M: Novascotiannoutajanarttu /MYYTY

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Lukittu
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa

M: Novascotiannoutajanarttu /MYYTY

Viesti Kirjoittaja Iivi »

Nyt olisi yksi Sunburn'sin kasvattipalautus myynnissä, nimittäin Sunburn's A Lot Like Me. Rania (kutsumanimen saa halutessaa vaihtaa) on siis narttu Sunburn'sin A-pentueesta (pentuesivu), jolta löytyy virtuaalimaailmasta kaksi sisarusta, joista toisella on pentue. Ranian vanhat sivut löytyvät täältä ja sillä löytyy pelastuksesta pari tulosta: RH-E ja RH-F A.

Koiran ostajan täytyy:
- tarjota koiralle pitkäaikainen koti
- kisata edes vähän
- kertoilla kuulumisia silloin tällöin
- ilmoitella pentuesuunnitelmista & koiran kuolemasta

Eli löytyisikös jolta kulta tilaa tällaiselle suloiselle tolleritytölle? :D
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa

Re: M: Novascotiannoutajanarttu

Tyttö edelleen vailla kotia (:
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Mä oon mietiskellyt tätä tytsyä ja mua harmitti kovasti, että missasin / skippasin tmv. A-pentueen sillon joskus :D Mitäs mieltä sä olet tytsyn jalostuskäytöstä? Kelpaako pelkkä nomekisaus (sivussa sit pieni mejäkisailu)?
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa

Jos vain tytöstä olet kiinnostunut niin sulle lähtee ehdottomasti, enkä mitään mahdotonta kisautusta vaadi :D Mulla ei ole tapana ehdottomasti kieltää jalostusoikeutta keneltäkään, eli oman järjen mukaan saa pentueita teettää. Kannattaa ehkä kysellä Svartilta onko hän aikeissa teettää pentuja Kujeella, koska Tompallahan on tuo Sunburn'sin E-pentue, josta tulen ainakin omalla pennullani (Everstillä) jatkamaan sukua edelleen. En siis kiellä jalostusta, mutta tietysti olisi kiva että kisailisit tytöllä ennen pentuetta :)
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

No joo. Eiköhän tytsy voi muuttaa meille, mutta täysin käyttökoiraksi :) Oon tätä nyt vatvonut ja miettinyt ja tytsy saisi sellaisen "eläkekodin", että tähdätään nomesta valioksi ja sit kisaillaan muissa lajeissa miten kiinnostaa. Kutsumanimeksi vaihtui Lootus.

Pentuja ei todennäköisesti tule, koska olen itse miettinyt Rakan käyttämistä :D Se vaan tuntuu niin mahdottomalta ajatukselta kun tuntuu, että mikään laji ei onnistu mitä koitetaan.
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa

Sopii oikein hyvin ja suunnitelmat kuulostaa hyviltä! :D Ei kai se Raka nyt ihan toivoton tapaus ole, kyllä te vielä vauhtiin pääsette ;)
Lukittu