Kysymyksiä
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Kysymyksiä
Mä en vaan tajua kuinka voidaan ajatella "hei annampa tälle sertin arvoisen, pitäisiköhän jakaa sille serti... nääh, ei se ole sen arvoinen". Niin että missä homma kusee. :--D
Maalaisjärjen käyttö sallittua... :|
Maalaisjärjen käyttö sallittua... :|
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Höpsö veitikka
Niimpä, kun et sä voi olla jakamatta sertiä jos se on siihen oikeutettu..
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
- Höpsö veitikka
Pitääkö serti jakaa ROP-koiralle jos se on junnu ja osanottajia on rodussa kolme? Mä katsoin äsken irkkusettereistä omani tulosta:
punainen irlanninsetteri
JUN
n. Scarlets Katniss ERI1 SA PN1 ROP ROP-jun
NUO
u. Scarlets Kenyon ERI1 SA PU1 SERT VSP
n. Scarlets Baya ERI1 SA PN2
Scarlets Katniss on mun hurtta ja mietin vaan että annetaanko enää junnuille sertejä kun nuokuissa oleva Kenyon sai kuitenkin sertin ollessaan VSP. Saako tuomari valita antaako se sertin ropille tai vsplle?
Luin kyllä vFCI:n tekstin asiasta, mutta haluan varmistaa muilta tahoilta ennen kun kysyn itse tuomarilta vielä vahvistusta.
punainen irlanninsetteri
JUN
n. Scarlets Katniss ERI1 SA PN1 ROP ROP-jun
NUO
u. Scarlets Kenyon ERI1 SA PU1 SERT VSP
n. Scarlets Baya ERI1 SA PN2
Scarlets Katniss on mun hurtta ja mietin vaan että annetaanko enää junnuille sertejä kun nuokuissa oleva Kenyon sai kuitenkin sertin ollessaan VSP. Saako tuomari valita antaako se sertin ropille tai vsplle?
Luin kyllä vFCI:n tekstin asiasta, mutta haluan varmistaa muilta tahoilta ennen kun kysyn itse tuomarilta vielä vahvistusta.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Kyllä SERT kuuluu ROP-koiralle, vaikka junnu olisikin. Luultavasti inhimillinen unohdus tässä tapauksessa.
-
- Höpsö veitikka
Miten menetellään kilpailuiden kanssa joiden sivu on kadonnut? Multa olis just yks kasvatti valioitunut tokosta ja kun lähdin tarkistamaan tuomareita niin yksi kisasivuista on kadonnut (sieltä ois tullut just se kolmas I-tulos).
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
-
- Kanada
^ Oon tämmösissä tapauksissa usein luottanu kisaajan sanaan, ja hyväksyny valiohakemukset. Onko mikä koe kyseessä, mistä on sivu poistettu? Että onko meinaan ihan näitä jotain uusimpia kokeita, vai joku vanha?
-
- Höpsö veitikka
Na Vayan 31.7. ollut koe. Muistan että siellä on ollut mun kasvatille I-tulos, koska laitoin koiran omistajalle viestiä asian tiimoilta ja linkitin kilpailun sivun.
-
- Kanada
Niitten sivujen pitäis mun käsityksen mukaan alkaa toimia tässä lähipäivinä.
- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Asiaa tosiaan selvitetään. Sivujen piti alkaa toimimaan jo pari kolme päivää sitten, mutta en tiedä mikä mättää... Theop kuitenkin siellä häärii ja toivon mukaan saa piakkoin sanottua sivutilantarjoajalle muutaman valitun sanan.whokilledbambi kirjoitti:Na Vayan 31.7. ollut koe. Muistan että siellä on ollut mun kasvatille I-tulos, koska laitoin koiran omistajalle viestiä asian tiimoilta ja linkitin kilpailun sivun.
Vuoden 2012 kennelinperustaja
-
- Höpsö veitikka
Voisko näyttelyyn ottaa halutessaan pikkupentuluokan (pennut 5-7kk)?
-
- Höpsö veitikka
Mä otin shelttierkkariin eikä siitä tullut sanomista.
-
- Sumopainija
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että minkä tyylisiä kuvalupapyyntöjä te yleensä lähetätte, erityisesti ulkomaalaisille kennelinomistajille? Kohteliaita tietysti, mutta onko tarpeen alkaa pitkästi selittämään, mitä virtuaalikennelit ovat ja millaiseen käyttöön kuvat tulisivat vai onko parempi jos vain melko lyhyesti pyytää lupaa kuvien käyttöön ja sanoo, että kertoo mielellään lisää virtuaalikenneleistä, mikäli vastaanottaja ei tiedä, mitä ne ovat?
Vai millä tavalla asia kannattaisi esittää? Kaipaan vinkkejä, kun mulla on jotenkin tosi iso kynnys lähetellä niitä sähköposteja :D
Vai millä tavalla asia kannattaisi esittää? Kaipaan vinkkejä, kun mulla on jotenkin tosi iso kynnys lähetellä niitä sähköposteja :D
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
-
- Kanada
- Viesti:
^ Omat viestini ovat olleet aika pitkiä ja ennen kaikkea kohteliaita. Ensin esittelen itseni lyhyesti ja kerron pitäväni kovasti kasvattajan koirista. Sitten pyydän lupaa saada käyttää hänen kuviaan virtuaalikennelissäni ja selostan perään erittäin seikkaperäisesti, mitä tämä virtuaaliharrastus oikein tarkoittaa. Nimittäin todella monet eivät ole kuulema koskaan kuulleetkaan moisesta. Lopuksi pahoittelen häiriötä ja toivottelen hyviä jatkoja. :)
- Diamond and the promises and a million dollar bills
All the lives we're wasting in the Hollywood Hills- Vuoden 2011 tulokas
-
- Le-ppä-ker-ttu
Miten yleensä otsikoitte kuvalupapyynnöt niin, ettei ne heti ensi käyttelyssä lennä roskakoriin?
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
^Mä laitan ihan vain jotain Hello!'n tyylistä. Eipä oo kovin moneen kumminkaan vastattu, että on osa saattanu roskiinkin mennä...
Mitä eroa tokolla ja tottiksella on käytännössä?
Mitä eroa tokolla ja tottiksella on käytännössä?