IRLANNINTERRIEREITÄ!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Emine
Kriisissä

IRLANNINTERRIEREITÄ!

Viesti Kirjoittaja Emine »

Kuva
© Galahads Guardian

Averiman tokan pentueen rotu tulee olemaan irlanninterrieri. Tästä rodusta ei kovin usein pentueita synny joten nyt on ainutlaatuinen tilaisuus saada oma pieni punainen irskipallero mukaasi! Irskit sopii niin käyttöön kuin näyttöönkin. Mutta pidemmittä puheitta vanhempiin.

Emänä on mulle tosi rakas, pitkään mulla ollut vLT & vN & vGER & vFIN MVA* vNLW-06 vLTW-07 vEUV-07 vGERW-09 vLUXW-09 vLTW-09 vDKW-09 vV-09 VM-09 vKREW-09 vFRAW-10 vAMW-10 vDKW-10 Nightdream's Lady Emmy eli tutummin Emmi. Emmiä olen kisauttanut vain näyttelyissä, mutta kisakalenterista huomaa että sillä suunnalla ollaankin menestytty loistavasti. Oon yrittänyt jo pidemmän aikaa saada neitokaiselle BH-tunnusta mutta vielä ei oo tärpännyt, joten jatkamme yrittämistä ennen kuin pentue teetetään. Emmi on luonteeltaan tosi seurallinen ja innostuvainen ja rakastaa lapsia. Se nauttii huomion saamisesta ja uusien ihmisten ja koirien tapaamisesta, tulee siis toimeen aikalailla kaikkien kanssa.

Iskänä tälle pentueelle on Shanyan upea uros vFRAW-10 vESTW-10 vGRCW-10 vUSAW-10 vDNKW-10 vLUXW-10 vNLDW-10 Yaccouza Boucicaut eli Eílís. Shanya on kilpaillut Eílíksen kanssa pääosin näyttelyissä, joissa poju onkin menestynyt tosi hyvin. Eílíkselle olisi tarkoitus saada vielä BH-tunnus ja muutama valionarvo ennen pentueen teettämistä.

Kirjaimeltaan tää pentue on siis B, mutta nimet tulee myöhemmin. Otan max. 5 varausta, mutta pentue teetetään jo kahdella varauksella (eli oikeestaan yhdellä, koska mulle tulee tästä yksi vauveli).
Tutustuhan Averiman kasvatus -sivuun jos tällainen pupelo kiinnostaa.

Varaukset (4/5):
1. narttu - mia, Averima
höpötipöpötipöp

Virtuaalikoiria vuodesta 2004.

Eminen virtuaalikennelit
Shanya
Vuohenruokaa

Re: IRLANNINTERRIEREITÄ!

Viesti Kirjoittaja Shanya »

Voi ei. Mun on ehkä pakko ottaa Eílíksen kaveriksi tämmöi. :D Pitää miettiä vielä ennen kun lopullista tarjousta laitan. :)
Kuva
Emine
Kriisissä

^ Laitoin sulle jo pm:ääkin mut vitsi joo, kyllä sulle lähtis ehdottomasti tällainen puppana jos vaan siltä tuntuu!
höpötipöpötipöp

Eminen virtuaalikennelit
Shanya
Vuohenruokaa

Mikä on tämän pentueen tilanne? :---)
Kuva
Emine
Kriisissä

Pentue teetetään, jos yksi vielä ottas pennun (eikös sun pitänyt ottaa?) Olin Pariisissa vähän aikaa niin en oo tänne ehtinyt mitään päivitellä!
höpötipöpötipöp

Eminen virtuaalikennelit
Shanya
Vuohenruokaa

Joo mä otan. :)
Kuva
Domi
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Domi »

oi että <3 irkkuterriereitä <3 ajattelin ettei niitä edes ole virt-maailmassa!
en tiedä josko ottaisin pentusen - pitääpi ajatella vielä.
Emine
Kriisissä

^ Ois mahtavaa jos ottaisit!

Tää homma nyt on tällä hetkellä vielä pikkusen jäissä mutta alan pian järkkäilee tätä eteenpäin!
höpötipöpötipöp

Eminen virtuaalikennelit
Vastaa Viestiin