Johan on! Ei oo tommosen värityksen omaavaan tullu aikasemmin törmättyä. Veikeä tapaus. : Dstoic kirjoitti:^ Ostin sulta yhen aussien :)
Kattokaapa muuten minkälaisen bortsun ostin tossa pari päivää sitten! :D Melko mielenkiintoisen värinen otus.
Furry-Paws #2
- Cookiemonster
- Kanada
Re: Furry-Paws #2
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
-
- Epätoivoinen katse
Mulla ois myynnissä toyvillakoirauros ja italianvinttikoiranarttu. Käy tsekkaamassa!
+ Oisko ihmisillä kiinnostusta nahkacollieita, ibizan pondencoja tai kelpieitä kohtaan? Parille koiralle siis voisin teettää jossain kohtaa pentueet, mutta noista roduista en itselleni jättäisi pentuja sillä oikeastaan kasvatan vain villakoiria. Tai jos joku tarvitsee yllä mainittuja rotuja tai bortsua & mudia jalostukseen niin saa laittaa viestiä!
+ Oisko ihmisillä kiinnostusta nahkacollieita, ibizan pondencoja tai kelpieitä kohtaan? Parille koiralle siis voisin teettää jossain kohtaa pentueet, mutta noista roduista en itselleni jättäisi pentuja sillä oikeastaan kasvatan vain villakoiria. Tai jos joku tarvitsee yllä mainittuja rotuja tai bortsua & mudia jalostukseen niin saa laittaa viestiä!
- alchemy
-
- Höpsö veitikka
Meinaaks tää nyt sitä että saan 9000 jokaisesta pennusta jota en pidä?? o__oQuality: 130 (Pet Home Sale Price: $9,273 each)
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^ Saat! Vähänkö epistä. :D:D Mä saan noista yleensä hyvä jos $100...
Mulla ois myynnissä kolme borzoita jos kukaan haluu. Hinnasta voi vielä tinkiä.
http://www.furry-paws.com/dog/index/125578
http://www.furry-paws.com/dog/index/125573
http://www.furry-paws.com/dog/index/233019
Mitenköhän muuten hankkiutuu jostain koirasta eroon jos sitä ei halua myydä? Voiko noita lopettaa mitenkään, pitääkö ne vaan hylätä tonne HSFP:seen?
Mulla ois myynnissä kolme borzoita jos kukaan haluu. Hinnasta voi vielä tinkiä.
http://www.furry-paws.com/dog/index/125578
http://www.furry-paws.com/dog/index/125573
http://www.furry-paws.com/dog/index/233019
Mitenköhän muuten hankkiutuu jostain koirasta eroon jos sitä ei halua myydä? Voiko noita lopettaa mitenkään, pitääkö ne vaan hylätä tonne HSFP:seen?
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- stoic
- Toistolla tehoa
- Viesti:
^ Ei voi lopettaa, tossa pelissä ei koirat vissiin voi kuolla mitään kautta. Voit toki hylätä ne sinne rescuejuttuun, mutta toinen vaihtoehto on laittaa ne "eläkkeelle". Silloin koiralla ei voi enää kisata eikä tehdä muutakaan, ja se ei enää vie tilaa kennelissä.
Jokaisen koiran profiilissa vasemmalla alhaalla on se "options" -laatikko, ja siellä on kohta retire, sitä kun klikkaa niin saa laitettua elikon eläkkeelle.
Jokaisen koiran profiilissa vasemmalla alhaalla on se "options" -laatikko, ja siellä on kohta retire, sitä kun klikkaa niin saa laitettua elikon eläkkeelle.
-
- Sumopainija
Ei sulla sattuis olemaan kivaa mudipoikaa tai bortsutyttöä? Mulla olis Leina ja Kiri, joita kumpaakin oon aatellu ainakin jossain kohtaa käyttää jalostukseen, ehkä kerran tai kaksi. Varsinkin Leinalle (mudityttö) olis kiva löytää sopiva sulho!Chessie kirjoitti: + Oisko ihmisillä kiinnostusta nahkacollieita, ibizan pondencoja tai kelpieitä kohtaan? Parille koiralle siis voisin teettää jossain kohtaa pentueet, mutta noista roduista en itselleni jättäisi pentuja sillä oikeastaan kasvatan vain villakoiria. Tai jos joku tarvitsee yllä mainittuja rotuja tai bortsua & mudia jalostukseen niin saa laittaa viestiä!
+ kelpie vois kiinnostaa!
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
-
- Ei enää ikinä uudestaan
Mä ainakin oon kiinnostunut nahkoista, jos vaan niistä tulee ihan hyviä! :)Chessie kirjoitti: + Oisko ihmisillä kiinnostusta nahkacollieita, ibizan pondencoja tai kelpieitä kohtaan? Parille koiralle siis voisin teettää jossain kohtaa pentueet, mutta noista roduista en itselleni jättäisi pentuja sillä oikeastaan kasvatan vain villakoiria. Tai jos joku tarvitsee yllä mainittuja rotuja tai bortsua & mudia jalostukseen niin saa laittaa viestiä!
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way
Vuoden Optimisti 2013
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way
Vuoden Optimisti 2013
-
- Kanada
^^ KuroNeko, mulla olis mudipoika tarjota toisella tunnuksella. :D Tämmöinen blue merle, se on nyt level 10 ja 10HH.
feel love before it's gone
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ei kellään olis myytävänä mustaa narttua rodusta saksanpaimenkoira? Tai ylipäätään jos tietää jonkun pentueen josta olis varattavissa tai muuten myytävän sellaisen, saa (ja pitää!) vinkata mulle.
