HerziCamp 2012

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vlip
Kanada

HerziCamp 2012

Viesti Kirjoittaja Vlip »

Heippalis hei! Mää ajattelin vähän vielä täällä mainostella tota leiriä, koska tiedän, että teissä olis mooooooonta ketkä niin sopis tolle leirille!

HerziCamphän siis on SPR:n järjestämä yhdevertaisuus leiri, jolla on vammattomia ja eri tavoin vammallisia nuoria. Lisäks porukkaa tulee ulkomailta. Tänä vuonna ainakin Afrikasta olis tulossa todennäköisesti porukkaa, samoiten Kosovolaiset on kiinnostunu. Lisäks Jenkkeihin on mennyt pyyntöä ja ilmeisesti Ruotsiinki. Et pääsee harjottaa varmasti englannin taitojaankin!

Leirillä tarkoituksena on, että jokainen voi tehdä ihan kaikkea. Kaikki on suunniteltu niin, et oot miten vammautunut tai et, niin voit tehdä samaa asiaa kun muutkin. Kaikkea superia ohjelmaa on tulossa ja jännitystä ei viikosta puutu, sen voin taata! On Hesareissua luvassa porukalla ja kesän viettoa kivassa porukassa.

Leiri on 15-29 vuotiaille nuorille, eli tosi monet täältäkin sopii tohon skaalaan! Suosittelen lämpimästi hakemista jos vaan aika sopii ja kiinnostus herää. Ette varmasti tylsistyis ja pettyis tällä leirillä. Itte oon nimittäin kaks kertaa ollut leiriläisenä (15-vuotiaana ja 20-vuotiaana) ja nyt oon ekaa kertaa ohjaajanroolissa ! Jänskättää vähän itteekin, mutta ohjaajaporukka on ihan mahti kanssa! Ja pomot ;)

Jos kiinnostuit: Lisätiedot ja hakuohjeet ja multa voi kysyä kanssa! Ja 4.6 mennessä kun haet, niin varmistat et oot hakijoiden joukossa! Vielä on paikkoja jäljellä :)
Muumimaa on mammareille, Ähtäris on eläinpuisto!
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: HerziCamp 2012

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Oi tää kuulostais niin siistiltä, pitää oikeesti harkita! :D Mitä tol vammautuneel tarkotetaan? Siis jotain pyörätuolissa olevaa vai..?

Hitsi kun tää on niin heti lappalaiskoiraleirin jälkeen, mutta ehkä se ei haittaa. Pitää porukoitten kaa puhua. :)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Hanna-81 »

Mä olen kerran ollut, joskus vuonna nakki ja peruna ja suosittelen ehdottomasti menemään ! Niin ja lisään tuohon vielä, että vammaisilla ei ole omia avustajia siellä vaan pyritään, että kaikki vammaiset ja vammatomat auttavat toisiaan :D
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Vlip
Kanada

Juinttu: Tosiaan vammaisiin lukeutuu kaikki; pyörätuoli, kehitysvamma, näkövamma etc, eli ei ihan semmoset perussairaudet kuten astma tai tämmönen.

Hanna-81: Hyvä lisäys, tosiaan avustajia ei ole :D Kaikki huonejärjestelyt jne tehdään niin, et homma toimii leiriläisten voimin. Ja vammattomatkaan ei oo avustajaroolissa koko leiriä. Niitäkin autetaan ja pyritään, et kaikilla on yhtä kivaa! Millon oot ollu leirillä ja missä? :) Olisko tuttuja kenties samoja vieläkii (ohjaajista tmv)
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Hanna-81 »

Mä en kyllä muista minä vuonna se oli, mutta Milla oli silloin leiripomona. Ja oisko ollut Kalle yksi ohjaaja, sellainen tummatukkainen ja pari muuta miestä oli myös. Silloin oli ainakin yksi jolla oli down syndrooma, sitten oli kuuro, pyörätuolissa olevia jne. Ja oisko eestistä ainakin ollut porukkaa ja jostain muustakin taisi olla.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Vlip
Kanada

Ihan loistavaa :D Kalle on joo tuttuja kanssa ja se pyörii nyttenkin leirin taustalla, vaikkei ohjaajana olekaan. (Viime leirillä vielä oli!) Ja tosiaan nytten on Milla taas leiripomona :) Hee, kiva juttu! Ja luulenpa että ne pari muuta miestäkin tunnen, koska niitä ei hirveesti oo pyöriny tässä (ettei vaan esim. olis mun isoveli ollu sillon, heh :D)
Vlip
Kanada

8.6 asti on hakuaika sittenkin! Et vielä jos et oo hakenu, niin ehdit hyvin!
Vastaa Viestiin