E. Jalostuslainaan apkn

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Kendra
Höpsö veitikka

E. Jalostuslainaan apkn

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Etsinnässä jalostuslainaan 76 secondsiin australianpaimenkoiranarttu. Jos sinulla on siis nätti narttu jota et tule itse käyttämään jalostukseen, tässä on oiva tilaisuus tarjota narttua! :) Scania en anna muualle lainaan, ainakaan ennen omaa pentuettani.

76 seconds to Scandinavian Coffee eli Scan ei kisautuksensa suhteen ole todellakaan valmis, mutta voisin hieman jo mietiskellä 76 secondsin ensimmäistä australianpaimenkoirapentuetta. Scanin suku on evm., joten nartun suvun suhteen ei ole erityisiä toivomuksia, kunhan se ei kuitenkaan ole sieltä yleisimmästä päästä.

Scanin kanssa kisataan haussa sekä paimennuksessa, ja niissä ollaankin viittä vaille valioita. Toivoisin nartulta tuloksia tokosta ja palveluskoiralajeista sekä valionarvoa paimennuksesta. Kisauttamisen kanssa ei ole mikään kiire, Scanille toivon saavani vielä muutamia SERTejä sekä puuttuvat tulokset, jonka jälkeen pentueen ajankohdan miettiminen tulee eteen :)
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Re: T. clku Filyra's Like My Style E. Jalostuslainaan apkn

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

OT/ mä oon aika natsi nahkojen sukujen kanssa kun tuntuu että ihmiset keksii tiettyjen koirien taakse evm-taustoja vaikka niitä ei siellä ole ja olis kiva saada sukutaulut realistisiksi, että onhan sergeillä tota sukua enemmänkin olemassa. :c /OT
Kendra
Höpsö veitikka

Noku mä en tienny tosta emän suvusta, ja en sitä kyl tainnu evm.ksi väittääkään forkalla :D Sergi on tullut mulle ennen noita tietokantoja ja mä en valitettavasti silloin löytänyt kokonaista sukutaulua, ja kyllä mä ton Across the Streetin suvun sillon joskus hogasinkin kun siihen mahdollisuus tuli, mutta en vaan sitä sivuille oo päivittäny. Entisten sivujen kanssa silloin mentiin, ja valitettavasti toi ei paljoa antanut :D

Suvun pentumäärää en tiedä, kun en saa auki tuolta kuin pari suvun koiraa.

// Tietokannassa on muuten väärä syntymäaika Sergein kohdalla :D Oon tainnu ite houria sen väärin, mutta 2009 se oikeasti on.
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

No se mua eniten häiritseekin kun sivuilla on vääriä/puutteellisia sukutauluja. On niin hankala myydä koiraa eteenpäin jos sillä on jo valmiiksi väärä sukutaulu merkittynä, kun ei uusi omistaja voi siitä tietää. Samoin jos koiraa käyttää jalostukseen niin pennunottajat merkkaa väärän sukutaulun ja siitä tulee kierre. Sillä mä natseilen näitä että ne olis suhteellisen oikein koirien sivuilla, ei siis mitenkään pahalla sua kohtaan. :)
Toi tietokanta ei oo ollut täysin päivitettynä viime aikoina, mutta noi WolfTame's K:t on valitettavan monessa suvussa ja samoin Hillfield A:t. Siis niiden vanhempien nahkojen takana, joilta sukua enää virtuaalimaailmasta löytyy hirveen kauas taaksepäin. Siitä syystä mulla on Shaghasissa niin pirusti evm-tuonteja ja lähdin rakentamaan uusia sukulinjoja että olis edes jotain mitä risteyttää noiden vanhempisukuisten kanssa joissa menee kaikki aiemmat linjat täysin ristiin keskenään (koska jos siellä ei ole noita yllämainittuja koiria, niin sit siellä on vähintään Yakout It's Not My Bailiwick).

Että sikäli ei haittaa vaikka jalostukseen käyttääkin, kun noita uusia linjoja kuitenkin nyt on (onneksi muualtakin kuin Shaghasista tulossa) joista rakentaa sitten jatkoa. :D
Kendra
Höpsö veitikka

No, ehkä mä sit murhaan tän koiran pois, vaikka jalostuskäyttöön tää on mulle myyty.

Fummen on virallisesti kuollu nyt :D
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Re: E. Jalostuslainaan apkn

Muokkasin tohon alkuun edelliseen viestiin vähän lisätekstiä, en tiiä huomasitko ennenkun postasit.

Mutta toi on valitettavaa, jos pentuesisarusten omistajat jne ehtii "ylikäyttää" suvun ennen kuin itse käyttää koiraansa jalostukseen. Mulle on monesti käynyt samoin. :(

Ja höh!
Kendra
Höpsö veitikka

Re: E. Jalostuslainaan apkn

Sain mä sentään yhden pentueen (tosin en halua ees setviä sen sukujen ristiriittasuutta vuodelta yks ja kaks, tyyliin 2005-2009 :D). Eiköhän Fummenin sivut silti pysy ylhäällä, eihän sitä koskaan tiedä jos innostun ihan superisti jostakin näyttelymaailmassa pyörivästä nahkasta ja haluan sen ehdottomasti tuoda itselleni virtuaalimaailmaan. | Pitää vissii katella sillä silmällä, ei mitä.. :_D Onneks mulla ei ole mahdollisuutta kuvailla niitä.

Tosin, mulla on Fummenin kanssa aina ollut se, etten oo "tykännyt" collie-uroksista, joten oon hamstrannu vaan narttuja ilman sen järkevämpää ajatusta siitä mitä otan. Sergikin sattu sillon olemaan hyvään aikaan tarjolla, että sen nappasin mukaani ja kaiken lisäksi sille vielä sain kuvatkin mukaan, joten tuntu sillon äärettömän hyvältä idealta. Kai se olis pitäny miettiä silloin jo evm. uroksen kantilta, varsinkin kun koiralla oli toinenkin halukas ottamaan.

No, Sergi saakoon pitää kolmet pentunsa, eiköhän toi suku tuohon aika pitkälti katkea, kun mulla ei ole mitään innostusta käyttää noita koiria jalostukseen. Olishan se ollut ihan jees, jos Fummenin nimi olis sieltä jostakin löytynyt, mutta näillä suvuilla taitaa olla aika ehdoton no no. No, pyörittelen.

edit. Ok, sanoin ettei mitkään urokset melkein iske, mut perunkin puheeni.
Bell Peppers Ghost Buster, Bell Peppers Datapen, Clingstones Got To Be, Timonan Viking Viggo olikin ihan nätskiä.
Vastaa Viestiin