Kysymyksiä
-
- Höpsö veitikka
Kysymyksiä
Edellinen lukossa.
Eli tiedustelisin, onko muilla tällaisia "roolihahmoja" virtuaalikenneleissä (joo en osaa käyttää oikeeta sanaa kun en oo ikinä ropettanu tmv) kuin mattylla les idiotsissa? Jos on, linkkiä pöytään, lukisin mielelläni!
Ja ps. mattylle, les idiots on superrrvalloittava!
Eli tiedustelisin, onko muilla tällaisia "roolihahmoja" virtuaalikenneleissä (joo en osaa käyttää oikeeta sanaa kun en oo ikinä ropettanu tmv) kuin mattylla les idiotsissa? Jos on, linkkiä pöytään, lukisin mielelläni!
Ja ps. mattylle, les idiots on superrrvalloittava!
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
-
- Höpsö veitikka
Re: Kysymyksiä
Mulla ei ole kuin kissalassa ns "esittelyteksti". Vinteturia pyörittävät siis minä ja kuvitteellinen aviomieheni Darin Ross. Darin mainitaan yleensä blogikirjoituksissa ja välillä sivuillakin sattuu olemaan maininta "me" tai "meillä". Aikanaan kirjoittelin englannintunnilla pakollista tarinaa ja siellä seikkaili myös tämä fiktiivinen Darin Ross. :D
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
- Höpsö veitikka
Helluva-minäni on erämaiden höpertämä akka, jossa on maalaisjuntin vikaa :D Pitäs itse asiassa päivittää nuo tekstit ja oon jo pidemmän aikaa miettinyt, että vois laittaa sinne jonku kunnon landepaukku-kuvan. En oo Helluvassa halunnut mennä liian kauas todellisuudesta enkä ole halunnut tehdä itselleni täysin keksittyä hahmoa, eivät vaan oikein miellytä minua :D
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mäkin kehittelin jonkinlaisen minäni Joikhasiin (+ kuvailin ympäristöä ja tolleen), ihan vaan helpottaakseni blogitekstejä. Toi on kyllä aika minä, tuo hahmo, oikeastaan enemmmänkin sellainen tyyppi, mikä toivoisin joskus tulevaisuudessa ehkä olevani?
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Höpsö veitikka
Kuka on vastuussa Luxemburgin voittajasta (2010)? Sieltä puuttuu FCI3-ryp, FCI8-ryp ja kaikki BIS-kehät.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
^
Hävettää myöntää, mutta täältä nousee tassu pystyyn. Noi ryhmät ovat olleet Veerr:an vastuulla, mutta siitäkin huolimatta mun ois tietty pitäny olla aktiivisemmin huolehtimassa, että omien lisäks myös noista tulee tulokset. Omaan silmään näyttäis kuitenkin siltä, että noiden kanssa ollaan edetty, viimeksi kuin katsoin ei kolmosryhmän tuloksia ollut ollenkaan. Näyttely tullaan kyllä vetämään loppuun mahdollisimman pian, laittelen tässä heti Veerr:an suuntaan yksityisviestiä asiasta. Kiitos sulle bambi herätyksestä. (:
Hävettää myöntää, mutta täältä nousee tassu pystyyn. Noi ryhmät ovat olleet Veerr:an vastuulla, mutta siitäkin huolimatta mun ois tietty pitäny olla aktiivisemmin huolehtimassa, että omien lisäks myös noista tulee tulokset. Omaan silmään näyttäis kuitenkin siltä, että noiden kanssa ollaan edetty, viimeksi kuin katsoin ei kolmosryhmän tuloksia ollut ollenkaan. Näyttely tullaan kyllä vetämään loppuun mahdollisimman pian, laittelen tässä heti Veerr:an suuntaan yksityisviestiä asiasta. Kiitos sulle bambi herätyksestä. (:
- zerggie
- Keilapallo
^^Iso kiitos täältäkin kun joku muisti, mie myönnän häpeillen et oon täysin unohtanut ton näyttelyn. Nyt kuitenkin tulokset saatiin sivuille ja enää bis-kehät puuttuvat joille kuitenkin tuomari on jo etsitty.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
-
- Höpsö veitikka
Tää varmasti jakaa virtuaaliset koiranäyttelyihmiset kahteen kastiin mutta kysytään nyt silti:
ilmoitatteko mielummin näyttelyihin osallistuvat koirat yhdessä viestissä vai jaatteko FCI-luokan perusteella siten, että lähetätte erikseen vaikkapa kolmos- ja kasiryhmän koirat omissa sähköposteissaan?
ilmoitatteko mielummin näyttelyihin osallistuvat koirat yhdessä viestissä vai jaatteko FCI-luokan perusteella siten, että lähetätte erikseen vaikkapa kolmos- ja kasiryhmän koirat omissa sähköposteissaan?
