M cockerspanieli Strike A Happy At Ettore
-
caza
- Syvällistä
- Viesti:
M cockerspanieli Strike A Happy At Ettore
Nyt olisi myynnissä 1.7. syntynyt cockeripentu Strike A Happy At Ettore (sukupuoleen ja nimeen voi vaikuttaa). Emä on vFIN MVA Happy Slapping At Ettore ja isänä Emirate's Royal Blue. Pennulle etsitään aktiivistä kotia, jossa harrastettaisiin myös käyttölajeja (SPA, mejä). Kuvat minulla on antaa mukaan, mikäli niitä ei sinulta löydy.
-
Karla
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: M cockerspanieli Strike A Happy At Ettore
Mä voisin tarjota pennulle kodin Defrasta. :) Kisanäyttöä voit katsoa vaikkapa Callelta. Tavoitteena olisi suorittaa ainakin spanieleiden taipumuskoe ja mahdollisesti edetä siitä eteenpäin. Myös mejää tultaisiin varmasti harrastamaan, kun yritän tässä muitakin koiriani ilmoitella lajiin. Mun kisailuperinteisiin kuuluu myös toko ja palveluskoirakokeissa vähintään BH-kokeen suorittaminen. Ja ehdottomasti myös näyttelyissä tultaisiin käymään mahdollisimman usein mikäli kuvilla pärjää. Itseltäni ei löydy hyviä cockerikuvia, joten mikäli pentu meille päin lähtee voisin ottaa sinulta kuvat mukaan. Mites on jalostuskäytön laita?
-
Marcia
- Höpsö veitikka
^Karla saat multaki kuvat jos haluat!
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
caza
- Syvällistä
- Viesti:
Karla, eiköhän tuo sinulle lähde. Urosta vai narttua haluaisit pennusta? Nartulle on varmasti jonkunlaiset kuvat antaa mukaan, mutta urokselle en voi luvata mitään. Jalostuskäyttöä pitäisi jonkun verran rajoittaa, eli korkeintaan yksi pieni pentue (korkeintaan 3 pentua) ihan vain sen takia ettei suku ihan hirveästi pääsisi yleistymään.
-
Karla
Juu, ei mulla mitään kovaa hinkua ole teettää pentuetta, ja jos teetän niin pentuemäärä tulisi olemaan siinä 2-3 välillä. :) Sukupuoli määräytyy tällaisen koiran perusteella (ellei sulla olis antaa vielä parempia kuvia).
-
caza
- Syvällistä
- Viesti:
Itse sanoisin, että tuo koira on joko nuori uros tai narttu, varmasti en osaa sanoa. Kuviani voit katsella täältä, jos sieltä löytyisi mieluisia. Laitteletko sitten vaikka sivuja tähän tai yksärillä, kun ne valmistuvat. :)
-
Karla
Tässä sivut. :) Sainkin varmistuksen, että kuvassa oleva koira on junnu-uros ja päätin ottaa sen kuvat käyttöön ainakin kokeiluun minkälaisia tuloksia näyttelyistä saadaan.
-
caza
- Syvällistä
- Viesti:
Kiitoksia sivuista, kaikki näyttäisi olevan kohdallaan. Ainoa pieni korjaus on, että väri on blue roan ei black roan.