Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Häidee
Kriisissä

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja Häidee »

Heti, kun sain tuollaisen simppelin ulkoasun niin innostus nousi kymppiin.
Innostuin jopa taas nostamaan Tidy Minet'sinkin pystyyn ja menin tietenkin heti ensimmäiseksi hommaamaan vinttareita mitkä ei sitten ole lähelläkään kasvatusrotua... Hollywood Madnessiinkin oli ihan pakko sörkätä mudi ja vielä on toinenkin tulossa. Onneksi taitaa ehtiä kisata loppuun tai ainakin pitkälle Cudarin ennen uutta tulokasta. Ja löytyypä HM:stä shelttikin, mutta kyllä sellaisen voi pitää nahkojen joukossa.
Ja olen päättänyt, että tästä eteenpäin jatkan linjalla max. neljä koiraa, jotta voi keskittyä kouluun tarpeeksi (irl). Ja onhan koirien kanssa kilpaileminenkin mukavampaa, kun on vain pari koiraa ilmoitettavana. :)
61°07 45 N 21°30 20 E
-Emily
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja -Emily »

Ihan hyvinhän minullakin menee, vaikka Fríon nostinkin elämään muutama päivä sitten. Kunnon tohinalla olen saanut siitä paikan, joka miellyttää minuakin tällä kertaa. Leiskaa myöten. Tällä hetkellä meiltä löytyy 4hurttamusta (2pk. collieta & 2huskya), ja pyrin pitämään sen ihan säädyllisessä määrässä.
Ja toki Fríosta löytyy nyö sen ensimmäiset kisat, valjakkoajoa tiedossa. Nyt kun reilu vuoden pidin täältä virtuaalimaailmasta taukoa, niin johan riittää virtaa häärätä sitten tämän nykyisen kanssa. Teen myös ilomielin pikkusiskoni suntuubi -kennelille jonkinlaista "ulkoasun muokkausta". Miksikö? Koska hän ei oikeastaan taida noita hyviä väriyhdistelmiä. :: )
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Jee, tästä se lähtee! Mulla on ENÄÄ 51 shelttiä ja 38 muunrotuista. :mrgreen: En ajattele niitä 89:nä koirana vaan sheltteinä ja muunrotuisina, jottei iske ahdistus! Tiedän pärjääväni noiden kanssa, koska...

1. Sheltit on mun intohimo, joten pärjään niiden kanssa vaikka niitä olisi 100. :mrgreen:
2. Yli puolet shelteistä on ihan mukavasti kisanneita.
3. Muunrotuisista puolet on piakkoin lähdössä sateenkaarisillalle.

Ja tosiaan, en oo uskaltanut yli vuoteen laskea mun koiramäärää, mut tänään tein sen ja samalla karsinkin niitä aika reippaalla kädellä.
zerggie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja zerggie »

Mulla on tavallaan ihan kiva motivaatio menossa nyt kisaamisen suhteen. Oon jaksanu jopa semi ahkeraan kyttäillä kalentereita mutta silti onnistu skippaamaan suuren osan kisoista syystä tai toisesta :'D
Koiria multa löytyynopeesti laskettuna kylläkin aika jätti määrä, ainakin mun mittapuulle. Toljottajassa on tällä hetkellä 7 bortsua joista ainakin 3 on sellasessa vaiheessa kisaamistaan että ne voisi jo pentueen jälkeen laskea sateenkaari sillan toiselle puolelle. Ainut tavote mulla on ainakin noista kahdesta saada valioita tokon sekä palveluksen puolelta mutta se viimonen ykkönen ei ota tullakseen ollenkaan. IPOn VOIssakin mulla kisaa tällä hetkellä kuusi koiraa joista neljältä puuttuu enää yksi ykkönen valioitumiseen, ja oon yhdelläkin noista kisannu VOIssa viime keväästä/kesästä asti...
No mutta joo Neon Greftissä on tällä hetkellä 8 koiraa. Vasta reilu kuukausi sitten laskin tuolta kaksi koiraa jo sateenkaari sillan taakse ja luultavasti ainakin yksi koira on lähdössä, kun vaan jaksan ajatella asiaa enemmän, myöskin pois. Yhdelle tekisi mieli vielä teettää pentue/tarjota jollekkin jalostukseen sitä mutta katsotaan.
Yksityisissä mulla on tällä hetkellä 5 koiraa joista ainakin yksi olisi kisaamisessaan siinä vaiheessa että sitä voisin tarjota jalostukseen ja sen jälkeen päästää senkin sateenkaari sillan toiselle puolelle. Muiden koirien kanssa kisaaminen on melko alussa ja ihan hyvällä mallilla, joten näitten kanssakaan kisaamisessa ei ole ongelmia vaikka suurin osa näistäkin kisaa melkein ilman tavoitteita.
Niin, nopeasti laskettuna mulla olisi siis tällä hetkellä 20 koiraa joista noin viisi tai kuusi on kisautukseltaan jo melko valmiita ja pentueen jälkeen voisin jättää ne kokonaan eläkkeelle ja siirtää sateenkaaren toiselle puolelle.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
pihla
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja pihla »

