PIVIKOn voittajanäyttelyt 2011!
- cantarel
- Söi navetan kaksi nautaa
PIVIKOn voittajanäyttelyt 2011!
Näitä siis jaossa kynnelle kykeneville joilla oikeasti on kiinnostusta pienen näyttelyn pitämiseen. Kiinnostuneet laittaa alle kyselyä ja vakuuttavia perusteluja miks just sun pitäs saada pitää piirretty voittajanäytelmä.
Lajitellaan näitä sit pitkin vuotta ettei kaikki oo samaa aikaa.
Vapaana:
-
Varattuja:
Suomen voittaja, PVV-11 - Kendra (heinä-elokuun vaihde)
Ranskan voittaja, vPFRAW-11 - Susityttö (heinäkuu)
Italian voittaja, vPITW-11 - Juinttu (kesällä, kuu?)
Tanskan voittaja, vPDKW-11 - Mineas (kesäkuu)
Ruotsin voittaja, vPSWEW-11 - Pihavahti
Norjan voittaja, vPNORW-11 - Pihavahti
Maailmanvoittaja, vPWW-11 - Sigitius & cantarel (tulee samoihin aikoihin kuvallisten maailmanvoittajan kanssa)
Lajitellaan näitä sit pitkin vuotta ettei kaikki oo samaa aikaa.
Vapaana:
-
Varattuja:
Suomen voittaja, PVV-11 - Kendra (heinä-elokuun vaihde)
Ranskan voittaja, vPFRAW-11 - Susityttö (heinäkuu)
Italian voittaja, vPITW-11 - Juinttu (kesällä, kuu?)
Tanskan voittaja, vPDKW-11 - Mineas (kesäkuu)
Ruotsin voittaja, vPSWEW-11 - Pihavahti
Norjan voittaja, vPNORW-11 - Pihavahti
Maailmanvoittaja, vPWW-11 - Sigitius & cantarel (tulee samoihin aikoihin kuvallisten maailmanvoittajan kanssa)
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: PIVIKOn voittajanäyttelyt 2011!
Miulle Ranskan voittaja! En ole ehkä ollut kauhean vakuuttava valokuvanäyttelyiden pitäjä, mutta lupaisin, että tuonne tulisi kaikki tulokset kun pivikotuomari olen ja mulla on vain neljä pivikokoiraa niin niille parille saan helposti tuomarit hommattua.
Voisin pitää ton kesällä, jolloin saan läppärin käyttööni koko kesäksi, että voisin sitten mahdollisimman aktiivisesti tuota päivittää.
Voisin pitää ton kesällä, jolloin saan läppärin käyttööni koko kesäksi, että voisin sitten mahdollisimman aktiivisesti tuota päivittää.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Höpsö veitikka
Mä olen s-postitse kysellyt itselleni jo Ranskan voittajan ja itken kyllä verta jos en sitä saa! Oon luonut kutsusivun ja näyttelyn olisi tarkoitus olla heinäkuussa.
edit// Kiitos Juinttu :D
edit// Kiitos Juinttu :D
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
No sit mie haluun Italian voittajan .D
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
Mä voisin järjestää Tanskan voittajan! Mäkin voisin myös sijoittaa näyttelyn kesälle (luultavasti kesäkuu), silloin aikaa löytyisi. Olen itse PIVIKO-tuomari, joten tuloksien kanssa ei ole ongelmia.
- cantarel
Me sumplitaan Siken kanssa näitä tänään. :) Kiitos mielenkiinnosta, alustavasti teille kaikille varattu yks pivikovoittaja noille ajoille.
/ edit. Hienoo, kaikki sai haluamansa! Lista päivitetty.
/ edit. Hienoo, kaikki sai haluamansa! Lista päivitetty.
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Mulla voisi olla innostusta piirrellä pokaaleja/ruusukkeita voittajille, jos kiinnostaa (vinkvink) (:
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.
- Iivi
Jospa Juinttu veisi ensin vanhat näyttelynsä loppuun.....
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ois kiva jos tuomarit vastaisivat niihin tuomarointi pyyntöihin. :> Ton kyllä lupaan pitää loppuun asti kun mulla on oikeudet pivikossa noihin kaikkiin ryhmiin, valokuvallisissa mulla on oikeudet vaan FCI 1, 5 ja 10.Iivi kirjoitti:Jospa Juinttu veisi ensin vanhat näyttelynsä loppuun.....
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Kannattaa vaan jatkaa niiden ahdistelua. Ja et Mariza/Marciahan oli sun Jam and speed demoniin lähettänyt tuloksia, kun sulla on sekin kesken, etkä ole niitä sinne lisännyt. Et....
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Iivi
Ei noistakaan ryhmistä ole silti kaikkia tuloksia tullut vaikka sulla on tuomarointioikeudet? Ei millään pahalla, mutta on sulla muidenkin lajien kisoja jäänyt kesken/tuloksissa kestänyt hirvittävän pitkään. Mun mielestä vaan olisi järkevää hoitaa vanhat rästihommat alta pois ennen kuin haalii lisää :)Juinttu kirjoitti:Ois kiva jos tuomarit vastaisivat niihin tuomarointi pyyntöihin. :> Ton kyllä lupaan pitää loppuun asti kun mulla on oikeudet pivikossa noihin kaikkiin ryhmiin, valokuvallisissa mulla on oikeudet vaan FCI 1, 5 ja 10.Iivi kirjoitti:Jospa Juinttu veisi ensin vanhat näyttelynsä loppuun.....
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Joo no emmie voi valitettavasti omia koiria tuomaroida... Mä en voi sille mitään etten omista omaa konetta ja pääsen hyvä jos joka päivä hetkeksi tietokoneelle, että... MUTTA mä nyt saan kesällä koneen, että voisin tuon voittajanäyttelyn järjestää. Tosin nyt näyttää siltä, että joku muu saa sen järkätä kun mä en taidakkaan olla tarpeeksi pätevä...
-
- Höpsö veitikka
Mä en ole ainakaan saanut yhtäkään tuomarointipyyntöä varmaan viime kesän jälkeen sähköpostitse.
edit // ja puhun sitten pivikoista :)
edit // ja puhun sitten pivikoista :)
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Enkä mä oo missään vaiheessa koskaan saanut Juintulta mitään tuomarointipyyntöjä.
/Okei, no mut mä en oo saanu kuvallisissa ja Juinttu sanoo, että hänen tuomarointipyyntöihin ei vastata. Esim mä en oo saanut yhtään mitään pyyntöjä.
/Okei, no mut mä en oo saanu kuvallisissa ja Juinttu sanoo, että hänen tuomarointipyyntöihin ei vastata. Esim mä en oo saanut yhtään mitään pyyntöjä.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Jos järkkään tuon Italian pivikovoittajan nyt vaikka lokakuun alkuun. Uskon, että tuloksetkin saan hommattua kun ite kisaan tällä hetkellä vain kolmen koiran kanssa pivikossa, joten voin suurimman osan näyttelystä tuomaroida ite.