Kuolamyllyn neljännet pennut (bernhardeja)
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Re: Kuolamyllyn kolmannet pennut
Hyvälle näyttää! :) Kiitos!
Mietin, että kävisikö sulle syntymäpäiväksi 1-3.3. ?
edit // Kamala! Oon elänyt ihan uskossa, että Beellä ei ole mitään titteleitä, mutta onhan sillä.. Vuoden oppinut vesipelastaja -07 (VOVP-07).
Mietin, että kävisikö sulle syntymäpäiväksi 1-3.3. ?
edit // Kamala! Oon elänyt ihan uskossa, että Beellä ei ole mitään titteleitä, mutta onhan sillä.. Vuoden oppinut vesipelastaja -07 (VOVP-07).
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
Mulle käy mikä tahansa noista päivistä. :)
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Hyvä, jos sovittas syntymäpäiväks sitten 2.3.? Pentu tulee luovutusikään seitsemän päivän päästä syntymästään (eli 9.3.) jolloin sitä saa alkaa kisaamaan.
Pentuesivu. Pentueeseen syntyy kaksi pentua, mutta en vielä tiedä oman pentuni sukupuolta, koska en tiedä vielä onko kuvissa narttu vai uros. Ajattelin, että tuo saattaisi olla uros joten laitoin vain pentuesivulle, että uros ja narttu, mutta voi olla, että se vielä vaihtuu.
Pentuesivu. Pentueeseen syntyy kaksi pentua, mutta en vielä tiedä oman pentuni sukupuolta, koska en tiedä vielä onko kuvissa narttu vai uros. Ajattelin, että tuo saattaisi olla uros joten laitoin vain pentuesivulle, että uros ja narttu, mutta voi olla, että se vielä vaihtuu.
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
2.3. käy hyvin. En tiiä uskallanko lähteä heittämään veikkausta, koska puhtaaksi arvailuksi menee. Jos kuitenkin vertaan mun virtuaalinöffiuroksiin, niin musta tuo on narttumaisempi, mutten todellakaan tiedä. :D
When the hurricanes came for me
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Re: Kuolamyllyn neljännet pennut
Rebeccakin arveli narttua joten mulle tulee nyt sitten narttupentu (se on muuten koko luonne uusiksi kun eilen sain kauheen inspiraation kirjotella luonteen mun Reinolleni..) :D
Reinosta tulikin nyt sitten Allu.
edit // Bernhardinkoiria tarjolla.
Reinosta tulikin nyt sitten Allu.
edit // Bernhardinkoiria tarjolla.
-
Jenna
- Kanada
Re: Kuolamyllyn neljännet pennut (bernhardeja)
Ukkeli tänne päin :)
kutsumanimeä mietin vielä
kutsumanimeä mietin vielä
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Sulle varailtu uros :)
edit // niminä on Lansu_n nöffipennuille ehdottama Narnian-teema (sivuhenkilöitä) eli
Kuolamyllyn Narnian [nimi] ---> nimen tulee olla yksiosainen (Juormukas, Hvinna, Tisrok..).
esimerkiksi
Kuolamyllyn Narnian Hvinna
Kuolamyllyn Narnian Juormukas
Kuolamyllyn Narnian Sopespian
Kuolamyllyn Narnian Glozelle
Kuolamyllyn Narnian Maugrim
Kuolamyllyn Narnian Kaspian
Kuolamyllyn Narnian Frank
edit // niminä on Lansu_n nöffipennuille ehdottama Narnian-teema (sivuhenkilöitä) eli
Kuolamyllyn Narnian [nimi] ---> nimen tulee olla yksiosainen (Juormukas, Hvinna, Tisrok..).
esimerkiksi
Kuolamyllyn Narnian Hvinna
Kuolamyllyn Narnian Juormukas
Kuolamyllyn Narnian Sopespian
Kuolamyllyn Narnian Glozelle
Kuolamyllyn Narnian Maugrim
Kuolamyllyn Narnian Kaspian
Kuolamyllyn Narnian Frank
-
Jenna
- Kanada
sopiiko Kuolamyllyn Narnian Metku?
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Käy hyvin, sulle siis se :) Löytyykös muita kiinnostuneita?
Syntymäpäiväksi ajattelin jo 16päivää ja luovutusikäisiä olisivat 18.3. jolloin ehtisivät mukaan Kakkostohinoihin juuri ja juuri, jos vain sivut kerkiää tekemään tässä parissa päivässä.
Syntymäpäiväksi ajattelin jo 16päivää ja luovutusikäisiä olisivat 18.3. jolloin ehtisivät mukaan Kakkostohinoihin juuri ja juuri, jos vain sivut kerkiää tekemään tässä parissa päivässä.
-
Jenna
- Kanada
Aika sopii hyvin!! Mä teen sivut tänään :) saako ilmoittaa jo tuonne tohinoihin ;)Susityttö kirjoitti:Käy hyvin, sulle siis se :) Löytyykös muita kiinnostuneita?
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Saa ilmoittaa! :)
Niin joo, mä sitten rekisteröin itse pennut kun vaan saan kaikki sivujen osoitteet. Pentuesivu josta löytyy 3-polven sukutaulu.
Niin joo, mä sitten rekisteröin itse pennut kun vaan saan kaikki sivujen osoitteet. Pentuesivu josta löytyy 3-polven sukutaulu.