Kun aloitin kasvattamaan DeWolfissa juoksijoita, jäi pari aikaisempaa vinttikoiraani Free Dragoniin. Valitettavasti nämä ei-DeWolfin juoksijat jäivät minulla varjoon -myös tämä uros, Crudo- ja koska Crudolla ei ole käyttövalionarvoa, en viitsi sitä käyttää. Hyvän sulhon siitä kuitenkin joku saa, enkä viitsi heittää sitä pennuttomana hautuumaalle.. Kysellä siis saa nartullensa.
BH RH-E vjEUW-08 vEUW-08 vjGERW-09 vGERW-08 vjLUXW-09 vLUXW-09 vjDKW-09 vjLTW-09 vLTW-09 vjAMV-09 vjFRAW-10 vjISV-10 vISV-10 vjSWEW-10 vFIN & vLT & vDK & vRUS & vFRA & vISL MVA Picardan Bounty Hunter "Crudo" olisi siis tarjolla sulhoksi.
Crudo on vilkas, ei-niin-sosiaalinen vaikkei toki agressiivinen ole. Se on melko helppo kouluttaa, ja on kilpaillut esimerkiksi agilityssä ykkösluokan läpi. Metsästysvietti ei ole mainittavan voimakas, vaikkakin tulokset juoksulisenssiin olisi kasassa (ei sivuilla, lisenssi ei anottu kiinnostuksenpuutteen vuoksi). Tokosta on yksi 1-tulos.
Uros on kirjavista vanhemmista, joten kantaa vahvasti valkokirjavuutta.
i. vjMV-08 vjV-08 vV-08 vFIN & vSWE & vN & vDK & vGBR & vLT MVA BH vFIN TVA Blue Britannia v.d. Elzener Rehau
ii. Wingman v.d. Elzener Rehau (evm.)
ie. A-Moll v.d. Elzener Rehau (evm.)
e. BH Tk1 Tsarnovy Queen of Hearts
ei. Tsarnovy Deal Me Aces (evm.)
ee. Burgundy Daughter of Darkness (evm.)
(topan uusiokäyttö) T: uros italianvinttikoira
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Re: E: valkkariuros
Mulla olis toi Intiaanitarujen Cocktail Calvados, jolla ei vielä kuitenkaan ole meriitteinä kuin BH Tk1 Jk1 vjFINW-10. Voin nyt painottaa vaan tämän uroksen kisautukseen, jotta saataisiin niitä tuloksia mahdollisimman paljon ja ehkäpä valioituisi. Ensin oli kylläkin suunnitelmissa käyttää vain omalle nartulle, mutta kun näitä valkkareita ei kuitenkaan ihan hirveästi täälä ole niin saisit tämän herran oikein mielellään käyttöösi jos vain kelpaa (:
.
.
.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kiitokset tarjouksesta! Valdo olisi monella tapaa mielenkiintoinen sulhanen, eikä vähiten sen takia, että sen emä Zuza on mun omistuksessa. ;D
Voisin tuota käyttää mikäli pentueelle on kiinnostusta ja se toteutuu, mikäli olet varma ettet itse halua käyttää (en halua ryövätä sulta urosta) - tai sitten rajaan KG:n pentueen ihan vain pariin pentuun, että voisit käyttää Valdoa itsekkin tulevaisuudessa. Tai jotain. :-D
Voisin tuota käyttää mikäli pentueelle on kiinnostusta ja se toteutuu, mikäli olet varma ettet itse halua käyttää (en halua ryövätä sulta urosta) - tai sitten rajaan KG:n pentueen ihan vain pariin pentuun, että voisit käyttää Valdoa itsekkin tulevaisuudessa. Tai jotain. :-D
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Voin mielelläni antaa sen sulle käyttöön, enhän muuten ois ees tullu tarjoilemaan :--D Saisin sitäpaitsi tästä pentueesta uuden uroksen itelleni käyttöön, jos tahdot mulle sellaisen suoda (; Että ihan miten tykkäät!
.
.
.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Tottahan toki sulle lähtee pentunen jos haluat. :)
No, eli selvä sitten. Isukkina saa toimia Valdo. Pentuetopan olitkin tosiaan jo huomannut. Pentuetta olin ajatellut jonnekkin heinäkuulle, mahdollisesti tuonne puolenvälin tienoille.
// 27.6. klo 22:12 -> UUSI, tarjolla italiaano.
No, eli selvä sitten. Isukkina saa toimia Valdo. Pentuetopan olitkin tosiaan jo huomannut. Pentuetta olin ajatellut jonnekkin heinäkuulle, mahdollisesti tuonne puolenvälin tienoille.
// 27.6. klo 22:12 -> UUSI, tarjolla italiaano.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY