Kirjavaa

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Milja
Vuohenruokaa

Kirjavaa

Viesti Kirjoittaja Milja »

Tätä ei ehkä tuolta suljetulta osastolta huomaa, joten laitetaan nyt tännekin (:

Eli mun on jo pitkään mieli toteuttaa tällainen blogi, mutta en ole ollut varma, saisko tää ollenkaan kannatusta. Kirjavaa on siis nimi, eikä se ole mikään personal, vaan blogi, jossa arvostelen ihmisten vinkkaamia kirjoja, joko heidän lempikirjojaan, tai sitten ihan vaan kirjoja, joista he haluaisivat jonkun (siis tässä tapauksessa minun) arvion. Nyt haluaisin lähinnä tietää, että mitäs tykkäätte ideasta? Ja jos pidätte, niin suositelkaa kavereillennekin kanssa. Jos innokkuutta löytyy, niin otan tottakai halukkaita ylläpitoon kanssani arvostelemaan kirjoja!

//Ulkoasu on tylsä, mutta siihen tulee muutosta jos tää saa ilmaa siipien alle (:
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Tuuli
Vuohenruokaa

Re: Kirjavaa

Viesti Kirjoittaja Tuuli »

Tiiätkö, oon ainakin kaksi vuotta miettinyt aloittavani tällaisen blogin, aina se kuitenkin on jäänyt ja innostus on jostain syystä laantunut kun oon niin yksitoikkoinen lukija. Tykkään siis hirmusesti ideasta, blogista löytyy myös kivaa ja asiapitoista tekstiä. Vähän värejä ulkoasuun, niin tuo on ihan perfect.
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
Vastaa Viestiin