Kysymyksiä
- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Re: Kysymyksiä
^ Pakko nyt todeta samaa mitä Ahma. Minun Joo siirtyi juuri tokossa evliin ja agissa kolmosiin, ja sillä on vielä odottelemassa kisoja, joihin se on ilmoitettu alokkaaseen ja ykkösiin. Voisivat nuo kisajärkkääjät hieman katsella miten pitkät välit muiden kisoilla on; itse en enää edes ilmoita koiria kisoihin, joissa on yli viikon mittaiset tulosodottelut, koska niistä kuitenkin useampi on ehtinyt luokkaa vaihtaa.
Vuoden 2012 kennelinperustaja
-
- Höpsö veitikka
En oikein tiedä minne muuallekaan tämän iskisin. Päivittelin vihdoin ja viimein DM:n koiratanssikisojen tuloksia ja nyt kun aloin tuomaroida omaa osuuttani jäin miettimään olenko kämmännyt A-lohkojen tulosten kanssa, kun muistaakseni HTM:ssä oli B-lohkokin olemassa..... Että olenko katsonut koodin päin pyllysilmää ja iskenyt vahingossa A-lohkon tulokset b-lohkon osallistujien päälle. Eli jos joku nyt muistaa koiransa ilmoittaneen B-lohkoon, niin viitsisittekö heittää mulle osallistumiskoodit että saan ne lisättyä uudestaan, niin ei kellään jää pisteet saamatta tämän kämmini takia :P Pahoitteluni huolimattomuuteni takia, ei näemmä pitäis päivittää tuloksia näin väsyneenä minä olen tällä viikolla ollut....
http://www.enma-daio.net/dm/index.php?sivu=actkt1
http://www.enma-daio.net/dm/index.php?sivu=actkt1
-
- Kanada
- Viesti:
^ Ei siellä hirveän montaa osallistujaa ainakaan ollut, ehkä max kymmenen koska mulla on koirat A-lohkossa HTMssä ja B-lohkossa freestylessä, ja mun jälkeen oli osallistujia ehkä kymmenisen freestylen B-lohkossa.
Et hätt noch immer jot jejange.
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Mitä te teette just silloin kun koira x on saanu esim tokon ALOsta ylimääräisen ykkösen? Merkkaatteko kalenteriin, että extra ykkönen on tullut AVOsta vai..?
-
- Kanada
- Viesti:
^ Mä oon yleensä jättänyt kokonaan merkkaamatta sen kalenteriin ja lisännyt vaikka sitten sen seuraavasta luokasta tulleen tuloksen. Mulla on pari kertaa tullut koirille neljä vKUMAa yhdestä luokasta, mutta oon vaan jättänyt ne lisäämättä.
Et hätt noch immer jot jejange.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Ei tietenkään. Koska jos koira on saanut ALO:sta vaikkapa kolme 1. tulosta, se ei silti ole saanut yhtään tulosta avosta.
Jos koira saa vaikkapa vahingossa 5x1.palkintoa ALO:sta niin laitat vaan kalenteriin kaksi ja loput jätät huomioitta. Mä en ite niitä merkkaa kalenteriin koska ne eivät ole oleellisia.
Jos koira saa vaikkapa vahingossa 5x1.palkintoa ALO:sta niin laitat vaan kalenteriin kaksi ja loput jätät huomioitta. Mä en ite niitä merkkaa kalenteriin koska ne eivät ole oleellisia.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Joskus merkkaan ylimääräiset viimeisen tasoluokan tulokset (esim MAXI kolmosista saattaa joillain mun koirilla olla merkittynä neljäkin vKUMAa), vaikka se ei lainkaan ketään hyödytä, mutta todellakin, huvikseni tuota vain teen.
En myöskään ota ylimääräisiä ALO-tuloksia päälletuleviksi AVO-tuloksiksi. Toki olen nähnyt tällaista tehtävän ja sehän on ihan väärin. Se on koiran kisauttajan vastuulla lähettää korjausviestit, jotta päällekkäisiä tuloksia ei tulisi vahingossakaan.
En myöskään ota ylimääräisiä ALO-tuloksia päälletuleviksi AVO-tuloksiksi. Toki olen nähnyt tällaista tehtävän ja sehän on ihan väärin. Se on koiran kisauttajan vastuulla lähettää korjausviestit, jotta päällekkäisiä tuloksia ei tulisi vahingossakaan.
- Shady
- Taikuri
Ite merkkaan kyllä kaikki nää "ylimääräsetkin" esimerkiksi yhdellä koiralla on juintun kisojen ansiosta 4*ALO1 tulosta tokosta ja useammalla muulla kolme. Merkkaan sitten vaan sen koularin siihen viimeiseen, ettei sekoita tuomareita.