Täällä siis myös yksi joka pelaa. Mitään en mistään tajua (vaikka tätä topaa eilen selatessa muutamat seikat aukes paremmin), mut joo...
Täällä siis myös yksi joka pelaa. Mitään en mistään tajua (vaikka tätä topaa eilen selatessa muutamat seikat aukes paremmin), mut joo...
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
- Höpsö veitikka
Mulla on bortsutyttö jota sais käyttää jos haluaa, level 22 ja 7HH & 3hh. Hienoo et oot hoitanu Kiriä hyvin!
Tuli muuten sellanen mieleen et mulla on nyt level 13 narttu ja ostin juuri uroksen, ja haluun pennuttaa ne sitten kun molemmat ovat 100 FP-päivää. Eli lyhyesti ja ytimekkäästi; voinko lukita nartun sitten kun on valmis, niin kauaksi että myös uros valmistuu? Jos lukkaan 100 FP-päiväisenä, onko ikä lukituksen poistuessa 100 vai 101?
+ Olisko jollakin myydä karkeakarvaista kettuterrieriurosta, jolla vähintään 10HH?
Tuli muuten sellanen mieleen et mulla on nyt level 13 narttu ja ostin juuri uroksen, ja haluun pennuttaa ne sitten kun molemmat ovat 100 FP-päivää. Eli lyhyesti ja ytimekkäästi; voinko lukita nartun sitten kun on valmis, niin kauaksi että myös uros valmistuu? Jos lukkaan 100 FP-päiväisenä, onko ikä lukituksen poistuessa 100 vai 101?
+ Olisko jollakin myydä karkeakarvaista kettuterrieriurosta, jolla vähintään 10HH?
-
- Epätoivoinen katse
Muuten sulle totta kai lainaisin jalostukseen, mutta mulla on just vastakkaista sukupuolta, mudi on narttu ja bortsu on uros.
Ja huippua että kiinnostaa! Emä on levelillä 16 tällä hetkellä ja 6 HH. Emän väritys on ruskea ja terveystuloksissa hyvää ja erinomaista. Ikä 50 FP päivää. Isää en ole vielä valinnut.
En uskalla taata mitään superhyperhuippukoiria (:D), mutta emä on levelillä 15 tällä hetkellä ja 5 HH. Väritys on soopeli. Terveystuloksissa pelkkää hyvää, ikä on 52 FP päivää. Yhden potentiaalisen isäehdokkaan olen bongannut jo.Josefina kirjoitti: Mä ainakin oon kiinnostunut nahkoista, jos vaan niistä tulee ihan hyviä! :)
Eli noita HH:ita ei mun koirilla niin hirveesti ole, enimmäkseen Hh & hh.
- alchemy
Tein vasta ihan lähiaikoina tunnukset ja enkkuni on suoraan sanottuna surkeaa,olen vasta 5lk... Mutta,asiaan:
Mulla olisi vaikka kuuuinka monta kysymystä,mutta aloitetaan tärkeimmistä...
1) Saako uusia koiria hankittua mitenkään muuten kuin ostamalla?
2)Pystyykö koiran väriä/kuvaa valitsemaan/muuttamaan,mun käppänäsanutserin väri ei nimittäin miellytä...
3) Miten koiraa siirtyy leveleissä eteenpäin?
2)Pystyykö koiran väriä/kuvaa valitsemaan/muuttamaan,mun käppänäsanutserin väri ei nimittäin miellytä...
-
- Höpsö veitikka
Koiria pystyy hankkimaan ostamalla tuolta kaupasta (Super Imported Dog vissiin?), muilta ja sitten tuosta adoptiohommasta joka makso vissiin 500. Siellä mä en oo kyllä nähnyt vielä koskaan mitään adoptoitavaa o__oElly kirjoitti:Tein vasta ihan lähiaikoina tunnukset ja enkkuni on suoraan sanottuna surkeaa,olen vasta 5lk... Mutta,asiaan:
Väriä ei pysty vaihtamaan, mutta koiralle pystyy valitsemaan kuvan (Image Bank).
Leveleissä koira nousee kisaamalla ja saamalla tiettyjä tuloksia ja tätä kautta koulutustunnuksia. Ja näiden kisatulosten saamisessa auttaa tietysti treenaaminen, jotta koiran statsit kasvavat :)
- stoic
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Jep ja sitten koiran voi hankkia silleen että ettii pentueen, jossa on laitettu varattavaksi se 1-2 pentua. Sitten vaan laittaa sen haluamansa pennun kohdalle tietyn summan rahaa ja odottelee, että hyväksyykö pentueen kasvattaja sen tarjoamasi summan. Pentu siirtyy sitten sulle, kun se täyttää 6 päivää.
Se rescuejuttu on kyllä mälsä kun se on aina tyhjää täynnä - tai no, toisaalta kiva ettei ihmiset koko ajan hylkää koiria :D
Tosi harvoin siellä on sessejä uutta kotia etsimässä, ja ne sitten yleensä joku ottaa sieltä tyyliin puolessa sekunnissa ittelleen :--D
Se rescuejuttu on kyllä mälsä kun se on aina tyhjää täynnä - tai no, toisaalta kiva ettei ihmiset koko ajan hylkää koiria :D
Tosi harvoin siellä on sessejä uutta kotia etsimässä, ja ne sitten yleensä joku ottaa sieltä tyyliin puolessa sekunnissa ittelleen :--D
Kiitos,löysinkin paikan mistä saa koiria mutta tulee teksti "You do not have enough room in your kennel for another dog." Eli jotakin ei ole tilaa koiralle... Miten saan lisää tilaa,tällä hetkellä mulla on vaan yksi koira?