pennut maailmalla
-
- Höpsö veitikka
pennut maailmalla
Ternen B-pentuset saatiin maailmalle, joten nyt aletaan ajattelemaan C-pentuja. Toivon, että kisaatte kasvatillani jonkun verran (NOU1 & BH, sekä mielellään mejä- tai nomevalioksi määrittämättömässä ajassa). Kasvattajaksi pitää merkitä Veera (linkitys susityttogrr[@]gmail.com), Terne. Kovasti toivon, että saan kuulla kuulumisia itsellesi sopivin väliajoin sekä, että pentueita ei teetetä ennen minulle kertomista.
Emä BH Hk3 vFIN KVA RH-F B vKTV-F vFIN TVA & NVA Ternen Poéte "Riia"
Emäksi sain lainata Zeman omistaman kasvattini Riian. Riia on minulle hyvin tärkeästä pentueesta eli Ternen P-pentueesta. Tämä linja on ns. omaa linjaani ja olen ikuisesti kiitollinen Zemalle, että saan lainata tämän mahtavan nartun pentueeni emäksi.
Riia on kolmannessa polvessa oma kasvattini. Sen emä on Ternen Flamme ja emänemä Ternen Dahlia M. Suvusta löytyy myös ensimmäinen virtuaalitollourokseni Passionate Swimmer. Riian emänemästä Meirasta voisi sanoa sen olleen aikansa kauneimpia tollereita ja se on jättänyt jälkeensä todella hienoja pentuja. Pentueen isänisä Amour non Échangé on täysin käyttölinjainen uros (BH Hk2 TK2 RH-E vSWEJM-10 vDKJM-10 vNJM-10 vJM-11 vDKJM-11 vN, vSWE, vDK, vFIN, vPOHJ & vKANS JVA vNM-10 & -11). Isänemänisä on BH vFIN JVA Tolling Great August ja isänemänemä BH Vk1 vFIN JVA Host's Divine Diva ovat molemmat evm. sukuisia.
Riia edustaa enemmän kevyempää käyttölinjaista kuin raskaampaa näyttelylinjaista. Omaa silmääni se miellyttää ja rakenne onkin ollut edukseen eri käyttölajeissa. Riia oli pentueen heiveröisin, mutta kaunis tyttönen siitä kasvoi. Näyttelyistä saanut erittäin hyvän. Hyvin toimiva harrastuskaveri, jolla on ihastuttava luonne! Lonkat ja kyynäreet terveet.
Isä BH Hk3 vFIN KVA RH-W B RH-T B TK1 vSWEJM-11 Ottawa de Verano "Otto"
Vaihteeksi näin päin, että isä on omani ja narttu lainattu joltain muulta. Oton suku ei ole minulle kovin merkityksellinen, mutta Otto itsessään on minulle merkitsevä. Se on pitkästä aikaa tollo, jonka ansiosta olen jaksanut kisata pk-puolella ja se on muutenkin loistava harrastuskaveri. Nomessa sillä on oikeus AVO-luokkaan. Mejässä ruotsista VOI1 jälkimestaruusmittelöstä.
Oton emä on evm. koira, mutta isänä toimi evm. sukuinen TK1 Capricorni Flame. Remu on mielestäni ulkonäöltään hieno. Se on sopivan raskas ja sillä on riittävän pitkät jalat. Ei mikään ihmeellinen suku, mutta jalostuskäyttöä ajatellen mitä mainioin. Oton sisko on sijoituksessa, joten odotettavissa on pentuja myös siskolle.
Emän tavoin Otto myös on kevyempää käyttölinjaa, mutta Otto ei ole jättänyt tuomareita kylmäksi näyttelyissä vaan on se parhaimmillaan yltänyt PU3-sijalle. Otto on todella kauniin punainen, pitkä jalkainen ja kevyehkö. Unelmatolleri siis käyttöpuolelle.
Varaukset 4/4
Veera, uros Ternen Choisy-le-Roi
Zema, uros Ternen Créteil
Hensu, uros Ternen Clermont-Ferrand "Touko"
Marsi, uros Ternen Chaville "Ville"
Nimet
Ranskalaisia C:llä alkavia kaupunkeja ja kuntia. Jos listalla olevista nimistä ei mikään miellytä voi itse etsiä jonkun ranskalaisen kyläpahasen.
