Virtuaaliset lapinporokoirien rekisteri

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Virtuaaliset lapinporokoirien rekisteri

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Tätä ennen olekkaan mainostellut, elikkä uudistunut ja paranneltu:
VIRTUAALISTEN LAPINPOROKOIRIEN REKISTERI

Nyt kaikki porokoirat tuonne vaan! Rekisteröiminen on helppoa. Tarkistakaa tosin, ettei koiraasi jo löydy tuolta, oon lisännyt tuonne ainakin omani ja Eahkedan kasvatit.

Suomenlapinkoirarekisterikin tulossa kohta, kunhan saan sivut päivitettyä.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Virtuaaliset lapinporokoirien rekisteri

^Valitettavasti kylläkin rekisterilomakkeet voivat muistuttaa toisiaan. En kiellä, ettenkö olisi katsonut mallia ja hakenut ideoita niin shelttirekisteristä kuin nahkarekisteristäkin, mutta tekstit kyllä itse kirjoitin (pahoittelen tosin jos ajatus on jossain kohtaa pätkinyt ja olen vahingossa kirjoittanutkin sen tekstin esimerkiksi pentueen isä/emä-kohtaan, mikä nyt sattuu shelttirekisteristä löytymään). Varmaan sitten kovin mielikuvitukseton henkilö olen, kun en kauhean montaa tapaa keksi ilmaista miten noi sisarukset voisi listata. Lisäksi minäkin haluan listata samat asiat kuin shelttirekisteri, esimerkiksi virallinen ja kutsumanimi, sukupuoli, väri...
Mutta jos sun sydämmeen niin sattuu, niin voin kyllä nuo muokata. Kuva
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja cantarel »

Nomad, teidän molempien rekisterit on kaikkien ihmisten yhteistä hyvää varten, joten oiskohan vähän turhan pikkutarkkaa pilkunviilaamista tuo. :/ Ymmärtäisin jos kyseessä olisi kennel tai muu enemmän sua omaa itseäs kuvastava sivusto, mutta kun kyse on julkisesta "palvelusta", niin mun mielestä tuollainen nuriseminen samanlaisuuksista on aika turhaa. Siis jos vertaa esimerkiksi nettikauppojen tilauslomakkeisiin, niin ei sielläkään mitään hurjia määriä eroavaisuuksia ole.

Sharing is caring.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

cantarel kirjoitti:Nomad, teidän molempien rekisterit on kaikkien ihmisten yhteistä hyvää varten, joten oiskohan vähän turhan pikkutarkkaa pilkunviilaamista tuo. :/ Ymmärtäisin jos kyseessä olisi kennel tai muu enemmän sua omaa itseäs kuvastava sivusto, mutta kun kyse on julkisesta "palvelusta", niin mun mielestä tuollainen nuriseminen samanlaisuuksista on aika turhaa. Siis jos vertaa esimerkiksi nettikauppojen tilauslomakkeisiin, niin ei sielläkään mitään hurjia määriä eroavaisuuksia ole.

Sharing is caring.
Agree.
Ja jos kattoo noita esim. fanlisting-sivustoja niin niissä on noin 97% kaikissa ihan samanlainen ilmoittautumiskaavake. Ihan btw.

Missä kohtaa seuraavaa tulee esille kopioimisen kieltäminen?
Juinttu
Kiitooos<3

Nomad
SuperForm. Siihen täytyy kyllä itse tehdä noi kaikki kohdat.

Juinttu
No saisinko udella mistä sen valmiin koodin sitten sait? :---D

Nomad
Moip,

Ikävä kyllä en voi oikein auttaa kun en oo tehnyt ite, olen vaan muokkaillut valmista koodia ja itse asiassa tirkistellyt aika lailla muidenkin koodeja, kurkkinut miten muut on tehnyt ne jutut. Muuten oisin kyllä mielelläni auttanut!

