M: bcn - lukkoon

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Lukittu
Johanna
Nakkisotilas

M: bcn - lukkoon

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Eli Lasimeren kasvatti olisi jälleen myynnissä, Lasimeren Insane in Vain "Fenna". s. 13.7.2008, eli vielä hyvin nuori koira kyseessä, jonka kanssa pääsee hyvin harrastamaan. Fennan kanssa on keritty kilpailemaan jo jonkin verran, tulokset löytyy koiran omilta sivuilta.

Koko Lasimeren VN-pentueen (pentue, mistä Fenna siis on) rekisterinumerot on lähetetty noin puolitoista kuukautta sitten menemään, vielä ei ole hyväksytty, mutta rek. numerot on siis tulossa, joten itse ei tarvitse rekisteröidä!

Fennan isä on mahtavasti menestynyt BH Jk3 FIN KVA VKTV VPVA VAVA VFBV FIN TVA EUW-07 SWEW-07 KREW-07 GBRW-07 RUSW-07 LTW-08 SWE & LT & UKR & IS & GBR & KRE & EST & FIN & RUS & LUX & CA & N & KANS MVA Nevola's Fresco.
Emänä käyttölinjainen BH Jk3 FIN KVA VPVA VKTV VFBV VAVA FIN TVA Talen Blended Whiskey.
Molempien vanhempien suku on siis täysin evm., joten Fennan jalostuskäyttö on mahdollisesti myös mahdollista, kunhan siitä keskustellaan ensin minun kanssani.

Ja tarjousta sitten vain alle! Lue kuitenkin ensin Lasimeren kasvatus-sivu läpi, niin tiedät, mitä kasvateiltani haluan yms. Fenna lähtee vain aktiiviseen kotiin, jossa se toivon mukaan saisi viettää loppu elämänsä, eikä joutuisi enää vaihtamaan kotia.
Taukoilua.
Spiegel
Kanada
Viesti:

Re: M: bcn

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Kun ei pentua saatu, niin jos nyt onnistaisi.

Elikkäs minä ja Terris (Terroristi) olisimme halukkaita tarjoamaan kodin tälle neidille. Toivon mukaan koiriltamme löytyy nyt jo vähän kisanäyttöä osoitukseksi siitä, että koira pääsisi aktiiviseen kotiin. Tulisi siis Sinisieluun.
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Ciel
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Ciel »

Minäkin olisin erittäin kiinnostunut Fennasta. Tulisi siis Halyyn (ent. Elliptic Jump), joka kylläkin nyt taukoilee, mutta linkistä pääsee katselemaan sivuja. Kisaus on kumminkin aktiivista myös tauolla.

Kisattaisiin Fennan kanssa käyttö-, paimennus-, agility-, koiratanssi-, toko- ja mahdollisesti maastoestevalioksi. Tietysti myös flyballissa voitaisiin koittaa valioitua, ja vesipelastustakin voitaisiin viedä eteenpäin, ehkä jopa siinäkin valioksi. Kisaus olisi aktiivista, ja kuulumisia ilmoittelisin sinulle ainakin kerran kuussa.

Olisin myös kiinnostunut käyttämään Fennaa jalostukseen, jos tuloksia kertyy hyvin. Sukukaan ei ole kovin yleinen. Siitä voisi kumminkin keskustella sitten myöhemmin.

Elikkäs aktiivinen ja rakastava koti olisi Fennalle tiedossa, jos päätät antaa tytön minulle =)

/ kuvat mulla on nyt ehkä, tarkistan vaan että niissä on narttu ja iän. Mustavalkoset olis.

// elikkä, sä varmaan osaat vielä varmistaa, että tässä ja tässä kuvassa on narttu?
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Johanna
Nakkisotilas

Taidan pitkän mietinnän (kuten huomaatte :')) jälkeen antaa Fennan Cielille, vaikkakin toki Spiegel (& Terroristi) olisi varmasti myös hyvän kodin voinut tarjota.
Sivuja toivoisin mahdollisimman pian, mutta mikään hengenhätä ei ole. Ja sanoisin kyllä, että noissa kuvissa on siis narttu. :)
Taukoilua.
Ciel
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Ciel »

^ Kiitosta Johanna! Sivuja teen mahdollisimman pian.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
May Lily
Nakkisotilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja May Lily »

Mitä! Sä myit Fennan!?! Mun suosikkini! No, huoh, kai se saa ihan hyvän kodin Cielinkin luota.
Johanna
Nakkisotilas

^ Johtuen siitä, että Bee joutui siitä luopumaan. Enhän olisi sitä muuten myynyt, kun hyvän kodin oli löytänyt.. Mutta uskon, että Fenna saa oikein loistavan kodin myös Cielin luota!
Taukoilua.
Lukittu