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
-
- Syvällistä
- Viesti:
Mie en ite merkkaa noita ylimääräsiä tuloksia, koska niissä ei mun mielestä oikeen mitään järkeä oo:D Ja esim. tokossa jos koira saa luokkasiirtoa vaativan toisen I-palkinnon ALOsta kahdesta eri kisasta yhtäaikaa, merkkaan sen kalenteriin joka tuli aikaisempana päivämääränä, että voi ilmottaa seuraavaan kilpailuun AVOon, jossa päivämäärä on mahdollisimman pian, jos siis tajusitte.
-
- Syvällistä
- Viesti:
Vähän tähän liittyen että sulla taitaa tällä koiralla mennä tokotulokset vähän väärin, kun tuosta 8.10. olevasta Moonwolvesin toko-kokeesta tää koira on saanut ykkösen ALO:sta, eikä AVO:sta ja viimeisimmästä de la Doradon kisasta sillä on kans ALO:n tulos, eikä suinkaan EVLin... :DMima kirjoitti:Mitä te teette just silloin kun koira x on saanu esim tokon ALOsta ylimääräisen ykkösen? Merkkaatteko kalenteriin, että extra ykkönen on tullut AVOsta vai..?
Mut joo, niinkun elena, niin itsekin merkkaan kans vaan ne välttämättömät tulokset ja jos ylimääräsiä tulee niin otan kalenteriin ne, missä on aikaisin päivämäärä, että pääseen nopeemmin seuraavaan luokkaan.
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Huhhuhuhuuh. Ei noin saa tehdä. Mä oon VTL'n puikoissa ja voin sanoa etten tuota valioksi hyväksyisi.Ansk kirjoitti:Vähän tähän liittyen että sulla taitaa tällä koiralla mennä tokotulokset vähän väärin, kun tuosta 8.10. olevasta Moonwolvesin toko-kokeesta tää koira on saanut ykkösen ALO:sta, eikä AVO:sta ja viimeisimmästä de la Doradon kisasta sillä on kans ALO:n tulos, eikä suinkaan EVLin... :DMima kirjoitti:Mitä te teette just silloin kun koira x on saanu esim tokon ALOsta ylimääräisen ykkösen? Merkkaatteko kalenteriin, että extra ykkönen on tullut AVOsta vai..?
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Mä oon tehnyt noi aikasempaa ja alotin tässä koira koiralta muokkaamaan noita sivuja. Tuo on kyllä mennyt jotenkin aivan oudosti... :o
-
- Höpsö veitikka
Oon ihan toivoton näyttelytulosten kanssa....
Eikös ton perusteella Yankee Style at Roadrunner Coyotes ole myös ROP vai valitaanko roppia jos PU1:stä ei ole valittu?JUN
u. The Person Who Sells Souls - EH1
n. Yankees Style at Roadrunner Coyotes - ERI1 ROP-jun PN1 SERT
NUO
n. Suttonfield's Beautiful Dirty Rich - EH2
n. Draenor Wind Will Whisper - H
n. vKANS MVA Just Bittersweet Bitch - ERI1 SA PN2 CACIB
AVO
u. McFarland's Ultra Simple Case - H
u. McFarland's Ingenting Någonsin - EH1
u. Softcoat's U Like My Vagabond? - EH2
n. Roadrunner Coyotes I Hope You Step on a Lego - T
n. vKANS MVA Roadrunner Coyotes Error - HYL, koira on ilmoitettu näyttelyyn narttuna
n. Roadrunner Coyotes Permanent Jackass - EH
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
- Höpsö veitikka
^On se ROP.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Onko ne pisteet kuinka tärkeä ja olennainen juttu teille pk-kokeessa? Mua ei vaan innostaisi ruveta ton arvontakoneen avulla tekemään niin, että arvon pisteet ja sitten eka piste tolle, toka piste tolle, sitten vielä järjestän ne pistejärjestykseen... Ehkä oon vaan laiska, mutta oikeesti HUAH. :D Kun kuinka paha juttu on, jos vaan heitän noi arvontakoneeseen ja sitten tolla random.org sivun avulla katon, että kuinka monta 1-tulosta, 2-tulosta jne jaetaan. Niin että onko se ok? (Ja tottakai jos joku haluaa koirien sivulle pisteet merkitä, niin voihan sitten valita, vaikka jos koira on saanut 2-tuloksen, niin valita jonkun pisteen välillä 240-269...)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!