M: bostoninterrieri narttu (piviko-kuvan voi saada mukaan)

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Sintsu
Epätoivoinen katse

M: bostoninterrieri narttu (piviko-kuvan voi saada mukaan)

Viesti Kirjoittaja Sintsu »

Piksin ensimmäisestä bostonipentueesta jäi kaksi tyttöä ilman kotia ja ajattelin selvittää löytyisikö niille mahdollisesti ottajansa näin mutaman vuoden viiveellä. ;) Tytöt saavat minun piirtämäni kuvat mukaan, mutta voi niille toki muualtakin mieleisensä kuvat hankkia jos haluaa. Minulta löytyy myös valokuvia, jos joku haluaa mieluummin sellaiset kuin piirroskuvat. Tai voin vaikka piirtää uudet kuvat jos nuo eivät miellytä, jos se koiran ottaminen on kuvista kiinni.

Bostoninterrieri on mukava harrastuskaveri moneen lajiin, mutta minä en kasvateiltani vaadi sen kummempaa kisautusta. Jos niille tulee minun piirtämäni kuvat haluaisin niiden käyvän muutamassa PIVIKO näyttelyssä, mutta muuten ei ole mitään kisauspakkoa. Minä en ole oikea henkilö tuomitsemaan epäaktiivisuudesta, kun itsellänikin oli lähemmäs kahden vuoden taukoilua virtuaalikoirieni kanssa.

Itse omistan uroksen samasta pentueesta ja Jusun sivuilta löytyy siis tytöillekin syntymäaika ja sukutaulu. Itse olen suunnitellut tekeväni Jusulla yhden pentueen jossain vaiheessa, joten toivoisin että kovin suuria pentueita eivät sen siskot saisi. En kuitenkaan kiellä niiden jalostuskäyttöä, kunhan pentueet vain pysyvät hyvin pieninä ja niistä ilmoitetaan minulle.

Sitten itse koirien pariin eli ensimmäinen narttu olisi Piksin Neitoperhonen (UUSI KOTI LÖYTYNYT) ja toinen Piksin Leppäkerttu. Nimiä voi halutessaan vielä vaihtaa, mutta pentueen teemana olivat ötökät. Neitoperho on väriltään seal valkoisin merkein ja Leppäkerttu musta valkoisin merkein.
Camilla
Vuohenruokaa

Re: M: 2xbostoninterrieri narttu

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Hitsi, en tiedä, uskaltaisinko napata mukaani tämmöisen tyttösen! En ole koskaan erityisemmin irl:ssä tykännyt bostoneista ylipäätään rotuna johtuen varmaankin muutamasta tapauksesta... Muttamutta, tuntuvat olevan todella ketteriä ja nopeita ja fiksujakin otuksia, mitä olen agilityssä katsellut, ja kun tarkemmin ajattelen, tällainen olisi oikein muksu ja erilainen lisä kasvavaan koirapoppooseeni! :D

Pyöräytin vähän aikaa sitten käyntiin pitkään harkinnassa olleen terrierikennelin, ihan sellaisen pikkuisen, joka sai nimekseen Power Off. Juttu lähti alunperin siitä, että tahdoin tuoda virtuaalimaailmaan pari norfolkin- ja norwichinterrieriä, ja nyt tuolla asusteleekin yksi wichityttönen sekä valkoinen länsiylämaanterrierineito. Sesta-wichin kanssa ollaan jo saatu muutama agility- ja näyttelytulos alle, ja Ceeran kanssa ollaan myös osallistuttu agilityyn, näyttelyihin aijotaan myös heti kun löytyy avoimia.

Neitoperhonen kiinnostaa näin värityksensä puolesta enemmän, tykkään myös hurjasti tuosta sinun piirtämästäsi kuvasta, heheh. Neidon tulevaisuudesta sen verran, että tosiaan kisattaisiin mahdollisimman aktiivisesti agilityssä ja näyttelyissä tietenkin. Myös tokoa aloittelisimme mitä luultavimmin, kunhan saan ensin muutaman bordercollien alokasluokasta poies. (: Kisanäyttöä - joka ei tosin ole kovin hääppöinen - voit katsella vaikka tältä ja tältä koiralta. Ei kai tässä muuta sitten?
and like a deer in the headlights
i meet my fate
Sintsu
Epätoivoinen katse

Hienoa että joku edes oli kiinnostunut. Neitonen pääsee terriereitä viihdyttämään. :D

En todellakaan vaadi sen kummempaa kisautusta, joten kuulostaa paremmalta kuin hyvältä. Jos siitä agilitykoira on tulossa niin voin harkita vaikka agility-kuvaakin piirtäväni jos vain haluat. Ja bostonien rotumääritelmässä ei säkäkorkeudesta puhuta mitään, mutta jossain 32- 40cm paikkeilla taitavat korkeudet liikkua, joten voit päättää haluatko tytöstä minin vai midin.

Eipä tässä kai sitten muuta, kuin sivuja jään odottelemaan. Mutta kiirettä ei minun takiani tarvitse pitää, milloin tässä vain satut ennättämään.
Camilla
Vuohenruokaa

Jee, ihanaa! Sivuja saat luultavasti vasta viikon päästä, sillä lähdemme huomenna pohjoisempaan pois kotoa, eikä vuokraamallamme mökillä ole nettiyhteyttä. Väsäilen jotain luultavasti ensi perjantaina!
Agilitykuva olisi aivan huippu! Jos itselläsi vain on aikaa ja innostusta piirrellä, niin en yhtään estele, mutta eiväthän lisäkuvat pakollisia ole. Ihan oman jaksamisesi mukaan vain. Ja agilityyn samalla liittyen, luultavasti tyttönen sitten ei kasvaisi yli minimidirajan, kun minieykkösissä on minulla yksi paikka vielä vapaana. Taktikoiden, taktikoiden. (;
i meet my fate
Camilla
Vuohenruokaa

Tuplapostaus, mutta Neya esittäytyy kasvattajalle uudessa kodissaan. Tahdotko kuvan copyt merkittävän jotenkin muuten? Entä missä ikäluokassa suosittelisit tuolla kuvalla kisattavan näyttelyissä? :)
i meet my fate
Sintsu
Epätoivoinen katse

Hienot sivuthan Neya sai. Hyvältä näyttää, copyt ja kaikki. Itse kisaisin ehkä NUO luokassa tuolla kuvalla. Mutta NUO ikäinen koirahan voi kisata myös JUN tai AVO luokassa, riippuen niistä kuukausista, joten oikeastaan ihan miten vain tahdot, mutta sanoisin että ikä kuitenkin mieluummin alle 2v.
Vastaa Viestiin