Virtuaalinen koiranäyttely veikkaus - vKNV
-
Esme
- Kanada
Virtuaalinen koiranäyttely veikkaus - vKNV
En oikein tiedä mitä tässä pitäisi sanoa, muutenkin tuntuu oudolta kirjoittaa tähän kirjakieltä kun yleensä en sitä täällä kirjoita. Mutta kuitenkin, taas uusi ulottuvuus teille rakkaille tuwwille, toivottavasti keräisi nyt edes vähän porukkaa ensimmäiseen veikkaukseen... Tosiaan tuosta olen yrittänyt tehdä mahdollisimman helpon joten veikkauslipukkeen kanssa samaan sähköpostiin saa sanoa mielipiteitä ja miksei tässäkin.
VEIKKAAMAAN?
// Olis kiva saada pikkusen kommenttia ja osallistumisia! Muistakaa että kuvatkin käy panokseksi! (:
VEIKKAAMAAN?
// Olis kiva saada pikkusen kommenttia ja osallistumisia! Muistakaa että kuvatkin käy panokseksi! (:
Onnea On - border collies
- Kendra
- Höpsö veitikka
Re: Virtuaalinen koiranäyttely veikkaus - vKNV
Idealtaan ihan mielenkiintoinen, mutta käytännöstä en sano vielä mitään vaan seurailen hieman sivusta ensin jos toi kannatusta saa.
Panosten kanssa mulla kesti hieman, että mitä sillä tarkotettiin ja siitä vois mielellään tehdä pienen yhteenvedon että mitä kaikkea siinä nyt on mahdollisuutena panokseen laittaa. Voiko panoksena olla esim. luonne josta puuttuu koiran nimi ja sitä saisi muokata sitten omaan tarpeeseensa pitäen kuitenkin joitakin osuuksia siellä?
Ja toi käsittää siis kaikki näyttelyt pienistä kissanristiäisistä lähtien? Entäpä mitä jos veikattu koira voittaa myös BIS- & RYP-kehät? Mulla vähän tuo pelkkä ROPpi tökkii, koska siinä on kuitenkin sen verran helppo arvata tsekkaamalla koiran kisakalenterista mistä se tuomari on tykännyt.
Ulkoasu on ihan ok, kaipaa tosin koristekuvia ja tuo alaotsikon fontti ei miellytä silmää sitten yhtään. Sitä kysäsin että mikä ihmeen merkistökoodaus teillä on? Mozilla näyttää että korealainen o.o
Panosten kanssa mulla kesti hieman, että mitä sillä tarkotettiin ja siitä vois mielellään tehdä pienen yhteenvedon että mitä kaikkea siinä nyt on mahdollisuutena panokseen laittaa. Voiko panoksena olla esim. luonne josta puuttuu koiran nimi ja sitä saisi muokata sitten omaan tarpeeseensa pitäen kuitenkin joitakin osuuksia siellä?
Ja toi käsittää siis kaikki näyttelyt pienistä kissanristiäisistä lähtien? Entäpä mitä jos veikattu koira voittaa myös BIS- & RYP-kehät? Mulla vähän tuo pelkkä ROPpi tökkii, koska siinä on kuitenkin sen verran helppo arvata tsekkaamalla koiran kisakalenterista mistä se tuomari on tykännyt.
Ulkoasu on ihan ok, kaipaa tosin koristekuvia ja tuo alaotsikon fontti ei miellytä silmää sitten yhtään. Sitä kysäsin että mikä ihmeen merkistökoodaus teillä on? Mozilla näyttää että korealainen o.o
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
Esme
- Kanada
Kiitos palautteesta!
Joo panoksia vois hieman tarkistaa, mutta näyttelyistä pitää sanoa että siellä mainitaan kyllä vain KV:t. Tota RYP ja BIS juttua täytyy miettiä, mutta se "the idea" tässä onkin se ettei veikkaamasi koira välttämättä ole juuri siinä näyttelyssä mikä on valittu, siksi se ei paljoa auta jos olet katsellut kalentereja, veikkauskuponki suljetaan kuitenkin viikkoa ennen näyttelyä joten koirankisakalenterin kurkkiminenkaan ei välttämättä auta. Ja näyttelyähän ei missään vaiheessa paljasteta etukäteen.
Tota merkkijuttua en osaa selittää sillä en ole itse tätä koodannut, näyttääkö se tekstin sinulle jotenkin outona? Itsellä Mozilla myös ja kaikki pelittää.
Joo panoksia vois hieman tarkistaa, mutta näyttelyistä pitää sanoa että siellä mainitaan kyllä vain KV:t. Tota RYP ja BIS juttua täytyy miettiä, mutta se "the idea" tässä onkin se ettei veikkaamasi koira välttämättä ole juuri siinä näyttelyssä mikä on valittu, siksi se ei paljoa auta jos olet katsellut kalentereja, veikkauskuponki suljetaan kuitenkin viikkoa ennen näyttelyä joten koirankisakalenterin kurkkiminenkaan ei välttämättä auta. Ja näyttelyähän ei missään vaiheessa paljasteta etukäteen.
Tota merkkijuttua en osaa selittää sillä en ole itse tätä koodannut, näyttääkö se tekstin sinulle jotenkin outona? Itsellä Mozilla myös ja kaikki pelittää.
-
Juippi
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Koodi: Valitse kaikki
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=euc-kr" />
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.
-
Vera
- Vuohenruokaa
Juuh en tiedä jäikö multa jotakin näkemättä (lukaisin siis säännöt), mutta mitä palkintona siis saa, jos veikkaa oikean koiran voittoon? :D Onko se sama asia kuin panos?
the weather changes
-
Esme
- Kanada
Panos kerätään siksi että oikeaa koiraa veikannut/veikanneet saavat hävinneitä veikannedein panokset itselleen palkintona. Näin siis. Ja voittaja saa tietenkin pitää oman panoksensa. (:
-
Natali
- Kriisissä
Ideana toi on mun mielestä aika kiva, mutta sivuilla kusee mun mielestä pari asiaa. Ensinnäkin ulkoasun värit ei miellytä, toiseksi
Eikö riitä et sanotaan että saa veikata vain kerran rotua kohden? Mitä sitten, jos kaksi ihmistä veikkaavat voittaja-koiraa, jakavatko he panokset, arvotaanko ne heidän kesken vai miten?Saat veikata yhteen näyttelyyn niin monesti kuin haluat, yhteen rotuun vain kerran! Tätä pystytään valvomaan! Saat veikata omaa koiraa, mutta vain kerran yhdessä rodussa!
-
Esme
- Kanada
^Kiitos rakentavasta palautteesta Natali!
Ulkoasu on hetken näin, tosin voisin järjestää ulkoasukilpailun, mutta se sitten aikanaa.
Toi on joo tönkösti laitettu, korjailen ensi päivittelykerralla. Ja kyllä, panokset jaetaan voittajien kesken arpomalla. :)
Ulkoasu on hetken näin, tosin voisin järjestää ulkoasukilpailun, mutta se sitten aikanaa.
Toi on joo tönkösti laitettu, korjailen ensi päivittelykerralla. Ja kyllä, panokset jaetaan voittajien kesken arpomalla. :)
-
Esme
- Kanada
Nostellaan ylös, notta saataisiin vähän lisää porukkaa mukaan!