M: clku ja cpkn
- Wolfie
- Höpsö veitikka
M: clku ja cpkn
Myydään hieman kisattuja uroksia. Edellytän kisaamista paimennuksessa ja palveluskoiralajeissa, kuulumisia olisi kiva kuulla myös joskus ja collieta käyttäessä jalostukseen, mulle tulis ilmoittaa siitä ensin.
clku Bastian eli haovc I see dead people in boats. Se on BH ja JK2, oikeus PAJÄ VOI luokkaan. Tokosta 1x1.palkinto ja paimennuksen perusrata hyväksytty. Näyttelyistä yksi serti, kuvat saa mukaan kysymällä Jerryltä.
cpkn Lili eli Haovc Lilian of Lanarkshire tuli minulle äskettäin kasvattipalautuksena. Se on erittäin nuori koira, syntynyt 09.02.2011. Täällä on pentuetopic, löytyy vanhemmista tietoa + sisaruksista. Olen kuitenkin ehtinyt poistaa molempien vanhempien sivut, joten niitä ei löydy, tulokset kuitenkin. Sillä on hieman kisattu, löytyy yksi ykköstulos tokosta ja paimennuksen hyväksytty perusrata täältä. Muita tuloksia sillä ei kai olekaan. Edellytän kisaamista paimennuksessa ja pk-lajeissa, toki olisi kiva, jos jatkettaisi tokossa etc, mutta mikään pakko ei ole.
clku Immo eli Haovc Walk the Plank. Sivut on poistettu, joten uuden omistajan täytyisi jaksaa kaivella niitä tuloksia itse. Titteleitä löytyy BH Vk1 TK1, olen varma, että löytyy myös muitakin. Koiraa ei ole kisattu tänä vuonna ollenkaan, joten jos kisakalenteria aikoo täyttää niin kannattaa katsoa syntymästä tuohon marraskuuhun asti. Walk the Plank on Bastianin veli, joten kaikki vanhemmat etc löytyy Bastianin sivuilta.
apku Phillipp, eli X-treme Kiwi on kanssa myynnissä. Kuvat saa varmaan mukaan jos kysyy Cianilta, mutten tiedä miten onnistuu, kun hän ei ole käynnyt turrilassa. Näyttelyissä on kuitenkin usein ollut EH-linjalla, yksi voittajatitteli löytyy. Titteleinään BH JK1 TK1 vjDKW-10. Se kisaa A3 luokassa paimennuksessa, muita tuloksia sillä ei olekaan.
clku Bastian eli haovc I see dead people in boats. Se on BH ja JK2, oikeus PAJÄ VOI luokkaan. Tokosta 1x1.palkinto ja paimennuksen perusrata hyväksytty. Näyttelyistä yksi serti, kuvat saa mukaan kysymällä Jerryltä.
cpkn Lili eli Haovc Lilian of Lanarkshire tuli minulle äskettäin kasvattipalautuksena. Se on erittäin nuori koira, syntynyt 09.02.2011. Täällä on pentuetopic, löytyy vanhemmista tietoa + sisaruksista. Olen kuitenkin ehtinyt poistaa molempien vanhempien sivut, joten niitä ei löydy, tulokset kuitenkin. Sillä on hieman kisattu, löytyy yksi ykköstulos tokosta ja paimennuksen hyväksytty perusrata täältä. Muita tuloksia sillä ei kai olekaan. Edellytän kisaamista paimennuksessa ja pk-lajeissa, toki olisi kiva, jos jatkettaisi tokossa etc, mutta mikään pakko ei ole.
clku Immo eli Haovc Walk the Plank. Sivut on poistettu, joten uuden omistajan täytyisi jaksaa kaivella niitä tuloksia itse. Titteleitä löytyy BH Vk1 TK1, olen varma, että löytyy myös muitakin. Koiraa ei ole kisattu tänä vuonna ollenkaan, joten jos kisakalenteria aikoo täyttää niin kannattaa katsoa syntymästä tuohon marraskuuhun asti. Walk the Plank on Bastianin veli, joten kaikki vanhemmat etc löytyy Bastianin sivuilta.
apku Phillipp, eli X-treme Kiwi on kanssa myynnissä. Kuvat saa varmaan mukaan jos kysyy Cianilta, mutten tiedä miten onnistuu, kun hän ei ole käynnyt turrilassa. Näyttelyissä on kuitenkin usein ollut EH-linjalla, yksi voittajatitteli löytyy. Titteleinään BH JK1 TK1 vjDKW-10. Se kisaa A3 luokassa paimennuksessa, muita tuloksia sillä ei olekaan.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Shanya
- Vuohenruokaa
Re: M: 2xclku ja apku
Immo olisi varsin kiinnostava tapaus. Mietin tässä hetken aikaa ja katon suvun läpi, ennen kuin laitan tarkempaa tietoa.
