Kennelini toisesta pentueesta peruutuksen vuoksi ilman omaa kotia jäänyt uros olisi vapaana (Royal Steps Bravo)
Tässä pentueen oma sivu Royal Steps B-pentue
Emä:
TK2, YBSD-10, REKÄ-YLE1, ESTJW-10, ESTW-10, KREW-10, jKREW-10, NLW-10, jNLW-10, LTW-11, jLTW11, jGERW-11, GERW-11 Burn Down The Dreams Of Eeuwige
Isä: Brewse Due Boutiquen
Haluaisin "Bravon" harrastavaan ja hyvään kotiin! luethan kennelin kasvatus-osion!
M. Sammari uros
-
cocoa
- Sumopainija
-
KuroNeko
- Sumopainija
Re: M. Sammari uros
Minä voisin olla kiinnostunut. :) Poika pääsisi näin aluksi Canihaukun terrierien sekaan, mutta siirtäisin sen myöhemmin kenneliin, joka on tällä hetkellä suunnitteluvaiheessa. Kisauran uskaltaisin pojalle luvata, aktiivisesti ainakin parin lajin merkeissä, mutta varmasti tultaisiin kokeilemaan monia lajeja. Kuvat minulla saattaisi olla omasta takaa, mikäli tämä on uros. Osaatko sinä yhtään sanoa? Tietojeni mukaan se on melko varmasti uros, mutta ihan 100% varma en ole. Sitten minulta löytyy kyllä tällainenkin mutta itse pidän enemmän tuosta ensimmäisestä.
Joka tapauksessa, haluaisin tarjota koiralle pysyvän kodin. Jalostukseen en välttämättä käyttäisi ellet sinä niin halua. Mitäs sanot, lähtisikö Bravo minulle? (:
Joka tapauksessa, haluaisin tarjota koiralle pysyvän kodin. Jalostukseen en välttämättä käyttäisi ellet sinä niin halua. Mitäs sanot, lähtisikö Bravo minulle? (:
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
-
cocoa
- Sumopainija
Hyvältähän tuo kuulostaa!! Kuvassa voi olla jun uros, ihan 100% varma. Kyllä poika sinne voi muuttaa :) sivuja sitten muutaman viikon sisällä!
-
KuroNeko
- Sumopainija
Tässäpä nämä sivut, sainkin tehtyä näin nopeasti. :) Eli Bravo. Onkos tuo syntymäpäivä nyt oikein, ainakin pentuesivulla oli tuommoinen päivämäärä? Mites kisaaminen, saa varmaan aloittaa jo kun synttäristä on kuitenkin jo aikaa? :) Ja kiitos vielä, että sain tarjota Bravolle kodin, sitten joskus kun saan sunnitteilla olevan kennelini pystyyn ja Bravo muuttaa sinne, niin laittelen uusia sivuja sinulle vaikka yksärillä, että saat tiedon niistä.
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset
-
cocoa
- Sumopainija
Kiitos sivuista :)
Juu ilmottele sitten uusista sivuista ja kuulumisiakin olisi kiva kuulla!
Kaikki näyttäisi olevan ok myös syntymäpäivä. Onnea ja menestystä!!
Juu ilmottele sitten uusista sivuista ja kuulumisiakin olisi kiva kuulla!
Kaikki näyttäisi olevan ok myös syntymäpäivä. Onnea ja menestystä!!