Ternen Caen
Ternen Cahors
Ternen Calais
Ternen Cannes
Ternen Cattenom
Ternen Cergy
Ternen Chambéry
Ternen Chamonix-Mont-Blanc
Ternen Chalon-sur-Saône
Ternen Châlons-en-Champagne
Ternen Charleville-Mézières
Ternen Chartres
Ternen Châteauroux
Ternen Château-Thierry
Ternen Châtellerault
Ternen Chaumont
Ternen Chaville varattu
Ternen Cherbourg-Octeville
Ternen Choisy-le-Roi varattu
Ternen Clermont-Ferrand varattu
Ternen Colmar
Ternen Cormelles le Royal
Ternen Créteil varattu
Ternen Cluny
Emä BH Hk3 vFIN KVA RH-F B vKTV-F vFIN TVA & NVA Ternen Poéte "Riia"
Emäksi sain lainata Zeman omistaman kasvattini Riian. Riia on minulle hyvin tärkeästä pentueesta eli Ternen P-pentueesta. Tämä linja on ns. omaa linjaani ja olen ikuisesti kiitollinen Zemalle, että saan lainata tämän mahtavan nartun pentueeni emäksi.
Riia on kolmannessa polvessa oma kasvattini. Sen emä on Ternen Flamme ja emänemä Ternen Dahlia M. Suvusta löytyy myös ensimmäinen virtuaalitollourokseni Passionate Swimmer. Riian emänemästä Meirasta voisi sanoa sen olleen aikansa kauneimpia tollereita ja se on jättänyt jälkeensä todella hienoja pentuja. Pentueen isänisä Amour non Échangé on täysin käyttölinjainen uros (BH Hk2 TK2 RH-E vSWEJM-10 vDKJM-10 vNJM-10 vJM-11 vDKJM-11 vN, vSWE, vDK, vFIN, vPOHJ & vKANS JVA vNM-10 & -11). Isänemänisä on BH vFIN JVA Tolling Great August ja isänemänemä BH Vk1 vFIN JVA Host's Divine Diva ovat molemmat evm. sukuisia.
Riia edustaa enemmän kevyempää käyttölinjaista kuin raskaampaa näyttelylinjaista. Omaa silmääni se miellyttää ja rakenne onkin ollut edukseen eri käyttölajeissa. Riia oli pentueen heiveröisin, mutta kaunis tyttönen siitä kasvoi. Näyttelyistä saanut erittäin hyvän. Hyvin toimiva harrastuskaveri, jolla on ihastuttava luonne! Lonkat ja kyynäreet terveet.
Isä BH Hk3 vFIN KVA RH-W B RH-T B TK1 vSWEJM-11 Ottawa de Verano "Otto"
Vaihteeksi näin päin, että isä on omani ja narttu lainattu joltain muulta. Oton suku ei ole minulle kovin merkityksellinen, mutta Otto itsessään on minulle merkitsevä. Se on pitkästä aikaa tollo, jonka ansiosta olen jaksanut kisata pk-puolella ja se on muutenkin loistava harrastuskaveri. Nomessa sillä on oikeus AVO-luokkaan. Mejässä ruotsista VOI1 jälkimestaruusmittelöstä.
Oton emä on evm. koira, mutta isänä toimi evm. sukuinen TK1 Capricorni Flame. Remu on mielestäni ulkonäöltään hieno. Se on sopivan raskas ja sillä on riittävän pitkät jalat. Ei mikään ihmeellinen suku, mutta jalostuskäyttöä ajatellen mitä mainioin. Oton sisko on sijoituksessa, joten odotettavissa on pentuja myös siskolle.
Emän tavoin Otto myös on kevyempää käyttölinjaa, mutta Otto ei ole jättänyt tuomareita kylmäksi näyttelyissä vaan on se parhaimmillaan yltänyt PU3-sijalle. Otto on todella kauniin punainen, pitkä jalkainen ja kevyehkö. Unelmatolleri siis käyttöpuolelle.
Varaukset 4/4
Veera, uros Ternen Choisy-le-Roi
Zema, uros Ternen Créteil
Hensu, uros Ternen Clermont-Ferrand "Touko"
Marsi, uros Ternen Chaville "Ville"
Nimet
Ranskalaisia C:llä alkavia kaupunkeja ja kuntia. Jos listalla olevista nimistä ei mikään miellytä voi itse etsiä jonkun ranskalaisen kyläpahasen.
Ternen Caen
Ternen Cahors
Ternen Calais
Ternen Cannes
Ternen Cattenom
Ternen Cergy
Ternen Chambéry
Ternen Chamonix-Mont-Blanc
Ternen Chalon-sur-Saône
Ternen Châlons-en-Champagne
Ternen Charleville-Mézières
Ternen Chartres
Ternen Châteauroux
Ternen Château-Thierry
Ternen Châtellerault
Ternen Chaumont
Ternen Chaville varattu
Ternen Cherbourg-Octeville
Ternen Choisy-le-Roi varattu
Ternen Clermont-Ferrand varattu
Ternen Colmar
Ternen Cormelles le Royal
Ternen Créteil varattu
Ternen Cluny
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: Ternen C-pentue
Ehkä mä voisin tästä sitten pennun ottaa, jos mulle vielä uskallat antaa! :'D Sukupuoleksi ajattelin urosta.
