Ulkomainen virtuaalikoirailu
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
- Cookiemonster
- Kanada
Re: Ulkomainen virtuaalikoirailu
Arvatkaapa kuka sai tänään Banglesilta säpöä, vau! Tällä hetkellä ei oo bortsuja tarjolla myyntiin, mutta pentueesta voi minulle yhden naperon luvata. Nyt pitää vain päättää sukupuoli ja väritys.
Ja mitä vielä, haluaisi tämä Kismit'sin yp. minun kennelistäni mahdollisesti myöskin bortsupennun seuraavasta pentueesta.
Hihi, aamu piristyi heti. (:
// trikkinarttua utelin, jos mahdollista sellainen meille tulla.
Ja mitä vielä, haluaisi tämä Kismit'sin yp. minun kennelistäni mahdollisesti myöskin bortsupennun seuraavasta pentueesta.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Olenkin usein miettinyt, että onko näitä ulkomaalaisia kenneleitä. Nyt lähti kuitenkin ainakin alkuun tuonne Avoyelleniin sähköpostia. Josko vaikka saataisiin jossain vaiheessa Copeliin tervueren tai cockerspanieli :-)
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
-
- Söi navetan kaksi nautaa
'No höh, mä olen lähetellyt bortsuija koskien viestiä joskus maaliskuussa! :oCRISSU kirjoitti:Arvatkaapa kuka sai tänään Banglesilta säpöä, vau! Tällä hetkellä ei oo bortsuja tarjolla myyntiin, mutta pentueesta voi minulle yhden naperon luvata. Nyt pitää vain päättää sukupuoli ja väritys.
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
- Cookiemonster
- Kanada
Milie kirjoitti:No höh, mä olen lähetellyt bortsuija koskien viestiä joskus maaliskuussa! :o
Mieki ihmettelin, et vastaus tuli näin nopiasti. Mitä nyt lukenutki, et saattanu mennä muutamakin viikko että on minkäänlaista säpöä takasin.
Mut kannattaa tuolta Kismit'siltä ainakin nyt kysellä, jos kerta ihan 1-2pvän sisällä tulee vastausta!
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
-
- Söi navetan kaksi nautaa
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Bangles on laittanut eilen NCC:n foorumille bortsuja koskevan threadin, että kantsii varmaan nyttemmin ottaa yhteyttä jos yhä tuontibortsu Banglesilta kiinnostaa.
http://nccmessages.weazele.com/viewtopi ... =15&t=1189
http://nccmessages.weazele.com/viewtopi ... =15&t=1189
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
-
- Le-ppä-ker-ttu
Multa lähti just viestiä tonne Kismit'sii. Toivottavasti ymmärtää ees jotaa.
Kohti pohjantähteä ystäväni.
- Cookiemonster
- Kanada
Itsehän kyselin jonkin aikaa sitten sitä bordercollieta seuraavasta pentueesta Kismit'sin suunnalta. Tosiaan nyt se sitten päätyi meille,
Kismit's Penrose Tile ! Nätti trikki narttu saapui vihoviimein Rajattomaankin ja ensimmäinen ihan aito tuonti. (:
Kismit's Penrose Tile ! Nätti trikki narttu saapui vihoviimein Rajattomaankin ja ensimmäinen ihan aito tuonti. (:
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
-
- Höpsö veitikka
Tuolta NCC:n foorumilta löyty muuten seuraava keskustelunpätkä aiheeseen liittyen Ai mitennii me ahdistellaan pentuekyselyillä....
Mie kyllä mietin, jos ottais yhteyttä tuon laudan pitäjään ja kysyis olisko mahdollista, että tuonne Pentueet-palstalle vois postata myös ei-NCC -kennelit pentuetietojaan tai näille sais oman palstan sinne. Hyvällä tuurilla tätä vientiä sais myös toiseen suuntaan järjestettyä. En kyllä tiedä yhtään millainen systeemi heillä on koiriensa kanssa....
