Etsinnässä sijoituskoti houndeille
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Etsinnässä sijoituskoti houndeille
Kaipaan uutta verta basset houndeihin joten päätin yrittää, jos kahdelle kivalle basset houndille löytyisi oma rakastava koti.
Etsin urokselle ja nartulle sijoituskotia yhden pentueen sopimuksella. Omistajalta edellytän MÄAJ-kokeissa kisaamista valioksi asti (vaaditaan vain 4x 1-tulos). Mejä on suuri plussa, mutta ei mikään pakko. Näyttelyissä käyttämisen voin hoitaa itse, jos omistaja ei sitä halua hoitaa.
n. Laika Kaveklis Necereta Laime (onnenpotku) Jacya
kasvattaja: Calia, Laika Kaveklis, Latvia
virolainen isä: Kaotada (evm)
suomalainen isänisä: Menneen Talven Lumi (evm) ruotsalainen isänemä: Elliptisk (evm)
latvialainen emä: Laika Kaveklis Damnum (evm)
latvialainen emänisä: Izjust Riebumu (evm) virolainen emänemä: Loksutada (evm)
u. Mili Pilny Robotnik (uuttera työmies) Tilli
kasvattaja: Mili, Puola (evm)
puolalainen isä: Krótka Drzemka (evm)
iso-britannialainen isänisä: Cree Cree's Melodramatic (evm) hollantilainen isänemä: Tot in de Details (evm)
puolalainen emä: Mili Zaskoczyc Kogos (evm)
puolalainen emänisä: Mili Przedwczesny (evm) ruotsalainen emänemä: Havsanemon (evm)
Jos kiinnostusta löytyy, niin keksin myös vanhempien vanhemmille nimet!
Kuvat mukaan ja luonteen voin myös kirjoittaa.
Etsin urokselle ja nartulle sijoituskotia yhden pentueen sopimuksella. Omistajalta edellytän MÄAJ-kokeissa kisaamista valioksi asti (vaaditaan vain 4x 1-tulos). Mejä on suuri plussa, mutta ei mikään pakko. Näyttelyissä käyttämisen voin hoitaa itse, jos omistaja ei sitä halua hoitaa.
n. Laika Kaveklis Necereta Laime (onnenpotku) Jacya
kasvattaja: Calia, Laika Kaveklis, Latvia
virolainen isä: Kaotada (evm)
suomalainen isänisä: Menneen Talven Lumi (evm) ruotsalainen isänemä: Elliptisk (evm)
latvialainen emä: Laika Kaveklis Damnum (evm)
latvialainen emänisä: Izjust Riebumu (evm) virolainen emänemä: Loksutada (evm)
u. Mili Pilny Robotnik (uuttera työmies) Tilli
kasvattaja: Mili, Puola (evm)
puolalainen isä: Krótka Drzemka (evm)
iso-britannialainen isänisä: Cree Cree's Melodramatic (evm) hollantilainen isänemä: Tot in de Details (evm)
puolalainen emä: Mili Zaskoczyc Kogos (evm)
puolalainen emänisä: Mili Przedwczesny (evm) ruotsalainen emänemä: Havsanemon (evm)
Jos kiinnostusta löytyy, niin keksin myös vanhempien vanhemmille nimet!
Kuvat mukaan ja luonteen voin myös kirjoittaa.
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Etsinnässä sijoituskoti houndeille
Jjjaaa, mitä jos Comalle lähtis kaveriks toinen bassetti? :P Samanlaiseen kisautukseen ja silleen, tiedät varmasti loput :'D
Ja Coman kuulumisia laitan törpösti tähän näin myös x) Nuo samat tulokset tuol roikkuu ku ennenkin, eli 4xMÄAJ1-tulos + BH ja näyttelyistä EH. Nyt ilmoitin pojan myös useampaan vA:n kokeeseen. Mejää ei olla ehitty harrastaa, ko mulla on tunkua AVO-luokassa :')
Ja hei! Kehuskelen vielä Dallaksen näyttelytuloksista! : ERI1 PU1 SERT CACIB ROP vFRAW-11 (Ranskan voittaja), ERI1 PU1 RYP3 ROP SERT (vA:n näyttely)
Ja Coman kuulumisia laitan törpösti tähän näin myös x) Nuo samat tulokset tuol roikkuu ku ennenkin, eli 4xMÄAJ1-tulos + BH ja näyttelyistä EH. Nyt ilmoitin pojan myös useampaan vA:n kokeeseen. Mejää ei olla ehitty harrastaa, ko mulla on tunkua AVO-luokassa :')
Ja hei! Kehuskelen vielä Dallaksen näyttelytuloksista! : ERI1 PU1 SERT CACIB ROP vFRAW-11 (Ranskan voittaja), ERI1 PU1 RYP3 ROP SERT (vA:n näyttely)
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
2.2.2016
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Comalla on mennyt tosi kivasti eikä Dallaksenkaan menestyksessä ole valittamista! :) Onnea!
