M: loppu

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

M: loppu

Viesti Kirjoittaja Peppi »

ei enää mitään
Kirsi
Höpsö veitikka

Re: M: monenlaista karvakasaa

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Eikös me sovittu, että Heroa ei laiteta enää uuteen kotiin? Pentueen jälkeen menee ikiuneen.
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: M: monenlaista karvakasaa

^ sovittiinko? :o no, tehdään näin :D
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: M: FCI1 & 2

Viesti Kirjoittaja Netry »

Mun puolesta Myyn voi myydä uuteen kotiin, mut sen isän oikeat sivut on tässä, ja isänisän oikeat sivut tässä.
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: M: FCI1 & 2

Korjaan ne tonne :D
Lansu_
Höpsö veitikka

Re: M: sheltti & nöffi

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Pepillä on oikeus myydä Räsynukke. Ostoa harkitsevalle kuitenkin seuraava viesti multa, Räsynuken kasvattajalta:
Haussa on pysyvä koti. Mieti tarkkaan riittääkö innostuksesi virtuaalikoiriin ja nöffeihin vielä parin kuukauden kuluttua. Aktiivista kisautusta en vaadi, koska mulle on tärkeintä saada kasvateilleni se pysyvä koti. Muutama kisa silloin tällöin tai vähintään kuulumiset säännöllisesti riittävät, jotta tiedän, ettei koira ole unohtunut vain sivujen koristeeksi.

Ostotarjoukset Pepille. Joudun nykyään kierrättämään kasvattejani ihan liikaa, joten ole rehellinen: lupaa vain asioita, joista pystyt pitämään oikeasti kiinni. Ymmärrän kyllä, että IRL-maailmassa saattaa tapahtua yllättäen asioita, jotka voivat rajoittaa virtuaaliharrastusta. Pyydän kuitenkin miettimään kiinnostuksesi riittävyyttä pidemmällä aikavälillä. Ethän varmasti itsekään haluaisi joutua kierrättämään jatkuvasti kasvattejasi uusiin koteihin edellisen omistajan menettäessä kiinnostuksensa.
Toivon myös, että uusi omistaja laittaa mulle yksityisviestillä (tai miten vaan) Räsynuken uudet sivut ja oman sähköpostiosoitteensa.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: M: sheltti & nöffi KISATTUJA

^ Jep. Haluisko kukaan? Koirien sivuilta voi katsoa niiden kisat.
Memmu
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Memmu »

Mä voisin ottaa Myyn jos vain mulle sen luovutat ;) Ottaisin sen Aina Eloisaan (sivut vielä remontissa). Kisattaisiin Näytelmissä , agissa , paimennuksessa ainakin... vähän kisanäyttöää
Anna mun olla syypää sun hymyyn
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Memmu kirjoitti:Mä voisin ottaa Myyn jos vain mulle sen luovutat ;) Ottaisin sen Aina Eloisaan (sivut vielä remontissa). Kisattaisiin Näytelmissä , agissa , paimennuksessa ainakin... vähän kisanäyttöää
Anteeksi, kasvistäti on utelias :)
Onko noi kaikki tulokset sun itse kisaamia tuolle koiralle? Entä kuinka paljon sulta tällä hetkellä löytyy koiria (tuo kennel, muut kennelit?), huomasin vaan, että Aina Eloisan kotisivuilta ei näe koiria lainkaan. Entä onko sulle (nyt tai lähiaikoina) tulossa muita uusia koiria? Kuinka kauan oot pyörinyt virtuaalikoirapuolella?
Memmu
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Memmu »

^On oma,olen itse kisannut. En ole vielä ehtinyt lisätä niitä sivuille kun ovat vähän vielä remontissa.. Koiria on n. 7 kpl. Mikään himokisaaja en ole n. pari kisaa kuussa. ;) Virtuaali puolella aloitin n. 2 vuotta sitten, välissä oli n. vuoden tauko, nyt olen jatkamassa uusilla koirilla..
Anna mun olla syypää sun hymyyn
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Indy »

eikää, olisin HYVINHYVIN kiinnostunut ottamaan Nuken Kömpelöön. Koira kisattaisiin koiratanssi,toko ja flyball valioksi. Muuta en uskalla luvata. Suurin "kisanäyttö" taitaa olla Thatilla. Ei sekään mikään kummoinen ole muttamutta... :)
Kuva
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Mun puolesta Räsynukke voi lähteä sulle, mutta odotetaan josko Pepillä on sanomista asiaan. :)
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Memmu: Mua vähän mietityttää toi sun kisaaminen, joten harkitsen vielä Myyn luovuttamista sulle.

Indy: Joo, Nukke voi lähteä sulle. Sivuja piakoin?
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: M: monenlaista karvakasaa SHELTTI & BPGN

Mun puolesta Myy voi lähteä Memmulle, jos Peppi sinne haluaa luovuttaa. Memmun puheet ei mua kyllä ihan vakuuttaneet, mutta kai se joku koti on parempi kun ei mitään ja jokaselle pitää antaa se mahdollisuus...
Jos vaikka sitten niin, että sen jälkeen kun Myy nyt jolle kulle myydään, jos myydään, niin päästetään tyttö sateenkaarisillalle seuraavan palautuksen tullessa.. Elikkä sen jälkeen Myytä ei saa myydä enää eteenpäin, kun se nyt myydään jollekin-
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Indy »

Peppi kirjoitti:Memmu: Mua vähän mietityttää toi sun kisaaminen, joten harkitsen vielä Myyn luovuttamista sulle.

Indy: Joo, Nukke voi lähteä sulle. Sivuja piakoin?
Aloitan heti :)
Kuva
Vastaa Viestiin