Royal Gris

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Juippi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Re: Royal Gris

Viesti Kirjoittaja Juippi »

Mums, tää ulkoasu on ihan syötävän ihana! Tosi nätti ja käytännöllinen, toimii hyvin hiukan pienemmälläkin näytöllä. Omasta mielestä tässä tulee pieni "Kirsi-vivahde" (siis mikä?) esiin joissakin kohdissa, mutta en tosin osaa sanoa missä. Jaksoin lukea tekstejäkin, en kaikkia mutta osan. Ja minä kans nostan käpälää pystyyn, luinpas tuosta otsikosta royal girls varmaan miljoona kertaa..
En ole muuten ikinä nähnyt näin pitkää tittelirivistöä! Tosin suurin osa noistakin on näyttelyistä.
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Kiitos paljon! Jännitin vähän, että miten tuo toimii pienemmillä resoilla, kun itselläni on uusi kannettava enkä ole varma toimiiko tuo mun yleinen resotestaus tällä koneella. :mrgreen:
unni
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja unni »

Onpas tämä nätti kennel ja komea rotuvalinta :) Eipä mulla itseasiassa olekaan mitään erityistä asiaa, oma koirarotuni ei liity tähän rotuun mitenkään tai ole edes julkaisukunnossa :--D Itse asiassa, oli pakko tulla kommentoimaan erään toisen asian takia, sillä huomasin, että omistat snautserin ja vieläpä samasta kennelistä kuin minun mussuni on :) Tämä mun snautseri on G-pentueesta, Wanhan purolan Guru nimeltään :)
take a ride on airplane,
take a bath on champagne.
Kirsi
Höpsö veitikka

Kiitos kommentista! Snautseri-Sade jäi äidilleni muutettuani kotoa, mutta siellä se nauttii korpikoiran elämästä jahdaten hiiriä välipalaksi. :D
Kirsi
Höpsö veitikka

Royal Gris ja Undisclosed Rose yhdistyivät, sen johdoksi uudistus leiskan ja tekstien osalta. Kommentit tervetulleita!
Spunky
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Spunky »

Oli pakko vain tulla sanomaan, että ulkoasu on erityisen kaunis! Miellyttää omaa silmääni kovasti.
  • Diamond and the promises and a million dollar bills
    All the lives we're wasting in the Hollywood Hills
    • Vuoden 2011 tulokas
Kirsi
Höpsö veitikka

Kiitos paljon! Ilahduttaa kovasti mieltä. &.&
Vastaa Viestiin