Tervetuloa!
Semmonen pieni koti mixatulle karvapalloperheelle. Kommenttia saa sanoa, etenkin jos löytyy jotain toimimatonta! Kilpailutoiminnassa yritetään panostaa lähinnä ykkös-, seiska- ja kasiryhmille suunnattuihin kilpailuihin. :-) Tarkoituksena siis järjestää esimerkiksi paimennusta, BH- kokeita, agilitya, tokoa, kanakoira-, noutaja- sekä spanielikokeita.. Tällä kertaa, muista kenneleistäni poiketen, satsataan noihin satunnaisiin kilpauluihin ja kasvatustoiminta jätetään suurimmalta osin pois kuvioista.
Bríds - remin spesiaalit pullerot
-
kirby
- Höpsö veitikka
Bríds - remin spesiaalit pullerot
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Re: Bríds - remin spesiaalit pullerot
Tää on tosi kiva. Ulkoasu on tosi nätti, niinku kaikissa sun kenneleissä. Tykkään kovasti koirien sivuista ja siitä, että panostat enemmän kilpailujen järjestämiseen kuin kasvatukseen. Hienoja koiriahan nuo ovat, että sen puolesta voisit varmasti kasvatukseenkin panostamaan :--)
.
.
.
- Aava
- Toistolla tehoa
True love, ulkoasua, tekstejä ja koiria koskien. Ja taas sä työstit tällaisen onnistuneen kokonaisuuden, vähän kyllä pistää kateelliseks... :-D
-
tsiu
- Ei enää ikinä uudestaan
Mielestäni ulkoasussa on hieman liian suuret värinmuutokset, kun yhtäkkiä on valkoista mustalla tekstillä ja sitten se pomppaa tummaksi vaalealla tekstillä. Silmissä "särähtää" kun liikuttaa katsetta pitkin sivua.
Koiran pikkukuvan ja linkin lisäksi olisi hyvä mainita koiran rotu ja sukupuoli ainakin, ilman että tarvitsee mennä koiran omille sivuille.
Koirien sivut ovat hienot! :)
Koiran pikkukuvan ja linkin lisäksi olisi hyvä mainita koiran rotu ja sukupuoli ainakin, ilman että tarvitsee mennä koiran omille sivuille.
Koirien sivut ovat hienot! :)
-
kirby
- Höpsö veitikka
jee hei kiitsa kaikille! <:
pikkulanttu, pahoittelen jos värit särähtää silmään, mä en kyllä moista oo huomannu. :D Koittakee kestää, en keksi just nyt mitään muutakaan väriä ilman että näyttäis hölmölle.. Yleensä mä pistän kuvan viereen esille tietoja koirasta, tällä kertaa skippasin koska mun mielestä se ei loppupeleissä oo niin tarpeellista (enkä jaksanut miettiä asettelemista...
) Mut kiitos paljon kun viitsit kommentoida, on tosi jees tietää että missä vois parannella!
pikkulanttu, pahoittelen jos värit särähtää silmään, mä en kyllä moista oo huomannu. :D Koittakee kestää, en keksi just nyt mitään muutakaan väriä ilman että näyttäis hölmölle.. Yleensä mä pistän kuvan viereen esille tietoja koirasta, tällä kertaa skippasin koska mun mielestä se ei loppupeleissä oo niin tarpeellista (enkä jaksanut miettiä asettelemista...
vuoden kadehdituin 2012