Kysymyksiä
-
- Kanada
- Viesti:
Re: Kysymyksiä
Miten saan ladattua tämän siluettipaketin koneelleni, en nyt millään käsitä? Vai mistä yleensä olette noita ottaneet?
/ nou hätä enää!
/ nou hätä enää!
- Diamond and the promises and a million dollar bills
All the lives we're wasting in the Hollywood Hills- Vuoden 2011 tulokas
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Kysyisin muuten, että onko mitään samankaltaista paikkaa, kuten esim. eurobreeder, joka listaa kenneleitä eri maista?
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
Mihin sähköpostiin voi lähettää vFCI:n koirarekisterin korjauspyynnöt? Sivuilla oleva osoite (vfci@athariwa.org) ei ilmeisesti ole enää toiminnassa?
-
- Kanada
Eli voiko heti vipin jälkeen alkaa tuomaroimaan näyttelyä ?
If you can dream it you can do it
-
- Höpsö veitikka
^
Voi alkaa!
Voi alkaa!
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Miten tuwweissa saa vaihettua sen s-posti osotteen johon tulee ilmotukset näistä aiheisiin vastauksista/yv:stä?
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Omat asetukset -> Profiili -> Kirjautuminen -> Sähköposti.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Milie kirjoitti:Kysyisin muuten, että onko mitään samankaltaista paikkaa, kuten esim. eurobreeder, joka listaa kenneleitä eri maista?
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
-
- Kanada
^ Täältä löytyy paljon kenneleitä. Noita sivuja ei ole päivitetty pitkään aikaan, mutta itse ainakin löysin tuolta listasta aktiivisia kenneleitä =)
Oon ihan pihalla staffien arvostelemisesta! Onko esim. täällä tai täällä näyttelykelpoisia kuvia?
//Oho, tosiaan! Hämäsi tämä virtuaalikoirat-puoli
Oon ihan pihalla staffien arvostelemisesta! Onko esim. täällä tai täällä näyttelykelpoisia kuvia?
//Oho, tosiaan! Hämäsi tämä virtuaalikoirat-puoli

Don't you wanna live before you die?
-
- Höpsö veitikka
^ Milie taisi hakea IRL-kenneleiden listausta.
Milielle: Mä en ainakaan ole löytänyt muita kovin kattavia sivustoja. Itse käytän kuvalupia etsiessäni eri maiden rotuyhdistysten sivuja, sillä niiltä löytyy yleensä aina jonkinlainen kasvattajalistaus. Joillakin kasvattajilla on myös hyvinkin laajat linkkilistat maittain oman kennelinsä sivuilla.
Milielle: Mä en ainakaan ole löytänyt muita kovin kattavia sivustoja. Itse käytän kuvalupia etsiessäni eri maiden rotuyhdistysten sivuja, sillä niiltä löytyy yleensä aina jonkinlainen kasvattajalistaus. Joillakin kasvattajilla on myös hyvinkin laajat linkkilistat maittain oman kennelinsä sivuilla.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
-
- Viesti:
-
- Kanada
^ Mun kaverin koira on saanut vara-sertistä sertin, koska sertin vastaanottanut koira sai tarvittavan sertinsä edellisenä päivänä ts valioitui. Se hyöty siitä on.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Miten mun pitäis menetellä kun mä ostin groen, jolle aiempi omistaja oli kisannut IPO ALO:sta 3-tuloksen ja siirtänyt koiran sen jälkeen AVO-luokkaan jossa se oli saanut 1-tuloksen. Nerokkaasti kysyn, että pitääkö mun hommata sille nyt kumminkin ALO:sta se 1-tulos, vaikka sillä on jo ylemmästä luokasta 1-tulos?
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Jep no niinpä tietenkin, en käsitä miksei tuomarit oikeesti pysy hereillä.
Kyl sen pitäis saada kaikista luokista, et ei siinä varmaan kauaa mene, jos äkkiä nappaset sen alo ykkösen/kakkosen siitä. Kannattaa kirjoittaa sivuille siitä, jotta tuomari ei hylkää sitä, koska sillä on se AVO tulos kuitenkin siellä. Ei siinä sinällään ole mitään järkeä, mut en viitti antaa olla, koska varmasti sit jotkut keksii tehdä tahallaan, jotta pääsee helpommalla.
Kyl sen pitäis saada kaikista luokista, et ei siinä varmaan kauaa mene, jos äkkiä nappaset sen alo ykkösen/kakkosen siitä. Kannattaa kirjoittaa sivuille siitä, jotta tuomari ei hylkää sitä, koska sillä on se AVO tulos kuitenkin siellä. Ei siinä sinällään ole mitään järkeä, mut en viitti antaa olla, koska varmasti sit jotkut keksii tehdä tahallaan, jotta pääsee helpommalla.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
- Höpsö veitikka
Mulla on käynyt paimennuksessa parilla sheltillä niin, että en oo huomannu että koira ei oo vielä saanut kakkosluokasta KUPIa, eikä oo tuomarikaan huomannut, sitte oon ilmottanut ne kolmosluokkaan ja ne on valioituneet. Virheen huomattuani oon ilmottanut kakkosluokkaan ja laittanut koiran nimen perään selvennyksen "koira on jo valio, mutta 2-luokan KUPI jäänyt saamatta".