poistoon

Ilmoita järjestämistäsi virtuaalimaailmaan sijoittuvista kilpailuista täällä.
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Re: Indy järjestää !

Viesti Kirjoittaja matty »

Mites tää + pai2 :)
olin kerran herranterttu
Zellie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja Zellie »

Tokon VOI ja EVL tuloksia kaivataan täällä suunnalla...
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja matty »

Nyt on poistettu toi toinen paimennus eikä tuloksia ollut tullut?
olin kerran herranterttu
Ansk
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ansk »

Mä olisin tähän tokoon kaipaillut loppuja tuloksia, mutta ilmeisesti kisasivu on poistettu?
Reetta
Kanada

Re: -

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Indy on kerran ennen jo pitänyt toko kokeen, joista ei koskaan tullut kaikkia tuloksia ja kutsivu vain poistettiin. Armahdin ja annoin pitää uuden kokeen, mutta nyt sama kuvio toistui taas.. Todella kurjaa imo poistaa kutsusivu, tulokset kun saa kohtuullisen helposti sinne sivuille. Minäkin olisin esimerkiks voinu sen sun tokon kaks jäljellä olevaa luokkaa tuomaroida.

Haluisin myös tietää, että miksi tämänkin paimennuksen sivu on poistettu? Tulokset olivat tulleet, mutta oli kyllä kohtuullisen sekavat. Niistä pitikin tulla kysymään, että miten ne nyt oikein menevät, kun ei ollut KUPeja jaettu ollenkaan.

Oliko tämäkin näyttely (jonka sivut ovat myös poistettu....) sinun vastuulla?
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: -

Viesti Kirjoittaja Indy »

Kyllä, poistin tokon sivut, koska a.) minulla ei ole aikaa kamalasti, kesä tulee varmasti tiedät b.) mulla ei ollut aikaa niitä tuloksiakaan arpoa.

Paimennusta mä en itse tuomaroinut. Mä en tahdo laittaa syytä toisten niskoille, joten mä en nyt ala hehkuttamaan kuka sen paimennuksen tuomaroi.

Näyttely oli minun vastuulla, ei ollut siihenkään aikaa, joten ilmoitin YVNL'lään että voisivatko poistaa, kun en ehdi pitää.

Minusta on todella mukavaa, kun sain heti näin aamusta kurjan mielen. Tämä kurja mielihän on omaa syytäni, mitä en hoitanut kisoja loppuun. Tiedän että muut kaipasivat tuloksia, ja minä oikein fiksuna menin ja poistin sivut.

Takaan, etten järjestä kisoja, joita en loppuun asti hoida !

Mä en nyt sitten tätä ketjua enään käy lukemassa, tän siis voi poistaa !

Kiitos, anteeks ja soranoo !

anteeksi kaikki ! en nähtävästi osaa kisoja loppuun hoitaa ! vaikka joskus olisinkin saattanut vielä kisoja järjestää, en tahdo tuottaa teille pettymystä, eli niitä ei tule siis enään.

Älkää siis muut tehkö samaa virhettä kuin minä. Älkää laittako kisoja, jos teillä ei ole aikaa.

/ Mä olin joskus lupautunut tuomaroimaan täältä perusradan, A1 ja A2. Aveline suostui tuosta meidän paimennuksesta tuomaroida A1 niin minä tuomaroin A2. Nyt siis tullut perusradan tulokset, pian tulevat loput (--: tämä oli vain tälläinen ohimennen tähän. Ei tarkoitettu kenenkää luettavaksi.
Kuva
Vastaa Viestiin