Mie kyllä mietin, jos ottais yhteyttä tuon laudan pitäjään ja kysyis olisko mahdollista, että tuonne Pentueet-palstalle vois postata myös ei-NCC -kennelit pentuetietojaan tai näille sais oman palstan sinne. Hyvällä tuurilla tätä vientiä sais myös toiseen suuntaan järjestettyä. En kyllä tiedä yhtään millainen systeemi heillä on koiriensa kanssa....
-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Mä oon jo pidempään seuraillut heidänkin toimintaansa ja yrittänyt ymmärtää sitä, samalla kun oon katsellut josko siellä olis mulle jotain kiinnostavia tuontivaihtoehtoja (tähän mennessä en ole kuitenkaan vielä ottanut yhteyttä keneenkään). Se on kovin erilaista kuin meillä, mutta käsittääkseni jos joku heistä myy koiran Suomeen, haluavat he hyvin usein takaisin ko. koiran pennun joskus tulevaisuudessa ja käyttävät sitä sielläpäin aivan kuten omia NCC koiriaan. Eli kyllä mun mielestä siihenkin suuntaan on mennyt koiria, eikä vain heiltä meillepäin. :D
Se on kyllä positiivista, että esim. Tiffanykin sanoi tuolla, "I feel happier about my work when people actually send in emails to requests pups from me."
Voisin tietty olla yks vapaaehtoinen ottamaan yhteyttä ja keskustelemaan aiheesta, englannin käyttö ei ole mulle mikään ongelma.
Se on kyllä positiivista, että esim. Tiffanykin sanoi tuolla, "I feel happier about my work when people actually send in emails to requests pups from me."
Voisin tietty olla yks vapaaehtoinen ottamaan yhteyttä ja keskustelemaan aiheesta, englannin käyttö ei ole mulle mikään ongelma.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Hahaha! :DNath kirjoitti:Tuolta NCC:n foorumilta löyty muuten seuraava keskustelunpätkä aiheeseen liittyen Ai mitennii me ahdistellaan pentuekyselyillä....
No mutta tsekkasin tuossa Avoyelle -kennelin sivut, josta löytyy varauslista jota hän ylläpitää. Lista on aika hauska, sillä 16:sta jonotuslistalle merkitystä toiveesta 12 taisi olla Turrikoita.
Ja Kismitsin sivuilla adoptiosäännöissä lukee "If you are not an NCC member and would like to adopt a pup, please read rule 15, added just for that occasion". Eli alettu tottua näihin ulkomaalaisiin tiedusteluihin.
Mä niin tuossa aaaikoja sitten ajattelin laittaa näille maileja, mutta se on jäänyt. Nyt taas vähän mietin, mutta en sit oikeen tiiä uskallanko kumminkaan. Kun en noiden toimintaan oo perehtynyt ja sekin vähä mitä oon yrittänyt, on jäänyt aika ulapalle. Ja mitä pelottavaa tuo Sigi tuossa yläällä tuumasi. Haluavat joskus takaisin kakrunsa, whot? o_o
Olis muuten tosi hienoa, jos joku kunnon kielitaitoinen tai vaikka parikin heppua hyppäis tuonne jollain tavalla meitä mainostamaan ja niin ees päin. Olishan se tännekkin suuntaan hienoa jos noille saisi koiria vietyä!
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
- Höpsö veitikka
Mie heitin eilen Banglesille liittymisviestiä, että pääsis tuonne foorumille 8) Vähän vihjasin jo tuossa viestissä, että ois kiva jos tällanen tuontimahdollisuus kasvaisi tulevaisuudessa, mutten sit viittinyt heti kättelyssä ehdotella mitään.
Jos Sigi haluut toimia äänitorvena niin siitä vaan, osaat varmaan ilmaista paremmin ajatuksia englannilla kuin minä tällä hetkellä Voin toki toimia backuppina jos tarve vaatii.
Jos Sigi haluut toimia äänitorvena niin siitä vaan, osaat varmaan ilmaista paremmin ajatuksia englannilla kuin minä tällä hetkellä Voin toki toimia backuppina jos tarve vaatii.