pentue ollut jollain teemalla ja sen jälkeen tullut D-pentue.
Hyena
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja Hyena »

Mulla on ollut tän nelivuotisen virtuaalikoirailun aikana ollut kolme pentuetta, joista ensimmäisen kaikki kasvatit ovat jo hävinneet jonnekkin bittiavaruuteen. Pentue oli ns. A-pentue, mutta nimillä oli silti yhtenäinen teema - Espiral Alfa Cassiopeia, Espiral Alfa Lyrae... Paljon tämän jälkeen syntyneet Majavalaakson kaksi pentuetta ovat taas olleet ns. teemapentueita (Radioheadin biisien nimiä ja Leijonakuninkaan hahmoja) ja aion niissä pitäytyäkin. Sama alkukirjain ehkä tuo yhtenäisyyttä kasvattien välillä ja ne on helppo ulkopuolisenkin ajatella sisaruksiksi, mutta itse tykkään tehdä näin. =)

Ja kuten Majavalaakson Kasvatit-sivulta näkyy, nimeän koko pentueen nimenomaan sen teeman mukaan, eli vaikkapa toinen pentue ei ole nimeltään B-pentue vaan Leijonakuningas-pentue.
Esme
Kanada

Viesti Kirjoittaja Esme »

Ittellä ei ole (vielä) yhtään virtuaalipentuetta teetettynä MUTTA olen kanssa ajatellut asiaa. Rajavartijan kun on suomenkielinen niin joku damdimduu kuulostaa aika idioottimaiselta. Siksi oonkin ajatellut tunkkasta ne esim. näin:

A-pentua
Rajavartijan Aaaaaa
Rajavartijan Aaaaaaa

B-pentue (Mikälie-teema)
Rajavartijan Mikälie Mikälie
Rajavartijan Mikälie Liemikä
Onnea On - border collies
Vastaa Viestiin