Ihan hyvä tilanne, uus kenneli, jossa yks koira. Kisailen nyt ja muoksin tota ulkoasuu ja muutenkin intoo riittää! :lol:
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Indy »

Multa löytyy tällä hetkellä Sgolanista kaksi koiraa. That & Masa, molemmilla yksi meriitti joten ei sinne enempää piiiiitkään aikaan. Kun noita olen saanut kisattua olisi tarkoitus tuoda itselleni basu-uros.

Aamurauhasta joka on minun ja Iiskalan löytyy minun omistuksessa oleva Acarden Elämän Tarkoitus aka Tane. Paljon on suunnitelmia miehelle katsotaan.

Kömpelössä joka on minun ja Zellien löytyy minulta Gilla & Sulo. Suunnitelmia niillekkin. :)

Paljonhan noita kisattavia koiria on mutta pärjäillään. Enempää ei tule ennen kuin olen saanut Thatin,Masan & Gillan kisattua loppuun :)
Kuva
Adelia
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Adelia »

Gentle & Reckless, nahkoja ja pehkoja kasvattava mutta myös muita FCI1-rotuja pitävä kennelini jota pidän yksin. Oottelen että saisin uutta ulkoasua sinmne, niin saisin ehkä vähän enemmän innostusta kisauttaa noita neljää koiraa, ja jos vielä kuvaluvat sais jostakin.

Fühzer, ääks. Oon ollut ihan kauheen epäaktiivinen mun ja Juliéten yhteistä kenneliä kohtaan, että ihan hävettää. Pitäis ryhdistäytyä jossain vaiheessa, ruveta kisauttamaan Rosaa kunnolla ja hommata lisää koiria. :--)

Tällä hetkellä vois jopa olla fiiliksiä kisata enemmänkin, kun vaan sais kuvalupia G&R:ään ja itteäni niskasta kiinni Fühzerin suhteen... :--)
Sun vuokses mitä vaan, kaiken antasin
Saat mut sekasin, ku oisin vetäny ekstasii
Reetta
Kanada

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Viime viikot on menny todella nopeesti ja mulla on ollu koko ajan jotain, mitä on pitäny tehdä (esim. prelit ja äikän YO-teksitaito). Nyt kuitenkin rupee hiukan tasaantuun - vaikkain nyt alkaa sitten YO-kokeisiin lukeminen - joten pääseen taas kunnolla nouseen hevosen selkään ja osallistuun kokeisiin. Kaikki kisat kun on menny ihan ohi, kun en ole koneelle päässyt tai muuten vaan ehtinyt seuraamaan liittojen kalentereita. Tää kisaamattomuus tuntuu musta kauheelta. : DDD Oon niin tottunu siihen, että nyt oikein harmittaa ja turhauttaa, kun en oo kunnolla päässyt kisaamaan.
Adelia
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Adelia »

