Ostetaan:
Olen nyt päättänyt aloittaa pienimuotoisen salukikasvatuksen Catacogerissa, vaikka siellä olenkin vain 2. ylläpitäjänä. Catacogerin salukit tulevat olemaan mun, mutta ei kannata säikähtää, vaikka omistaja kohdassa olisi myös Batterin nimi.
Etsinnässä mulla on nyt harvinais-sukuinen uros & narttu. Myös täysin evm. sukuinen kelpaa, jos joku haluaa sellaisesta luopua. Tulevia pentueita voi myös vinkkailla, koska mulla ei ole kauhea hengenhätä saada omaa salukinaperoa. Salukieni kanssa mulla on tarkoitus alkaa kisaamaan rata- ja/tai maastojuoksuissa. Vinttikoirajuoksut olen löytänyt tässä vastikään vasta uudestaan, joten tässä nyt vasta vähän harjoittelen tuota kisaamista siellä. Näyttelyissä myös kierreltäisiin ja kuvat löytyy itseltä. Ennestään mulla on yksi tokosaluki Aura ja sen kaveriksi mulle on tulossa Yläkerrasta Patu.
Ehdottomasti jalostuskäyttöön olen ottamassa. Se vain on eri asia sitten tuleeko niitä pentuja myöhemmin, mutta tällä hetkellä ainakin haaveissa olisi salukinaperoja.
Sijoitetaan:
Etsin sijoituskotia kahdelle tuontisalukille. Koirien nimiä on mahdollista muuttaa, jos nimi ei miellytä. Kuvien lisäksi on mahdollista saada luonne mukaan, jos sijoituskoti niin haluaa.
Sijoituskodin tulee kisata koiran kanssa maasto- tai ratajuoksuissa, pakk tulisi suorittaa hyväksytysti ja näyttelyissä tulisi kiertää, mutta voin myös itse huolehtia näyttelyihin ilmoittamisen. Teetän koiralla yhden pentueen Catacogerin nimiin, jonka jälkeen omistajuus siirtyy kokonaan sijoituskodille. Koiralla saattaa olla mahdollista teettää toinen pentue riippuen ensimmäisen pentueen koosta, mutta toisen kerran pennutusta harkitaan sitten kun se on ajankohtaisempaa.
Kuvat
urokselle: xxx TAI ccc
nartulle: xxx xxx TAI ccc ccc TAI iii
uros Pokre's Bossy, s. 19.11.2011
kasvattaja Aala, Pokre's, Iso-Britannia
I: Riniem Indie
ie: Pokre's Shameful ii: Crooked
E: Minim
ee: Riniem Benevolent ei: Embargo
narttu Nuri Cala Salwa, s. 16.12.11
kasvattaja Nuri, Arabia
I: Samien Qabil Rimon