Chessie kirjoitti:Muuten sulle totta kai lainaisin jalostukseen, mutta mulla on just vastakkaista sukupuolta, mudi on narttu ja bortsu on uros.
Ja huippua että kiinnostaa! Emä on levelillä 16 tällä hetkellä ja 6 HH. Emän väritys on ruskea ja terveystuloksissa hyvää ja erinomaista. Ikä 50 FP päivää. Isää en ole vielä valinnut.
Joo, hyvältä kuulostaa! Missä vaiheessa olet ajatellut pentuja teettää? Mulla ei ole kyllä sen suhteen mitään väliä, pentu mahtuu joukkoon milloin vain, kun noita koiria on vielä aika vähän. :)
rust kirjoitti:^^ KuroNeko, mulla olis mudipoika tarjota toisella tunnuksella. :D
Tämmöinen blue merle, se on nyt level 10 ja 10HH.
Agas vois olla kiva sulho Leinalle! Onko sulla väliä pentueen ajankohdan suhteen? Itse ajattelin kisailla Leinaa vielä pari leveliä ylöspäin ennen ensimmäistä pentuetta, se on nyt melkein 13, joten voisin ainakin sinne sen koittaa nostaa, ehkä jopa neljääntoista. Jos haluat kisailla jollekin tietylle levulle tms. niin voin hyvin odotella, ei ole kiire pentujen kanssa. :)
Erika kirjoitti:Mulla on
bortsutyttö jota sais käyttää jos haluaa, level 22 ja 7HH & 3hh. Hienoo et oot hoitanu Kiriä hyvin!
Jee, mielelläni ottaisin myös tämän tarjouksen vastaan! Kiri saavutti juuri äsken levelin 17, joten jos sulla ei ole kova kiire, voisin kisailla sen ensin vaikka kahteenkymppiin asti? :)