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
-
- Höpsö veitikka
Jee! Toivoinkin, että haluat Riian pupsin :) Siitä vain sit nimeä valitsemaan listasta.
-
Toi Créteil kuulostaa kivalta, eli otanpa sen. ^^"
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
-
- Höpsö veitikka
Sulle Créteil :)
Tulipa tänään katseltua mejätuloksia niin pentueen isänisä on nyt myös Tanskan, Pohjoismaitten ja Kansainvälinen mejävalio.
// Pentueesta tulee nyt tosi urosvoittoinen. Pentueen syntymäajaksi haaveilen 02.05., joten jos se käy kaikille neljälle niin päivä olisi sitten se :) Ekat kisat saisi olla 03.05. kun pennut ovat luovutusikäisiä ja sivut pitäisi olla valmiit sitten toukokuun loppuun mennessä, joten aikaa pitäisi olla.
Ja pennuthan voi hyvillä mielin ilmoitella Ruotsin voittajaan, koska näyttelyn PVM on vasta 16.5. Olisi jopa toivottavaa, että pennut pääsisivät näyttelyyn.
Tulipa tänään katseltua mejätuloksia niin pentueen isänisä on nyt myös Tanskan, Pohjoismaitten ja Kansainvälinen mejävalio.
// Pentueesta tulee nyt tosi urosvoittoinen. Pentueen syntymäajaksi haaveilen 02.05., joten jos se käy kaikille neljälle niin päivä olisi sitten se :) Ekat kisat saisi olla 03.05. kun pennut ovat luovutusikäisiä ja sivut pitäisi olla valmiit sitten toukokuun loppuun mennessä, joten aikaa pitäisi olla.
Ja pennuthan voi hyvillä mielin ilmoitella Ruotsin voittajaan, koska näyttelyn PVM on vasta 16.5. Olisi jopa toivottavaa, että pennut pääsisivät näyttelyyn.
-
- Epätoivoinen katse
Re: Ternen C-pentue - sijoitusuros Ternen Choisy-le-Roi vapaana
Touko ja Ville on Ruotsiin ilmottu junnuilemaan :) Molemmat koipipalat juoksee siel
Piti kysyvä viel rekkaanko pennelin itse vFCI:hin?
/
Etusivuun on tulossa lisää vielä tekstiä :)
Mein pojat on rekattu (tai siis hakemus täytetty)

Piti kysyvä viel rekkaanko pennelin itse vFCI:hin?
/
Etusivuun on tulossa lisää vielä tekstiä :)
Mein pojat on rekattu (tai siis hakemus täytetty)
-
- Höpsö veitikka
Pennut saa rekata itse vFCI:n, mutta jos ette itse jaksa niin ilmoittakaa niin rekkaan itse :) Tosi kiva, että Touko & Ville ovat menossa näyttelyyn!
// Lämmitti muuten mieltä teidän etusivu, kun siellä oli mainittu Terne!
// Pentue astutettiin tänään 22.04.12 ja syntymäajaksi on laskettu kuun vaihde (= 02.05.). Toivottavasti asia on Zemalle ok? Vapaana on vielä sijoitusuros Ternen Choisy-le-Roi!
// Lämmitti muuten mieltä teidän etusivu, kun siellä oli mainittu Terne!
// Pentue astutettiin tänään 22.04.12 ja syntymäajaksi on laskettu kuun vaihde (= 02.05.). Toivottavasti asia on Zemalle ok? Vapaana on vielä sijoitusuros Ternen Choisy-le-Roi!
-
On juu ok :D
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
-
- Höpsö veitikka
Hyvä juttu eli pentueen syntymäpäivä olisi sitten 02.05. ja eka kisa saa olla sitten 3.5. :)
// Pennut syntyivät tänään. Emä voi erinomaisesti ja pennut ovat kaikki ainakin vielä terveitä ja reippaita. Sukupuolijakaumalta hyvin tylsä pentue eli pelkkiä uroksia.
// Pennut syntyivät tänään. Emä voi erinomaisesti ja pennut ovat kaikki ainakin vielä terveitä ja reippaita. Sukupuolijakaumalta hyvin tylsä pentue eli pelkkiä uroksia.
-
Olin näyttävästi unohtanut ilmoittaa sivut, mutta tässäpä Crete
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
-
- Höpsö veitikka
Re: pennut maailmalla
Kiitos kovasti. Hyvältä näyttää :) Ulkonäöltäänkin tosi kiva!