"Oletko koskaan joutunut piileskelemään, valehtelemaan ja naamioitumaan, jotta olisit turvassa? Kotinasi on kaupunki, joka oli kerran oman kansasi valtaama, nykyään täynnä vihollisia. Sinun on opittava ottamaan itsellesi uusi muoto ja selviydyttävä keskellä vieraan lajin joukkoa. Ja pidettävä oikea minuutesi salassa - tavalla tai toisella.
Tuon kyseisen kaupungin nimi on Delusiona. Ulkoapäin se näyttäisi vain suurelta ihmismassalta, mutta syvemmin tarkasteltuna voi erottaa jotain muuta. Joukko koiraeläimiä, jotka kykenevät muuntautumaan ihmishahmoon. Silmitön metsästys on rajoittanut niiden joukkoa, mutta ne ovat keksineet keinon selviytyä. Ne ovat onnistuneet sijoittautumaan ihmisten joukkoon uskottavasti, mutta salaisuus on hauras ja vaikea varjella. Haluatko sinä auttaa säilyttämään sen vai tuletko olemaan osana sen tuhoa?"
Delusiona on osittain Wolf's Rainiin pohjautuva koiraeläin-/ihmisroolipeli, jonka pelialueena toimii suuri kaupunki. Otamme vastaan sekä aloittelijoita että kokeneita pelaajia, joten jos kiinnostuit, käy toki peremmälle (linkki kuvassa)!
Tärkeää informaatiota 02.06.12!
Entinen foorumi kaatui ja sen myötä menivät kaikki tiedot. Olen kuitenkin luonut uuden foorumin ulkomuistista. Olisi hyvä, jos kaikki vanhat pelaajat löytäisivät takaisin paikkaan. Kun teitä täällä Turrilan puolellakin on, niin olisin kiitollinen jos voisitte auttaa informaation levittämisessä. Uusi foorumi löytyy siis täältä.
“What's past is prologue.” EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
HALUAN LIITTYÄ. Mutta luen ensin sivun läpi. Ja aloittaa uudelleen roolipelaamisen. :l Olin yhdessä vaiheessa tosi aktiivinen roolipeleissä, mutta siihen se sitte jäikin.
Minäkin harkitsen liittymistä kovasti, kuulostaa hienolta! Kuitenkin mulla on vähän ihmeteltävää, joten annan palaa tähän. :D
Ensinnäkin mä ymmärsin, että susi-ihmiset yrittävät pitää ominaisuutensa visusti salassa ettei niitä tapettaisi, joten miksi pelattavilla koiraeläimillä sallitaan vaatekappaleita, harjaksia, koruja, you name it? Onhan se järjen mukaan aika kummallista nähdä vastaan tulevalla omistajattomalla koiralla vaatteita ja koruja? Vai onko tuohon olemassa jokin rajoitus mikä on liikaa?
Sitte toinen asia, eli toi muodonmuutos. Mä itse tykkään shapeshiftereistä ihan hirveästi, mutta niiden yleisin klisee ärsyttää mua tässäkin ihan hemmetisti. Eli se, että vaatteet ilmestyvät tyhjästä ihmismuotoon palatessa. Mitä järkeä siinä on? Okei, onhan koko shapeshifter-idea fantasiaa yadayada, mutta eikö vaatteiden teleporttaus takaisin päälle mene vähän jo yli? Eikö se olisi paljon järkevämpää, jos hahmot vaan palaisi taloihinsa tai koloihinsa missä lie asuvatkaan ja kävisi laittamassa vaatteet takaisin päälle? Yleisesti ajateltuna susilla luulisi olevan alastomuus vähän vähemmän tabu kuin ihmisillä, joten en senkään takia ymmärrä miksi ne vaatteet pitäisi ilmasta poksahtaa takaisin päälle muotoa muuttaessa.
Kaikin puolin muuten kuulostaa kyllä hienolta idealta ja itsekin tyksin Wolf's Rainista idealtaan (vaikka juoni onkin vähän mun makuuni tylsä), joten katsotaan saanko hahmoideaa aikaiseksi. Ropen ulkka on btw tosi hieno!
Korut sun muut ovat sallittuja, mutta on tietenkin hahmon ja pelaajan harkittavissa, haluaako riskeerata salassa pysymisen. Emme kuitenkaan näe tarpeelliseksi kieltää niitä kokonaan. Monen mielestä ne tuovat hahmon ulkonäköön mielenkiintoa.
