Meillä ois vissiin vähä niinku bortsupupeloita tulossa!
Käyttölinjainen bordercollienarttumme BH vFIN TVA vAVA vPVA vFIN KVA Hk3 Tk4 Spot on valmis ensimmäiseen ja viimeiseen pentueeseensa. Spot on käyttölinjan pentueesta, jossa oli evm.-vanhemmat. Spot on pentueensa ainoa pentu, eikä vanhempia pentueen jälkeen käytetty jalostukseen. Spot toimii käytössä monella saralla, ja onkin oikein mainio kisatoveri.
Pentue olisi syntyvillä niin pian kuin vain mahdollista.
Spot on väriltään brindle&white, jolloin kaiken väriset urokset ovat odotettuja. Odottaisin mielelläni urokselta kisatuloksia sen verran, että herra olisi edes jonkin verran Spotin kanssa samaa tasoa kisautukseltaan. Jos kuitenkaan tällaisia uroksia ei satu löytymään, niin mennään löysemmällä linjalla, eli rohkeasti vain poikia esille! Ainoastaan paimennusvalioutta pidän kuitenkin "pakkovalioutena" kennelissäni, muut ovat sitten pelkkää plussaa.
Saatu!
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Re: Etsinnässä bordercollieuros!
Spotille poikaa!
- cantarel
- Söi navetan kaksi nautaa
Nää Spotin vanhemmat on ilmeisesti ollut olemassa virtuaalimaailmassa? Tai ainakin googlella löysin kisatuloksia.. Kun mulla ois 1-polvinen bcu Bordersky Falcon Eyes "Rufus" jolle oon jo hetken ettinyt 1-polvista narttua, että tulisi nätisti tasasukuisia pentuja. :) Rufuksella on jo jonkin verran kisatuloksia, ja omien kriteerieni mukaan siltä puuttuisi enää KVA, mutta jos sulle kelpaa ilmankin niin antaa mennä vaan. :) Pentueen koko kannataa rajata max 4 pentuun, sillä en ole varma kuinka paljon Rufuksen sisaruksilla on jälkeläisiä. Mä saatan ehkä haluta sitten pennun tästä yhdistelmästä, jos päädyt käyttämään Rufusta.
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Spotin vanhemmat ovat olleet virtuaalimaailmassa, mutta molemmat olivat kuitenkin evm.-sukuisia. Unohdin korjata tonne just ton "sukuisia" pätkän, eli ovat todellakin olleet virtuaalimaailmassa. :)
Rufus sopis tosi hyvin Spotille!
Mulle käy oikein hyvin, jos kisautat Rufuksen pentueen jälkeenkin KVAksi, sillä mulla itelläni on into päällä Spotin lapsosia kohtaan, eli haluan tämän ilmoille niin pian kuin vain mahdollista. Tällä hetkellä mahdollisuuksia Spotin pentueen isäksi on ilmeisesti Rufus ja evm.-koira, eli taidan mieluummin kuitenkin valita Falcon Eyesin!
Mulla muutenkin on aina periaatteena se, että max. 4 pentua / pentue, koskaan ei lähdetä liikenteeseen 5 pupsin pentueilla. Sä oot tämän pentueen 3. varaaja (siis jos naperon tosiaan haluat!), ja oon suunnitellut tästä pentueesta 3 pennun kokosta, eli pentue voi syntyä heti!
Kiitos kamalasti Rufuksen lainaamisesta, mä olin jo vaipua siihen uskoon, että se on joko evm.-uros tai ei mitään. Spotin sivut siirtyvät mahdollisimman pian tänne, sillä kennel sijaitsee nykyään tässä osoitteessa.
Toivon saavani Rufuksesta jotakin luonteen pätkää ennen pentuetta, koska musta ois kiva kirjoittaa pentuesivulle jotain infoa pentueen vanhemmista (muutakin, että ovat olleet mielettömiä käyttökoiria jne)!
viewtopic.php?f=17&t=25529&p=508281#p508281
Rufus sopis tosi hyvin Spotille!
Mulle käy oikein hyvin, jos kisautat Rufuksen pentueen jälkeenkin KVAksi, sillä mulla itelläni on into päällä Spotin lapsosia kohtaan, eli haluan tämän ilmoille niin pian kuin vain mahdollista. Tällä hetkellä mahdollisuuksia Spotin pentueen isäksi on ilmeisesti Rufus ja evm.-koira, eli taidan mieluummin kuitenkin valita Falcon Eyesin!
Mulla muutenkin on aina periaatteena se, että max. 4 pentua / pentue, koskaan ei lähdetä liikenteeseen 5 pupsin pentueilla. Sä oot tämän pentueen 3. varaaja (siis jos naperon tosiaan haluat!), ja oon suunnitellut tästä pentueesta 3 pennun kokosta, eli pentue voi syntyä heti!
Kiitos kamalasti Rufuksen lainaamisesta, mä olin jo vaipua siihen uskoon, että se on joko evm.-uros tai ei mitään. Spotin sivut siirtyvät mahdollisimman pian tänne, sillä kennel sijaitsee nykyään tässä osoitteessa.
Toivon saavani Rufuksesta jotakin luonteen pätkää ennen pentuetta, koska musta ois kiva kirjoittaa pentuesivulle jotain infoa pentueen vanhemmista (muutakin, että ovat olleet mielettömiä käyttökoiria jne)!
viewtopic.php?f=17&t=25529&p=508281#p508281