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
- Kendra
- Höpsö veitikka
^ Mulla riippuu. Jos itse olen lisäämässä osallistujia oon ehdottomasti tuon FCI -roturyhmien omien sähköpostien kannalla, sillä se nopeuttaa työtä kun ei tarvitse venkslata ylös alas koko aikaa. Ilmottaminen käy nopeammin jos ovat samassa postissa, mut luonnoksiin tallennettuna käy sekin ihan nopeesti eli kyl varmaan joka roturyhmä omassa viestissään :)
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
- Höpsö veitikka
Mie lähetän mieluiten yhdessä viestissä, kun noita koiria on niin saakelisti ja vieläpä monesta eri ryhmästä, että ottaa oman aikansa napsutella jokasen eri ryhmän viestit lähetyskuntoon :-D Mut ymmärrän kyllä, että isoissa KV-näyttelyissä osallistujien lisääjille on helpompi, kun eri ryhmien osallistujat on eri viesteissä.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Komppaan Nathia täysin. Mulla on koiria kaikista muista ryhmistä paitsi nelosesta ja kasista, joten on tosi "ihanaa" lähettää 8 viestiä. Varsinkin kun suurimmassa osassa on vain 1-2 koiraa, joten se tuntuu niin turhalta.Nath kirjoitti:Mie lähetän mieluiten yhdessä viestissä, kun noita koiria on niin saakelisti ja vieläpä monesta eri ryhmästä, että ottaa oman aikansa napsutella jokasen eri ryhmän viestit lähetyskuntoon :-D Mut ymmärrän kyllä, että isoissa KV-näyttelyissä osallistujien lisääjille on helpompi, kun eri ryhmien osallistujat on eri viesteissä.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Tuulia tätä muistaakseni jo joskus kysynyt. Mutta no, mä tykkään mielummin lähettää kaikki koirat yhdessä, mutta toisaalta, mulla on ihan liikaa koiria, joten (kansainvälisten) järjestäjälle/-jille on varmana paaaljon kivempaa kun saavat multa ryhmät erikseen eivätkä kilometrin pituista listaa jossa kaikki osallistujat ovat yhdessä. :-D Ja siinä tapahtuu herkemmin myös virheitä, kun on paljon sakkia samassa viestissä.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Sain nyt tässä semmosen hullun idean että kun noita kasvatteja alkaa tulla enemmän, niin järjestäisin pelkästään niille näyttelyt. Siellähän on sitten sekaisin PIVIKOja ja valokuvallisia, niin miten nuo näyttelyt sisi yhdistettyä niin että molemmista "ryhmistä" saisi valita yhteisen BIS -koiran? Pitääkö vain yksinkertaisesti pitää erikseen näyttelyt vai pitää epäviralliset näyttelyt?
- matty
- Ei enää ikinä uudestaan
^ Pitäisin epävirallisen tai sitten kaksi erillistä näyttelyä samana päivänä.
Noista alter egoista vielä, kuinka moni kirjoittelee hahmon arkipäiväelämästä blogiin? Sain juuri ekan ei-näyttelykuuluminen/virtuaalilöpinä -postauksen tehtyä, sellainen tarinamuotoinen otos arki-illasta, ja mietinkin, että pitäisikö jatkossa kirjoitella enemmän sellaisia, kun ei tuolla meidän blogissa lukijoita/kommentoijia muutenkaan ole :D
Noista alter egoista vielä, kuinka moni kirjoittelee hahmon arkipäiväelämästä blogiin? Sain juuri ekan ei-näyttelykuuluminen/virtuaalilöpinä -postauksen tehtyä, sellainen tarinamuotoinen otos arki-illasta, ja mietinkin, että pitäisikö jatkossa kirjoitella enemmän sellaisia, kun ei tuolla meidän blogissa lukijoita/kommentoijia muutenkaan ole :D
olin kerran herranterttu