Juinttu
Moi,

Hei mistä/miten oot saanut tuon lomakkeen tohon shelttirekisteriin? Mä nimittäin etsiskelen vastaavaa pörrö- ja pororekistereihin... Jos oot tuon ite tehnyt, niin haluisitko palkkaa vastaan minullekkin tehdä? :)

t. Juinttu
Pitää kyllä vaan sanoa, että kovin turhaa paskanjauhantaa tällainen. Tosin en valitettavasti enää lähde ottamaan ---- juttuja tuolta pois tai muuttamaan niitten määrää, koska oon noi jo laittanut koirien sivuillekkin, eikä kauheasti innostaisi lähteä niitä tuolta muuttelemaan enää.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

^Eihän sun oo pakko muuttaa, mutta jos et millään kestä, että toisestakin virtuaalikoirarekisteristä sattuu löytymään osio, jossa koiran pentueet ilmoitetaan saman tyyppisesti, niin no mulle on ihan sama.
Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

Voisko Nomad sitten tempasta tähän 10 eri tapaa, joilla voi pyytää ihmisiä listaamaan koiran tiedot, jälkeläiset jne......? :D Niitä ei kuule ole niin monta, ettäkö niistä sais vaikka jok'ikisen roturekisterin sivuille ihan oman variaation. Ei auta tämmösten rekisterien määrän ainaaan kasvaa tästä, kohtahan täällä on 300 eri plagiointia.... Hitsi Juinttu, olisit ees huomannut vaihtaa nuo viivat tähdiksi! ******

Joteni arvasin heti tämän topan nimen luettuani, että täällä on menossa tällainen keskustelu :------) Oon kyllä cantarelin kans samaa mieltä. Ihan jännä, että yhteistä hyvää tässä ollaan vaan luomassa, niin jaksetaan kyllä vääntää kättä jostain helv jälkeläistietojen ilmiasusta. Auta armias sitä joka seuraavaksi tällaisen rekkarin pistää pystyyn, saa nähdä keksiikö hän jonkin täysin eroavan tavan tuohon! Kyllä minä sen ymmärrän, että Nomadia harmittaa, mutta sitä en ymmärrä, että miettimättä yhtään montako eri vaihtoehtoa tuon saman asian ilmaisemiseen on koko hommasta pitää nostaa tällainen naurettava haloo. Jos aletaan hiuksia halkomaan, niin eiköhän se oo Nomad tuo sinun shelttirekisterisi plagiointi noista nahka- ja pehkorekkareista, eikä tuo rekisteröintilomake eroa kys. sivustojen lomakkeista juuri lainkaan, väritkin oot laittanut samalla tavalla valittaviksi. Että kuka tässä on kopioinut ja mitä?
Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

^
Just sitä tässä ollaan ihmetelty, että kun noissa vaihtoehdoissa ei ole keskenään niin paljon eroja, niin miksi nostaa tollanen paskamyrsky tuollaisesta? Ja koodithan on ihan vapaata riistaa vaikka kuinka vituttais suorakopiointi, ei se omistushalu niitä riitä suojaamaan. Että minä en kyllä ymmärrä mikä pointti sulla on nostaa kränä kopioinnista, jos oot itekin kopioinut shelttirekisterin lomakkeen. Anteeks mut minä en vaan ymmärrä sun logiikkaas tässä yhteydessä minkään vertaa. Tyytynen siis siihen, ettei minun edes tarvitse ymmärtää sitä :P
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja cantarel »

Lol ei mua haittaa yhtään, mä oon vaan ilonen että tulee lisää rekistereitä koska ne on oikeesti ehkä kätevimpiä ikinä jos haluu tutkia vanhoja koiria. :D Mun pitäskin vähän ryhdistäytyä ton rekisterin kanssa. Köh.

Juinttu vaan pistää rekisterin skulaamaan ku junan vessa niin hyvä tulee. Ja Nomadi kanssa.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Hmm, mä taidan vaieta ton keskustelun osalta. :---D

Toivon vaan, että porkkisihmiset tuosta huolimatta uskaltaisi ne poronsa tuonne ilmoitella. :)
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Rekisterissä uusi ulkoasu ja muuta! Sinne vaan nyt koiria ilmoittelemaan. :)
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Voi jeessus tota mun aloittamaa räkähuutoo taas, muistu mieleen kun avasin tän ketjun... :oops: Mihinkähän mun viestit btw on kadonnut tästä. Joo, no hyvä niin.

Mut oli mulla asiaakin, ilmoittelen nimittäin kohta pari lapikasta. (: Hauska tuo uus ulkoasu.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

^Heh... :mrgreen: Kiitos kehuista. Mie yritän tän tai huomisen aikana pörrörekitserinkin nostaa ylös.
Vastaa Viestiin