Furry-Paws #2
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Furry-Paws #2
Onkohan se muutto nyt alkanut, kun mä en ainakaan pääse kirjautumaan sisään?
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
Tulee ainakin itelle, Eros.FP is down for some maintenance. Check back tomorrow. Thanks for your patience!
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Furry-Pawsiin ei pääse kirjautumaan sisään niillä vanhoilla tunnuksilla?
- Danay
Eros, pitää laittaa kohtaan "Transfer from Furry-Paws BETA" niin saat vanhan tilis tonne uuteen.
- Cookiemonster
- Kanada
En oo pitkän pitkään aikaan käyny kurkkailemassa FP'ia, vois ehkä tänään käydä jossain vaihessa muistelemassa sitäkin paikkaa. Jos nyt muistaisin vielä silloset tunnukset.
Miten saa tota kenneliä laajennettua / lisää huoneita, että saa enemmän kuin yhden hurttamuksen tonne?
// Nyt tajusin! :mrgreen:
Miten saa tota kenneliä laajennettua / lisää huoneita, että saa enemmän kuin yhden hurttamuksen tonne?
// Nyt tajusin! :mrgreen:
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
-
- Syvällistä
Oisko kellään ylimääräistä Head shaped rock pieceä? Tarviisin tombiin sen, voin maksaa siitä vähäsen myös :) Ja tunnus on #585799,pistäkää vaan tarjousta!
Mulla on nyt armoton FPP-keräily, yritän saada kasaan ne 40, ja tällä hetkellä 7 kasassa.. mahdoton tehtävä D:
Mulla on nyt armoton FPP-keräily, yritän saada kasaan ne 40, ja tällä hetkellä 7 kasassa.. mahdoton tehtävä D:
-
- Hanipupu
- Viesti:
Ahahaha. Joskus 2004 ja 2005 oon näemmä pelannut viimeksi. Jotain kautta päädyin tuonne ja se löysi mun vanhat tunnukset ja kaikkea.
En tiedä. Onpahan tekemistä kun on tylsää.
Siellä on vielä myös nuo mun vanhat kuvat image bankissa. Hävettääää!
En tiedä. Onpahan tekemistä kun on tylsää.
Siellä on vielä myös nuo mun vanhat kuvat image bankissa. Hävettääää!

- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Tietääkö kukaan miten toi uusi tombi toimii? Tai siis saako sieltä enää mitään keksejä yms.?
// Mulla on muuten kaksi venakkopentue myynnissä, jos ihmisiä kiinnostaa.
// Mulla on muuten kaksi venakkopentue myynnissä, jos ihmisiä kiinnostaa.
- Cookiemonster
- Kanada
Miulla olis tällä hetkellä kaks kelpiepentua vapaana ensimmäisestä pentueesta, jos jotakuta kiinnostais?
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
-
- Hanipupu
- Viesti:
^
Pentueesta saa myydä tai varata itselleen vain yhden pennun per pentue, jos ei ole elite-käyttäjä (jolloin saa 2).
Eli voit myydä tuolta vain jos olet elite tai et pidä itse yhtään pentua.
Pentueesta saa myydä tai varata itselleen vain yhden pennun per pentue, jos ei ole elite-käyttäjä (jolloin saa 2).
- Cookiemonster
- Kanada
Aijaa, tota en tiennytkään! Oon ihan uuno vieläkin ton paikan kanssa joissain asioissa.Vaaksiainen kirjoitti:^

~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
- Danay
Mulla ois tämmönen whippettipentu myynnissä. Lopettelen noiden kasvatuksen ja keskityn shiboihin ja issikoihin.
-
- Höpsö veitikka
Miultakin nykyään löytyy FP-tunnukset, ja siitä saamme kiittää yksinomaan Viukia joka on jaksanut kärsivällisesti perehdyttää mua Furry-Pawsin ihmeelliseen maailmaan
Tällä hetkellä kasvattelen shelttejä ja portugeesejä. Kilpailutoiminnasta en oo niinkään kiinnostunut, enemmänkin kasvatuksesta ja erityisesti noista geenijutuista. Yhden pentueenkin ehdin jo teettämään, olis kai pitänyt ootella jotta pentueesta olis tullut mahdollisimman tasokas. Mut kärsimättömyys vei voiton
Pidin sieltä nyt kuitenkin geeniensä kannalta parhaan pennun itselläni, ja ylihuomenna olisivat sit vissiin "luovutusikäisiä" (tosin pitämänsä pennun saa itelleen vasta kuudentena FP-päivänä?). En mä vieläkään tiedä varmaan puoliakaan tosta pelistä ja siitä mitä kaikkea siellä voi tehdä, mut olenpahan huvikseni tuonut itselleni muutamia koiria (4 x sheltti, 3 x portugeesi, 1 x bc, ja tottakai siitä tuli tylsä mustavalkoinen...) ja niitä yritän sitten parhaani mukaan hoitaa ja kehittää paremmiksi. : D Paras narttuni on level 10, ja muistin jopa ostaa sille nylon-pannan
Sit mua ärsyttää kun noi raakanahkaluut loppuu jatkuvasti, tuntuu et aina pitää olla ostaas uusia.
Niin ja ite oon nyt level 8, 217 UXP:tä ysiin. Tunnus on Shagja, voi toki käydä kattoos!
Sellaista haluaisin kyllä kysyä että kun tuolla profiilin Manage-välilehdessä on nuita naapurustoja, niin mitä ne silleen käytännössä meinaa? Kannattaako niitä vaihdella?

Niin ja ite oon nyt level 8, 217 UXP:tä ysiin. Tunnus on Shagja, voi toki käydä kattoos!
Sellaista haluaisin kyllä kysyä että kun tuolla profiilin Manage-välilehdessä on nuita naapurustoja, niin mitä ne silleen käytännössä meinaa? Kannattaako niitä vaihdella?
- Danay
Ei noissa naapurustoissa taida muuta eroa olla, kuin että saa enemmän pinta-alaa rakentaa kenneleitä/kisakenttiä/muita vastaavia.
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Onko siitä kisatreenikentästä jotain hyötyäkin jos semmosen rakentaa? :o Itse en ole keksinyt sille mitään käyttötarkoitusta, muutakuin "romppeiden" ostaminen sille alueelle.