Pitkän taukoilun jälkeen palailen taas virtuaalimaailman pariin. Ulkoasun sain aikaiseksi jo kesällä ja Ettoren kylkeen tulee omalla nimellään ja kasvatusrodullaan Excelticin shetlanninlammaskoirat. Uudemmille kävijöille hieman taustatietoa alla. Tervetuloa ja huomioittehan, että sivut ovat osittain vielä työn alla. Kaikki kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita!
Ettore on vuonna 2006 perustettu cockerspanieleita kasvattava virtuaalikenneli. Perustamme kasvatuksen pitkiin sekä laadukkaisiin linjoihin. Tarkoituksena olisi saada kenneliin hieman uutta verta tuontien kautta ja toivottavasti saada ensi vuonna hieman useampi pentue maailmaan.
Exceltic on ensimmäistä kertaa esittäytyvä shetlanninlammaskoiria kasvattava virtuaalikenneli. Toiminta on pienimuotoista ja tällä hetkellä pentueita ei ole vielä syntynyt. Keskitymme hyväluonteisiin ja monipuolisiin sheltteihin, joiden kanssa voi käydä sekä näyttelyissä että käyttöpuolen kokeissa.
TERVETULOA!
Ettore ja Exceltic esittäytyvät
-
caza
- Syvällistä
- Viesti:
-
Miira
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Re: Ettore ja Exceltic ylpeinä esittäytyvät
Oikein lämpimästi tervetuloa takaisin!
Olen ulkoasun varmaan jossain vaiheessa nähnytkin vilaukselta, mutta täytyy kyllä vielä sanoa tässä, että se on aivan upea. Värit, kuvat ja otsikko kokonaisuudessaan. Ilmoittelehan sitten ihmeessä, kun Ettoreen on taas tulossa vauvoja ja mistä yhdistelmistä. Näin välihuomautuksena, Tinon (Heads Up At Ettore) kanssa menee oikein hyvin ja palaillaan kisakentillekin tässä hiljalleen ainakin agilityssa ja spanielikokeissa. Mutta onnea teille kamalasti uuteen tulevaisuuteen :-)
Olen ulkoasun varmaan jossain vaiheessa nähnytkin vilaukselta, mutta täytyy kyllä vielä sanoa tässä, että se on aivan upea. Värit, kuvat ja otsikko kokonaisuudessaan. Ilmoittelehan sitten ihmeessä, kun Ettoreen on taas tulossa vauvoja ja mistä yhdistelmistä. Näin välihuomautuksena, Tinon (Heads Up At Ettore) kanssa menee oikein hyvin ja palaillaan kisakentillekin tässä hiljalleen ainakin agilityssa ja spanielikokeissa. Mutta onnea teille kamalasti uuteen tulevaisuuteen :-)
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
-
-Milla-
- Kriisissä
Mäki voisin sanoa jotain ja samalla ilmotella Elsasta.
Tosiaan tykkään tästä. Värit on kivan pirteät, mutta silti sivut on tosi rauhalliset. En nyt keksi mitään parempaa sanaa, mutta tarkoitan sitä että värit on kivana piristyksinä eikä hallitsevana. Tämmönen simppeli, toimiva ulkoasu. Koirat on listattu kivalla tavalla ja tykkään tosta välilauseesta etusivulla. Olin vähän yllättyny kun tekijänoikeudet löyty toiminta linkin alta, mutta ei kait siinä sen kummempaa.
Sitten Elsaan. Olit vissiin pistäny sen kuolleeks (oletan et se t meinas sitä?), mutta kyllä mä sen ajattelin vielä hengen ja ruumiin voimissa pitää. Oon tietty ollu toooosi pitkällä tauolla, mutta tekemessä tosissaan nyt paluuta, niin rupeaa Elsaakin näkymään kisakentillä. Jos se vaan passaa sulle? :D
Tosiaan tykkään tästä. Värit on kivan pirteät, mutta silti sivut on tosi rauhalliset. En nyt keksi mitään parempaa sanaa, mutta tarkoitan sitä että värit on kivana piristyksinä eikä hallitsevana. Tämmönen simppeli, toimiva ulkoasu. Koirat on listattu kivalla tavalla ja tykkään tosta välilauseesta etusivulla. Olin vähän yllättyny kun tekijänoikeudet löyty toiminta linkin alta, mutta ei kait siinä sen kummempaa.
Sitten Elsaan. Olit vissiin pistäny sen kuolleeks (oletan et se t meinas sitä?), mutta kyllä mä sen ajattelin vielä hengen ja ruumiin voimissa pitää. Oon tietty ollu toooosi pitkällä tauolla, mutta tekemessä tosissaan nyt paluuta, niin rupeaa Elsaakin näkymään kisakentillä. Jos se vaan passaa sulle? :D
-
caza
- Syvällistä
- Viesti:
Kiitos molemmille kommenteista. Tosiaan nuo tekijänoikeudet jäi tuonne, kun on aina ollut muuta -linkki, mutta nyt vaihtui linkin nimi. Kiva että molemmille kuuluu hyvää, vaihdan tuon Elsan pois kuolleiden kirjoilta (ja tottakai sopii, tuohan on tosi hieno juttu!) :)