Coma saa ilomielin saman rotuisen kaverin, mutta narttu vai uros ja mitkä kuvat?
Coma saa ilomielin saman rotuisen kaverin, mutta narttu vai uros ja mitkä kuvat?
- Tilli
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Mitä tämä yhden pentueen sopimus käytännössä tarkoittaa? En ole sijoituskoiria ennen omistanut, joten haluan lisäinfoa mihin olisin sitoutumassa. Olen jo pidempää tätäkin rotua harkinnut tuovani Pemberleyhin.
- Kennel Wardica (FCI1)
- Fjellbris Hunder (FCI5)
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Kun koira on molempien mielestä sopiva jalostuskäyttöön (kisannut riittävästi) niin teettäisin sillä yhden pentueen Jääkyyneleen nimiin jonka jälkeen koira siirtyisi kokonaan sulle. Koska nämä ovat evm. sukuisia niin omistajan olisi mahdollisuus teettää myös pentue (molemmat pentueen mielellään n. 3pentua) koiralla.
Olen yleensä kysynyt sijoituskoiran omistajan mielipidettä kumppanin suhteen, mutta loppujen lopuksi viimeinen sana on kuitenkin mulla. Olen loppujen lopuksi aika löysä sijoituskoirien kanssa, että en todellakaan tule huutelemaan, jos koira on kisaamatta tauon takia enkä ota kauhean helposti koiria takaisin (yleensä vasta silloin kun sivut katoavat tai omistajaa ei ole näkynyt vuoteen tai yli vuoteen).
Jos otat mielummin omaksi niin Jääkyyneleeseen on suunnitteilla myös suvullinen basset hound-pentue.
Olen yleensä kysynyt sijoituskoiran omistajan mielipidettä kumppanin suhteen, mutta loppujen lopuksi viimeinen sana on kuitenkin mulla. Olen loppujen lopuksi aika löysä sijoituskoirien kanssa, että en todellakaan tule huutelemaan, jos koira on kisaamatta tauon takia enkä ota kauhean helposti koiria takaisin (yleensä vasta silloin kun sivut katoavat tai omistajaa ei ole näkynyt vuoteen tai yli vuoteen).
Jos otat mielummin omaksi niin Jääkyyneleeseen on suunnitteilla myös suvullinen basset hound-pentue.
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mää voisin flikan ottaa :))
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
2.2.2016
2.2.2016
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Sulle onnenpotku (: Sivuja sitten kun aikaa on.
- Tilli
Hmm.. Olen aika tarkka tuosta suvusta ja tuolla tulevalla pentueellasi on turhan epätasapainoinen suku. Lisäksi suku näyttäisi olevan aika yleinen, joten mielummin ottaisin suvuttoman ja tuomalla niitä sitten muutaman itse lisää, kasvattaisin kantaa. Hyväksyn siis sijoitus ehtosi ja ottaisin mielelläni tuon uroksen meille Pemberleyhin. Tulevaisuuden suunnitelmissa kisaaminen ainakin ajokokeissa ja mahdollisesti mejässä (kisa- ja sivunäyttö). En vielä ole varma piirtäisinkö urokselle kuvan vai etsisinkö valokuvat. Mutta joka tapauksessa pitkä ja hyvä koti olisi luvassa :)!
- Kennel Wardica (FCI1)
- Fjellbris Hunder (FCI5)
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Ei juma, saanksmä tämän tai tämän nartun kuvaset mukaan tytölle? :P
Sivut tässä.
E/ Niijuu, syntymäajaksi laitan...? :)
Sivut tässä.
E/ Niijuu, syntymäajaksi laitan...? :)
2.2.2016
2.2.2016
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Tilli, sinne lähtee oikein mielellään uros! Syntymäpäivän saat itse päättää eikä kuvilla ole mikään kiire.
Jacya, mielummin antaisin tämän kuvat mukaan. Syntymäpäivän voit päättää itse.
Haluatteko luonteet koirille?
Jacya, mielummin antaisin tämän kuvat mukaan. Syntymäpäivän voit päättää itse.
Haluatteko luonteet koirille?
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Jepa, no jos otan sen sitten... :) Luonteen voin kyllä iha uite kirjotella, mutta siinä voi mennä viikko tai vuosi, rehellisesti sanottuna x)
2.2.2016
2.2.2016
- Tilli
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Kiitos kovasti sivuista!
Onnea molemmille kisakentille ja ollaan yhteyksissä.
Onnea molemmille kisakentille ja ollaan yhteyksissä.