Furry-Paws #2

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Janina
Höpsö veitikka

Re: Furry-Paws #2

Viesti Kirjoittaja Janina »

Elly kirjoitti:Kiitos,löysinkin paikan mistä saa koiria mutta tulee teksti "You do not have enough room in your kennel for another dog." Eli jotakin ei ole tilaa koiralle... Miten saan lisää tilaa,tällä hetkellä mulla on vaan yksi koira?
Sun pitää kerätä rahaa ja rakentaa sellainen kennel mihin mahtuu useampi kuin yksi koira. Mä en muista mikä tosta oli se seuraava koko, olisko 5-10 koiraa?

// Mulle tuli yksvärinen corgi! Onkohan toi väri kuinka tavallinen?
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Seuraava koko tais olla 12, sit on 25, sit 50 ja isoimmasta ei tiiä kun aukeaa vasta levelillä 15 ja mie oon vasta 12 levelinen.

Uusia koiria saa myös kun menee search -> dogs or puppies -> valitsee sieltä halutessaan sukupuolen ja rodun, laittaa sale-kohtaan public sale. Taisi kyllä aueta vasta levelillä 3 jos oikein muistan.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
stoic
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja stoic »

^ Tosta seuraava koko on 100. Sinne mahtuukin jo ihan kivasti piskejä :) Tarkistin ton, kun just pääsin 15 levelille.. Ja seuraava tavoite oliskin sitte level 20. Ai että, kaunkohan sen saavuttamiseen menee..

On kivan näkönen toi Erikan corgi! Valitettavasti en kyllä yhtään tiedä noiden värityksistä, en osaa sanoa onko yleinen.
Josefina
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja Josefina »

Chessie kirjoitti: En uskalla taata mitään superhyperhuippukoiria (:D), mutta emä on levelillä 15 tällä hetkellä ja 5 HH. Väritys on soopeli. Terveystuloksissa pelkkää hyvää, ikä on 52 FP päivää. Yhden potentiaalisen isäehdokkaan olen bongannut jo.

Eli noita HH:ita ei mun koirilla niin hirveesti ole, enimmäkseen Hh & hh.
No ei se mitään, voin katella sieltä sit millainen siitä parhaasta pupelosta tulloo. Jos vaikka haluaisin sen sit. :) Ei mullakaan nahkat oo vielä läheskään niin hyviä kun mun pehkot, joten ei sen tosiaan mikään 24HH tartte olla!
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way

Vuoden Optimisti 2013
KuroNeko
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja KuroNeko »

Chessie kirjoitti:Muuten sulle totta kai lainaisin jalostukseen, mutta mulla on just vastakkaista sukupuolta, mudi on narttu ja bortsu on uros.
Ja huippua että kiinnostaa! Emä on levelillä 16 tällä hetkellä ja 6 HH. Emän väritys on ruskea ja terveystuloksissa hyvää ja erinomaista. Ikä 50 FP päivää. Isää en ole vielä valinnut.
Joo, hyvältä kuulostaa! Missä vaiheessa olet ajatellut pentuja teettää? Mulla ei ole kyllä sen suhteen mitään väliä, pentu mahtuu joukkoon milloin vain, kun noita koiria on vielä aika vähän. :)
rust kirjoitti:^^ KuroNeko, mulla olis mudipoika tarjota toisella tunnuksella. :D Tämmöinen blue merle, se on nyt level 10 ja 10HH.
Agas vois olla kiva sulho Leinalle! Onko sulla väliä pentueen ajankohdan suhteen? Itse ajattelin kisailla Leinaa vielä pari leveliä ylöspäin ennen ensimmäistä pentuetta, se on nyt melkein 13, joten voisin ainakin sinne sen koittaa nostaa, ehkä jopa neljääntoista. Jos haluat kisailla jollekin tietylle levulle tms. niin voin hyvin odotella, ei ole kiire pentujen kanssa. :)
Erika kirjoitti:Mulla on bortsutyttö jota sais käyttää jos haluaa, level 22 ja 7HH & 3hh. Hienoo et oot hoitanu Kiriä hyvin!
Jee, mielelläni ottaisin myös tämän tarjouksen vastaan! Kiri saavutti juuri äsken levelin 17, joten jos sulla ei ole kova kiire, voisin kisailla sen ensin vaikka kahteenkymppiin asti? :)
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset

Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Janina
Höpsö veitikka

Joo kisaile ihan rauhassa vaan :)
poisonsky
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja poisonsky »

Josefina kirjoitti: No ei se mitään, voin katella sieltä sit millainen siitä parhaasta pupelosta tulloo. Jos vaikka haluaisin sen sit. :) Ei mullakaan nahkat oo vielä läheskään niin hyviä kun mun pehkot, joten ei sen tosiaan mikään 24HH tartte olla!
Hienoa! Laitoin just jalostuspyynöön menemään erään uroksen omistajalle, katsotaan mitä vastaa. Laittelen sulle viestiä kun pentue saadaan aluilleen, jos sua sitten vielä kiinnostaa. (:
KuroNeko kirjoitti: Joo, hyvältä kuulostaa! Missä vaiheessa olet ajatellut pentuja teettää? Mulla ei ole kyllä sen suhteen mitään väliä, pentu mahtuu joukkoon milloin vain, kun noita koiria on vielä aika vähän. :)
Ajattelin jo ensi viikkoa, toivottavasti ei ole liian aikaisin. Emää yritän saada pari leveliä eteenpäin (pääsi tänään level 17) ja kattelen sopivia uroksia. Voin laittaa sulle viestiä täällä turrilassa tai FP'ssä kun uros on löytynyt ja voidaan kattella tarkempaa syntymäpäivää.
  • alchemy
rust
Kanada

