Colbera __ uusi ulkoasu 25.11

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa

Colbera __ uusi ulkoasu 25.11

Viesti Kirjoittaja cantarel »

COLBERAAN.

Pystykorvat on täällä taas.. Täst se taas lähtee. Koiramäärä vaan kasvaa. Katsoo kuinka kauan jaksan.

Kasvattien omistajista ois kiva kuulla kans jotain :)
Hyena
Sumopainija

Re: Nyt se sitten tapahtui. Colbera nousi kuolleista!

Viesti Kirjoittaja Hyena »

Hohoo, mähän muistan Colberan. :p Soot ollu täällä ennen jollain toisella nickillä..?

Mutta joo voisin antaa tästä jotain mielipidettäkin. =) Ulkoasu on brusheineen kaikkineen varsin nätti. Etenkin tuo ruusu on varsin kaunis. Kuvana olisin tykännyt enempi ehkä jostain isosta pääkuvasta, mutta hyvä se on näinkin. Värimaailma on ihanan rauhallinen ja harmoninen, mutta jotenkin tuo turkoosi/vaaleansininen teksteissä (varsinkin kasvatussivulla, missä on paljon tekstiä) hyökyy mun silmille. Mun makuun teksti on myös tasattu aika lähelle lootan laitoja. Muuten tykkään kyllä sivujen näöstä, varsinkin etusivu ja koirien omat sivut. Taulukot ovat siistejä ja niitä on käytetty järkevästi. Tekstiä on sopivasti ja ne on kirjoitettu hyvin ja ytimekkäästi!

Saatto tulla hieman sekavaa juttua mutta olkoot. :D
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa

Joo siis mä olen ex-Teeny :) Kiitos tosi paljon kommentista!

// Kiitos Shanya :)
Shanya
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Shanya »

Kaipa voisin tässä aikani kuluksi vähän kommentoida Colberaa (:

Ulkoasu on tosi kaunis, tykkään väreistä, asettelusta, fonteista ja brusheja on käytetty sopivasti. Ulkoasu on kokonaisuudessaan tosi mukavan näkönen mun silmään! (: Mä oon alkanut tykkäämään siitä, ettei etusivulla ole kilometrinmittaisia tekstejä, vaan joko lyhyttä tai sitten juuri noin miten olet tehnyt. Toi kuva ja päivitykset riittää hyvin, joten etusivu on kivan näköinen, tosin aika irl-kennelmäinen, eikä missään etusivulla lue että se on virtuaalikennel. Mua toi ei kyllä hämännyt, mutta ehkä se voisikin jotain...? Tähän väliin sanon, että toi on kiva, että linkkien taakse tulee toi kuvio kun vie hiiren sen päälle (:
Koirat-sivu on kivan selkeästi tehty, taulukot tossa on kivannäköiset niinkuin itse koirienkin sivuilla. Lisäksi kasvatus- ja muuta-sivut on selkeät ja kivasti tehdyt.

Ei nyt oikein pahaa sanottavaa tullut, tosi kiva kokonaisuus!
Kuva
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Mäkin muistan Colberan ja sutkin :)

Sivut on todella hyvät. Olen sellainen ihminen joka tykkää lueskella iltaisin tylsyyksissään pitkiä tekstejä, mutta musta tähän sopii tälläinen vähä tekstisyys. Kasvatus-sivun teksti näytti oikein hyvälle ja asialliselle mitä sitä luin. Ja nuo kasvattiesi nimet, aivan ihania. Bitillä näytti ainakin olevan hyvä luonne joten toivottavasti muutkin koirat saavat yhtä hyvän luonteen sivuilleen.
Ulkoasu on ihana. Ja nuo brushit varsinkin <3 Musta tämän värinen ulkoasu sopii Colberaan oikein hyvin, tosin tuo ruusu on hirveän vaikea yhdistää pystykorviin (mutta on se silti nätti!).
Niin ja munkin mielestä on kiva, että tuo kuvio tulee kun vie hiiren siihen päälle.

Tosi kiva kokonaisuus, mutta kaipaisi jotain, että jäisi erityisesti mieleen.
Timberwolf
Velho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Colbera! Varmaan ainoo vähän suurempaa pystärikasvatusta harjoittanut kennel! (ainakin VFCI:n rekisterin mukaan :D) Jee, ei mulla oikeen mitään sanottavaa oo! Ulkoasu on tosi kiva ja rauhallinen ja oikeen passeli rodulle ja C:lle itelleen. :3

(Mulla ois pari Kossun kakaraa kasvattipalautuksina, jos kiinnostaa)
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa

Oooo ihmiset oikeesti muistaa Colberan (ja mut) :o Kiitos kaikille kommentoineille! Ja sen virtuaalikennel - sanan vois tosiaan johonkin laittaa, vaikka se sivutitlessä onkin. Ensi päivityksessä sitten jos muistan.
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa

Re: Colbera __ uusi ulkoasu 25.11

Noniin! Upitetaan vähän uuden ulkoasun kunniaksi. :) Kertokaas mulle millasella nopeudella tuo lataa ja mitä mieltä olette!

Pssst. Kiitos pooli kun vinkkasit Ritva's Gallerysta - siellä on ehkä maailman söpöimmät taustakuvat! Olin ihan unohtanut koko mestan. :D
Juippi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Juippi »

Colbera on ehdottomasti mun mieleen eniten jäänyt pystärikasvatusta harrastanut kenneli (: Ulkoasu lataa nopeasti ja näkyy hyvin ie:llä. Söpö ja talvinen, tykkään tosi paljon! Itsekkin kun etin kaiken näköstä grafiikkaa niin etin ekana ritva's gallerysta, taustojakin tulee sieltä kateltua. Kuva on tosi nätisti muokattu.
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Voi ei... :mrgreen: Mä oon aina luullut että Colbera on Colebra! Lukutaito ilmeisesti 10 : D
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa

Juippi, kiitos tosi paljon kommentista! :D

Jerry.. Eikä Colbera tosiaan ookkaa ollu pystyssä ku sen pari vuotta.. xD No okei, tauon kanssa mut silti! Colebra kuulostaa joltai sairaudelta.. Pelottavaa. :D
Vastaa Viestiin