Tuo vaatteiden ilmestyminen sitten. Toki se on erittäin epärealistista, mutta vaatteiden kanssa säätäminen olisi ainakin itselleni todella ärsyttävää. Kun tuo ihmismuoto on ikään kuin harhakuva muutenkin, mikseivät vaatteet voisi olla osa sitä? Tosin kieltämättä vaatteiden puuttuminen ei niinkään haittaa, jos koiraeläimet vaihtavat hahmoa jossain rauhallisessa paikassa. Meidän pitää Mysterin kanssa vielä keskustella asiasta, mutta en rupea ainakaan suoralta kädeltä sitä muuttamaan. Mietin vain sitä, että jos hahmo esim. ihmisenä nukkuessaan vahingossa muuttuu sudeksi ja takaisin, niin mihin ne vaatteet katoavat? En ainakaan haluaisi samanlaista vaatteiden repeämistä kuin Twilightissa, se on jotenkin niin typerä. :D
Oi vitsi vaikuttaa mageelta! Oon jo pitkään etsinyt jotain kivaa roolipeliä ja tää vois olla just semmonen.
+ Ulkoasu on aivan rakkaus (niinkuin sun tekemät ulkoasut nyt yleensä). <3_<3
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Liityin nyt siis mukaan :) Tuli muuten hyvään aikaan mainos kun etsin uutta peliä josta taas alottaa koko ropettaminen uudestaan.
Tuo ulkoasu on ihana! Tossa on mukava tunnelma ja noi värit on mukavat. Kuvavalinnat ihan nappiin osuneet ja mun mielestä toi on selkeä ja käyttäjäystävällinen, vaikka se onkin tumma. Säännöt, ohjeet, miljöö ym. tekstit oli selkeet ja helposti ymmärrettävät.
Sit vielä foorumista. WOW. Ihana! :D
Katotaan nyt saanko noita kuvia aikaseks, toivotaan!
It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
Unohdin muuten mainita, että toi foorumin ulkoasu on minunkin mielestä ihan mielettömän upea. :D Kiva vastapaino niille normaaleille sinisille foorumiulkoasuille.
Tein nyt tuonne itelleni hahmon, kattoo jos jaksaisin sille vielä kuvan piirustella.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Oi, ihanaa! Oon ettiny pitkään jotain tällasta ropea ja tämä vaikuttaa lupaavalta. Luen noi säännöt sun muut vielä kunnolla ja mahdollisesti rupean tekemään hahmoa (:
Spiegel kirjoitti:Tuo vaatteiden ilmestyminen sitten. Toki se on erittäin epärealistista, mutta vaatteiden kanssa säätäminen olisi ainakin itselleni todella ärsyttävää. Kun tuo ihmismuoto on ikään kuin harhakuva muutenkin, mikseivät vaatteet voisi olla osa sitä? Tosin kieltämättä vaatteiden puuttuminen ei niinkään haittaa, jos koiraeläimet vaihtavat hahmoa jossain rauhallisessa paikassa. Meidän pitää Mysterin kanssa vielä keskustella asiasta, mutta en rupea ainakaan suoralta kädeltä sitä muuttamaan. Mietin vain sitä, että jos hahmo esim. ihmisenä nukkuessaan vahingossa muuttuu sudeksi ja takaisin, niin mihin ne vaatteet katoavat? En ainakaan haluaisi samanlaista vaatteiden repeämistä kuin Twilightissa, se on jotenkin niin typerä. :-D
Mulle riittää, että viitsitte edes miettiä asiaa, en mä lähde mitään vaatimaan (enkä kiellä etteikö se olisi helpompaa, yhtäkkisestä alastomuudesta voisi vaan saada hauskan pelin aikaiseksi [huomaatko jo miten suunnittelen?]). Mua jäi kuitenki mietittymään tuo sun "harhakuva" sana, viitsitkö vähän selventää? Millä lailla harhakuva? Tai siis eikö nuo kuitenkin täysin fyysisesti muutu sudeksi? Vai ovatko ne koko ajan oikeasti susia, jotka vain näyttävät ihmisiltä ihmisten silmissä?
Mitähän mä taas sekoitan ihmisiä ajatuksillani. :D Kyllä ne ihan oikeasti muuttuu ihmisiksi, mutta kuvainnollisesti ajateltuna se on harhakuva, koska ne ei kuitenkaan sisimmässään ole täysin ihmisiä, eikä se ole niiden oikea muoto. Kuten ropen nimikin sanoo: delusion, harha, harhakuva. Toivottavasti tämä selitys nyt edes selvensi jotain.