M: 5 Suomenlapinkoira LappariSkysta

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

M: 5 Suomenlapinkoira LappariSkysta

Viesti Kirjoittaja Mima »

Eräs kaverini aloitti virtuaalikoiratouhuilun, sai kennelin pystyy ja koirat sinne, ja lopetti. Nyt hän sitten jonkin ajankuluttua, kun oli hukannut jo karvaturrien tunnukset, pyysi minua myymään näitä koiriaan. Joka koiralle tulee piirretty kuva mukaa. Kasvattajaa näillä koirilla ei periaatteessa enää ole olemassakaan, joten minä otin nämä ihastuttavat koirat omistukseeni. Eli nyt minä olen koirien kasvattaja ja päätän kaikista asioista, joista LappariFani olisi päättänyt. Jokaine LappariSkyn koira on siis nyt myynnissä. Yhdelläkään ei ole mitään meriittejä, ja joillain on ehkä pari kisaa kisattuna. Laittakaa kaikkienkoirienkasvattajan kohdalle linkki s-postiini (pivikoirat@gmail.com) tai Utopihaan (cokkersfromutopihan.webs.com), esim.
Kasv. EX. LappariSky Emmi (Mima)
Nimessäni olisi sitten linksu.

Myytävät Suomenlapinkoirat: (Kaikki evm. sukuisia eikä yhdelläkään ole pentueita)
u. LappriSkyn Hopeanuoli Yksi MEKUMA maastoesteissä, jota eiollut kalenteriin merkitty.
u. LappariSkyn Cody

n. LapariSkyn Peanut
n. LappariSkyn Kaunotar
n. LappatiSkyn Sweetie

Laittakaa ilmoitukset tähän alle jos olette kiinnostuneita. Mitään hirveää kisautusta en vaadi, mutta toivon LappariFaninkin puolesta etteivät koirat heti unohtuisi. Kavat siis saa mukaan, mutta ne voi toki vaihtaakkin. Jokaisen tarinan/luonteen on kirjoittanut Emmi. S-posti osoitta ei tarvitse merkitä, mutta kirjoittaja olisi hyvä, jos siis säilytätte luonteen. En ota mitään kasvattajan valtuuksia sen suhteen että voisin ottaa koiran pois jos se unohtuu, mutta toivon että ilmoittate sen kuolemasta tai jos se myydään eteenpäin. Myös jalostukseen käytöstä toivoisin saavani tiedon. Olisihan se ihan mukavaa saada LappariSkyn verta Utopihaankin :)

Kiitän ja Kumarran :)
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Re: M: 5 Suomenlapinkoira LappariSkysta

Nostelen hieman...
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Re: M: 5 Suomenlapinkoira LappariSkysta