// Vaikka mulla on ton äidin sisko, voisin silti ottaa sen Harmonyyn. Kisautusta käyttöpuolella ja mahdollisesti näyttelyissäkin jos onnistun kaappaamaan jostain sopivat kuvat. Valioitumiseen tähtäisin pk:ssa (pavissa luultavasti kun sitä toi on alottanutkin), paimennuksessa ja tokossa + sit myös kisailen vähän hitaampaan tahtiin agissa etc. Näyttöä voit nyt katella vaikkapa Mandylta joka on varmaankin eniten kisannut nahka noista jotka oon kokonaan ite kisannut. Myös Falcolta saa kattoa käyttöpuolen kisanäyttöä. Jos on kysyttävää kysy ihmeessä niin kerron lisää.
// Vaikka mulla on ton äidin sisko, voisin silti ottaa sen Harmonyyn. Kisautusta käyttöpuolella ja mahdollisesti näyttelyissäkin jos onnistun kaappaamaan jostain sopivat kuvat. Valioitumiseen tähtäisin pk:ssa (pavissa luultavasti kun sitä toi on alottanutkin), paimennuksessa ja tokossa + sit myös kisailen vähän hitaampaan tahtiin agissa etc. Näyttöä voit nyt katella vaikkapa Mandylta joka on varmaankin eniten kisannut nahka noista jotka oon kokonaan ite kisannut. Myös Falcolta saa kattoa käyttöpuolen kisanäyttöä. Jos on kysyttävää kysy ihmeessä niin kerron lisää.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Jeepjeep, kyllähän sulle Immo lähtee. Sivuja kuukauden sisään, saat vähän lisäaikaa, kun noita tuloksia on tosiaan hukassa ja niiden etsimisessä menee aikaa.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
Shanya
- Vuohenruokaa
-
Deneo
- Vuohenruokaa
Mulla ei ole ollut aussieta pitkään aikaan, joten Philipp mahtuisi mukavasti Standby'siin nyt kun koiria lähti taas pari pois. Kisauksesta tiedätkin jo jonkin verran, joten en ala selittämään muuta kuin että tultaisiin kisaamaan valioksi paimennuksessa, jäljessä ja tottelevaisuudessa, ja sitten voisin mahdollisesti tarjota poikaa jalostukseen.
Ja Lexistä samalla sen verran, että meillä ei ole oikein napannut kisoissa, mutta tokossa siirryttiin erikoisvoittajaan ja paimennuksessa valioiduttiin :>
Ja Lexistä samalla sen verran, että meillä ei ole oikein napannut kisoissa, mutta tokossa siirryttiin erikoisvoittajaan ja paimennuksessa valioiduttiin :>
Don't you wanna live before you die?
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mahtavasti teill äon mennyt Lexin kanssa (:
Sulle lähtee Philipp, sivuja kahden viikon sisään.
Kiitoksia Immon sivuista!
Vielä olisi Bastian ilman kotia.
Sulle lähtee Philipp, sivuja kahden viikon sisään.
Kiitoksia Immon sivuista!
Vielä olisi Bastian ilman kotia.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
Deneo
- Vuohenruokaa
Innostuin vähän, eli tässä ois Philipp : D
Don't you wanna live before you die?
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: M: clku ja cpkn
Loistavaa :D kiitoksia sivuista!
Vielä olisi Bastian ilman kotia!
/Nyt on pk narttu myynnissä!
Vielä olisi Bastian ilman kotia!
/Nyt on pk narttu myynnissä!
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: M: clku ja cpkn
Mä saattaisin olla Bastianista. Pian laittaisin tarjouksen, kunhan saan kennelinsivut kuntoon.