Viesti Kirjoittaja rust »

^^^ Ei mulla oo mitään kriteereitä juuri, en oo tarkka ton tunnuksen koirien kanssa ja pennutan noita bortsujakin usein vaan värien takia.... :D Eli sit kun vaan haluut, joka päivä kuitenkin ilmottelen noita kisoihin ja levelit kasvaa siinä sivussa.
feel love before it's gone
Janina
Höpsö veitikka

Haluisin kysyy sellaista et kun valitsee koiralleen treenattavaa lajia, esim. mulla tolle yhdelle on ekana listassa Rally-toko. Niin miksi siinä noissa "chax2 spdx2 strx2" cha on harmaalla ja loput vihreällä, vaikka em. taito on koiralla kaikista paras? o__o

Ja sit jos koiralla lukee geeneissä esim "strstm intstr", niin mitä nää sillai käytännössä tarkottaa? Ainakaan ei tolla koiralla noi mainitut oo vahvimpia taitoja, vai periyttääkse niitä vaan vaikka ne sillä itellä olis huonoja?
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

^ Jos se ei oo kyseisen rodun vahvin taito? Kun esim. porokoiralla on vahvimmat taidot on agi, int, spd, stm niin sillä vihreenä näkyy vaan ne. Loisto selitys, eikö. :D:
Coma
Ammattimouhoaja

Viesti Kirjoittaja Coma »

Erika kirjoitti:Haluisin kysyy sellaista et kun valitsee koiralleen treenattavaa lajia, esim. mulla tolle yhdelle on ekana listassa Rally-toko. Niin miksi siinä noissa "chax2 spdx2 strx2" cha on harmaalla ja loput vihreällä, vaikka em. taito on koiralla kaikista paras? o__o

Ja sit jos koiralla lukee geeneissä esim "strstm intstr", niin mitä nää sillai käytännössä tarkottaa? Ainakaan ei tolla koiralla noi mainitut oo vahvimpia taitoja, vai periyttääkse niitä vaan vaikka ne sillä itellä olis huonoja?
Noi geeneissä olevat periytyy jälkeläisille ja määrää pitkälti niiden vahvimmat statsit. Esim. tällä geeneissä on agiagi agistm -> boostaa 2x agia. Tollaset "sekametelisoppageenit" on vähän huonoja, yhelle shelttipennulle muistaakseni pamahti sta ja str vahvimmiksi geeneiksi -> ei löydy lajeja, jossa olisi kannattavaa kilpailla.
Janina
Höpsö veitikka

Ahaa, kiitoksia! Eli jotta tulis hyvä lopputulos vaikkapa pennuille, joiden kanssa haluaa kisata agissa, pitäs geenit olla ainakin nyt 2 x agi ja vaikka int tai spd?

// Kiitos selvennyksestä!
KuroNeko
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja KuroNeko »

^ Joo, paitsi että noista jälkimmäiset on sellaisia, jotka tulee esille vain, jos pennun kasvattaja on level 3 Breeder (=3 profession-pistettä Breederissä). Pentu saa normaalisti yhden boostin ensimmäisestä parista (en ole perehtynyt, että onko se sattumanvaraista kumpi niistä on aktiivinen vai onko se aktiivinen geeni aina parista ensimmäinen) ja jos kasvattaja on kolmostason Breederi, niin boosteja tulee kaksi, yksi kummastakin parista.
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset

Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Ei ketään kiinnostais ostaa 22FP vanha 9 levelinen venäjänvinttikoirauros? Koiran sivu.
Toi on nyt publicsalessa $3000, mutta voin hintaa laskeakkin. Kunhan pääsen tosta eroon kun ei huvittais sitä laittaa eläkkeelle kun ei toi terveyskään ole hullumpi. :mrgreen:
Coma
Ammattimouhoaja

Viesti Kirjoittaja Coma »

KuroNeko kirjoitti:^ Joo, paitsi että noista jälkimmäiset on sellaisia, jotka tulee esille vain, jos pennun kasvattaja on level 3 Breeder (=3 profession-pistettä Breederissä). Pentu saa normaalisti yhden boostin ensimmäisestä parista (en ole perehtynyt, että onko se sattumanvaraista kumpi niistä on aktiivinen vai onko se aktiivinen geeni aina parista ensimmäinen) ja jos kasvattaja on kolmostason Breederi, niin boosteja tulee kaksi, yksi kummastakin parista.
Noi tuplaboostit saa kyllä myös muutkin kuin ei-breederit, niistä joutuu vaan pulittamaan vähän rahnaa.
Lukittu