Tän superepäaktiivisen kauden jälkeen on palattu takaisin kisakehiin. Pk, paimennus ja toko osallistumisia lähetetty parit, vajaita MAXI-luokkia ei oikeen löytynyt, niin agility on vielä hetkisen jäissä. Voisin jopa itse järjestää pienimuotoiset agility-kisat.
Sun vuokses mitä vaan, kaiken antasin
Saat mut sekasin, ku oisin vetäny ekstasii
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Tilanne omien virt.koirailun parissa ei ole mitenkään kehuttava. En raaskisi millään luopua mistäkään noista koska jokaisessa on oma tunnearvonsa. En ole silti kisaillut yhdelläkään nyt pariin kuukauteen ihan silkan mielenkiinnon uupumisen vuoksi. Harmittaa sillä tulee huono omatunto kun en ole täyttänyt kasvattajien enkä omiakaan kriteerejä. Loppujen lopuksi kisaaminen ei ole ollenkaan haastavaa, mutta kun teen siitä sitä. Sitä alitajunnallisesti kuvittelee kaikkea, mutta se jää sitten sille tasolle.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Häidee
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Häidee »

Tidy Minet'siä kohtaan innostus tuli ja meni yhtä nopeesti kuin tulikin. No sen kyllä lopetin jo pari kuukautta sitten.
Hollywood Madnessin nimen vaihoin Ritesiksi. Ritesissä asustaa nyt kuus koiraa ja se on mun mielestä liikaa. No kai nyt sen lauman kanssa vielä syksyyn asti jaksan... Sitte varmaan "tapan" Restin, Cudarin ja Celinen. Varmaan on tarjolla silloin sitten harjiksen, mudin ja sheltin pentuja. (piilomainontaa)
61°07 45 N 21°30 20 E
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Huh, etsin yksiä vanhoja tekstejä Fummenista kun satuin vilkaisemaan VCYn kennellistaa... Fummen on toiminu vuoden 2008 lokakuusta! Järkytyin, en muista koskaan tarkkoja aikoja millon mikäkin kennel on laitettu pystyyn, mutta kuvittelin Fummenin olevan vasta vuoden 2009 alussa tehty. Huh.

Hunnilauma kasvoi jälleen yhdellä, nyt loppu koirien ottaminen!

Pari koiraakin valioitunu paimennuksessa ja silleeki et! Luokkanousujakin tapahtunu hurjalla tahdilla näin alkuvuodesta.
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Joana
Floodari

Viesti Kirjoittaja Joana »

Mä olen taukoillut mitä, yli vuodenko jo? Nyt iski kuitenkin hirvittävä hinku saada viimein Yaccouza takaisin pystyyn kun olo on tuntunut tyhjältä ilman pientä nettisivujen päivittelyä välillä :( Joten, taas kerran sitä koitetaan nousta jaloilleen, suunnitelma on kai pyhässä yksinkertaisuudessaan se, että viimein kisaan suurimman osan sateenkaarisiltakuntoon ja jätän noi rhodet vain. Yrittänyttä ei laiteta :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Minnea
Kanada

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Yyahhhoo, nyt kun on kirjoitukset ohi niin voin taas kattoa että mikäs meno virtuaalikoirissa on tällä hetkellä menossa \o/ Aloitan tosin penkomaan koirieni tuloksia vasta huomenna, koska rupesin nyt skannaamaan koiriemme näyttelyarvosteluja koneelle, ja ajattelin tänään vielä lukea vähän pääsykoemateriaaliani :mrgreen:
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Minhey
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Minhey »

Ähähä, olen tässä ainakin about 3-5 viikkoa varmaan taukoillut virtuaalikoirailusta. Pitäis varmaan kohta ottaa itseä niskasta kiinni, mutta onneksi Umpikujan uusi ulkoasu on valmis ja se täytyy enää vain laittaa jokaiselle sivulle. Aion kuitenkin sivuja uudistaan hyvinkin paljon.

Pro Basicin koiriakaan en ole kisauttanut, mutta jos tällä viikolla saisin taas aloitettua niin voin olla jopa ylpeä itsestäni. :--D
palaillaan.
Lukittu