Furry-Paws #2

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
rust
Kanada

Re: Furry-Paws #2

Viesti Kirjoittaja rust »

^ En oikein tiiä itsekään mitä noista pyydetään nykyään, oon nähnyt noita 200000 maksavia 24HH koiria kyllä yllinkyllin mutta miten ois vaikka 25000? :)
feel love before it's gone
KuroNeko
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja KuroNeko »

Kuulostaa hyvältä, tein tarjouksen! :)
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset

Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Josefina
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja Josefina »

Wow, mä breedasin tänään mun ekan pentueen, ja sain tuolta nyt yhen 22HH nartun, jolle tuli vielä 2x agiboosti. Ton pentueen quality on 167, et en sit tiie onko tuolla uudessa helpompi saada noin hyviä numeroita verrattuna betaversioon. Betassa en varmaan kertaakaan saanut yli 100 pentujen qualitya!
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way

Vuoden Optimisti 2013
stoic
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja stoic »

^ Onnea!

Mä en ole sitä betaversiota pelannut, mutta kun oon noita foorumeita selannut niin ilmeisesti tää on jonkin verran ainakin simppelimpi ja helpompi kuin beta.
Noina
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Noina »

Eksyin tuonne muutama päivää sitten, Unius (#1079954). Tarkoituksena olisi kasvatella ainakin cockereita. Tällä hetkellä löytyy myös kk kettuterrieri ja porokoira, josta tuli tosi kivan värinen! Onko koirien treenamisessa olemassa jotain kikkoja niin kuin esim Howrsessa? Ja mitä vaaditte koiralta ennen kuin teetätte pentueen?

/ Mitä noi HH, hh jne oikein meinaa? Onko 24HH paras mahdollinen? En tosiaankaan ymmärrä noista genotyypeistä mitään. :D
  • DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

^ Aika siisti poro. :D Noi on vaan niin ärsyttäviä epäporomaiset värit, eli just irlanninvalkoiset, maskilliset ja pahin on toi light undersides.

Mun suurin vaatimus ois, että vanhemmilla olis terveys priimaa. Jotta tulisi niitä hyviä pentuja. Kiinnitän kans humiota väriin, mutta voin käyttää mieluusti vaikka maskillista lu koiraa, jos sillä on tarpeeks monta HH:ta. Alkuun en koirien ikään kiinnittänyt huomiota, mutta nyt oon aatellut, etten ainakaan alle 40-50 FP:tä nuorempaa koiraa lähde pennuttamaan mielellään.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
stoic
Toistolla tehoa
Viesti:

En oo hirveen tarkka tossa pelissä. Tällä hetkellä mun ainoa kriteeri pennutuksissa on se, että molemmilla vanhemmilla pitää olla terveys suht. hyvässä kunnossa.. Välttävät arvosanat terveystuloksissa kelpaa vielä, mutta jos yksikin osa pennutukseen suunnitellusta rekusta on oikeesti huonossa kunnossa (eli esim. silmien arvosana on poor, huono) niin etin jonkun toisen siihen hommaan.
Josefina
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja Josefina »

Mä breedaan yleensä mun koirat vasta sit kun ne on 100 päivää vanhoja, eli vikana mahdollisena päivänä. Tällöin ne on oikeesti saavuttaneet kaiken mihin ne on kyenneet ja enempään ei oo mahiksia. Jotkut nartut oon breedannut ekaa kertaa 88 päivän ikäisinä ja sit toisen pentueen silloin 12 päivän kuluttua kun se on mahollista. Täällä uudella puolella en oo nyt hirveesti genetiikkaan kiinnittäny huomiota muutenkuin sen, että oon pyrinnyt yhdistää huonot genetiikat omaavan koiran vähän paremmalla. Nyt kun pennutuslainasin tuolta yhtä urosta, niin siinä kriteerinä oli se, että levelit oli yli 40 ja terveys oli EEEE ja mahdollisimman paljon HH:ta ja ei ollenkaan hh:ta.

Ehkä jatkossa alan kiinnittää enemmän huomiota noihin terveystuloksiin kun jalostusmateriaalia alkaa olla enemmän. Mutta nyt näillä mennää. :) Viikon päästä mulla syntyy se 6 pentuetta samaan aikaan, 3 nahkapentuetta ja 3 pehkopentuetta. Kattellaan mitä sieltä sit tulloo.
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way

Vuoden Optimisti 2013
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Mie ite aina tutkin pitkään eri yhdistelmiä mm. sire selectorin ja muiden avulla. :D Koska oon huomannut, että vaikka yhdistäis ne kaks koiraa jolla on terppatuloksissa pelkkää hyvää ja erinomaista, niin silti sieltä saattaa tulla niitä huonoja pentuja.
stoic
Toistolla tehoa
Viesti:

^ Oho, en tiennytkään että tommonenkin on olemassa :D Kiitti linkistä. Tuo näyttäis aika näppärältä laskurilta.

On muuten tympeetä kun pentueesta saa ottaa/myydä vain yhen pennun D: Jos on maksanut tunnuksestaan niin saa 2. En tajua miksei vois olla niin, että vois pitää yhden/kaks pentua ja loput laittaa reilusti myyntiin muille pelaajille. Siten ne pennut pääsis kisaamaan ja kaikkea, eikä vaan hukkuis bittiavaruuteen. :I

/ Niinpä. :I
KuroNeko
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja KuroNeko »

^ Tai sit vois olla edes niin, että sais ite pitää 2 pentua tai vaihtoehtoisesti pitää yhden ja laittaa toisen myyntiin. Toi on hirveen tyhmä systeemi et yks myyntiin TAI itselle. :/
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset

Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Sanoisinko et huoh. Mulla on 100 FP-päivää vanha issikkanarttu, ja ajattelin nyt fiksuna likkana kello 1:56 ruveta miettimään et sen voi astuttaakin. Mullahan ei itellä oo siis sopivaa urosta, ja unohdin et sen uroksen omistajan täytyy "hyväksyä" noi astutuspyynnöt... Ja täähän olis nyt siis varmaan, mun käsitykseni mukaa ollut viimenen mahdollisuus tolle pamauttaa pentuja. Hukkaan meni sit sekin narttu.

// Joo toi tyyppi olikin nyt hyväksyny mun breedauspyynnön joten jee! :p Muuten olis voinu ostaakki, mut noita hyviä uroksia ei kauheesti tunnu olevan myynnissä ja ne on niin hintavii ettei rahat riitä.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

^ Osta joku kiva harjisuros (ei siis tuolta purchase dogs -kohdasta vaan joku mitä on kisattu ja tolleen) ja käytä sitä isänä? :3
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mulla vielä myynnissä aussiee ja portugeesiä! Yritin laittaa melko halvat hinnat, josko tuolta joku napattais.
stoic
Toistolla tehoa
Viesti:

^ Ostin sulta yhen aussien :)

Kattokaapa muuten minkälaisen bortsun ostin tossa pari päivää sitten! :D Melko mielenkiintoisen värinen otus.
Lukittu